Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Jeg skjønte ikke helt alt du skulle frem til i det innlegget Bundy, sånn hvordan opplegget var med hva planen deres egentlig var og hvordan de ungene ødela den. Men sikkert bare jeg som gikk litt i surr..

 

Til og med jeg skjønner at noe er gærent med dataen min når msn bruker 99% av CPU'en.. :cry: Har sikkert fått et eller annet stygt virus.

 

Var i drammen og øvelseskjørte med mamma istad da, ikke lenge igjen til oppkjøringa nå! Kan snart telle det på fingrene på to hender ( okei så er det kanskje litt lenge til da :p ) men vil forberede meg godt slik at jeg klarer det =) Er maks nervøs da, selv om jeg egentlig vet godt selv at det ikke er noe grunn til at jeg ikke skal klare det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm nå fikk jeg pakke i posten.. Trodde det var noe skikkelig kult da, men neida. Visakort og mastercard bare..

Jaja lykke til med oppkjøringa Anette. Ingenting å være nervøs for. Bare pass på å ikke kjør altfor treigt. Heller ikke altfor fort. Så ordner det seg..

 

Edit: Fredrik; Langt til esso herfra også, derfor det er fint med bil ;)

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Ø.B., kom og hent meg, så kjør meg til Esso så er det helt greit. Men, det er veldig langt til Esso herfra. Tar jeg sykkelen så må jeg regne rundt 15-20 minutter, og innen da har jeg dødd av sult og utmattelse.

 

Kjekt å stå opp halv fem 'a gitt. ^^

Hehe ^^

 

Sto opp halv seks jeg :p

 

EDIT: En leif men jeg tror ikke den ble rett rettet :ermm:

Endret av mini me
Lenke til kommentar
Ja, fredrikrb, kan du ikke bare ta motorsykkelen og kjøre FORT og effektivttil til Esso? :evil:

Hr ikke han selt den? Eller er det bare jeg som tuller nå? :hmm:

 

--

 

Fjellturen i går var fin den, møtte på noen dumme/koslige sauer som fulgte etter oss. Det som ikke var så fint med den var at jeg mistet mobilen min. Jaja, det betyr jo ny og bedre mobil på meg det. :wee:

Lenke til kommentar
Ja, fredrikrb, kan du ikke bare ta motorsykkelen og kjøre FORT og effektivttil til Esso? :evil:

Hr ikke han selt den? Eller er det bare jeg som tuller nå? :hmm:

Mopeden har han solgt ja.

Nettopp det ;)

 

Fjellturen i går var fin den, møtte på noen dumme/koslige sauer som fulgte etter oss. Det som ikke var så fint med den var at jeg mistet mobilen min. Jaja, det betyr jo ny og bedre mobil på meg det. :wee:

 

Hvilket fjell? Har norge 1:50 000 på pcen så jeg kan finne det.

 

Men nå bærer det til elva.

Lenke til kommentar

Bare jeg som fikk denne meldingen akkurat?

 

fra: www.alle.no

 

"Hei tiss, Nå kan du GRATS laste ned så mye du vil direkte til den mobil fra vår.....blablabla"

:lol:

 

---

 

Nå skal jeg og LCD skjermen min hjem

 

Gleder meg til å teste den :love:

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar
Jaja, hvordan står det til rundtom i verden?

Overskyet og regner her; Høland.. :thumbdown:

Mao, sørlandet er katastrofe området...

Legg merke til det...søringer whiner alltid om været ^^

 

*stikke hode ut å sole seg*

Whining :w00t:

 

 

Men skulle da bare mangle.. 5 dager knallvær.. :p

 

EDIT: Gratulerer Natrium :)

Endret av Mammuten
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...