Anette_ Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg skjønte ikke helt alt du skulle frem til i det innlegget Bundy, sånn hvordan opplegget var med hva planen deres egentlig var og hvordan de ungene ødela den. Men sikkert bare jeg som gikk litt i surr.. Til og med jeg skjønner at noe er gærent med dataen min når msn bruker 99% av CPU'en.. Har sikkert fått et eller annet stygt virus. Var i drammen og øvelseskjørte med mamma istad da, ikke lenge igjen til oppkjøringa nå! Kan snart telle det på fingrene på to hender ( okei så er det kanskje litt lenge til da ) men vil forberede meg godt slik at jeg klarer det =) Er maks nervøs da, selv om jeg egentlig vet godt selv at det ikke er noe grunn til at jeg ikke skal klare det. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Ø.B., kom og hent meg, så kjør meg til Esso så er det helt greit. Men, det er veldig langt til Esso herfra. Tar jeg sykkelen så må jeg regne rundt 15-20 minutter, og innen da har jeg dødd av sult og utmattelse. Kjekt å stå opp halv fem 'a gitt. ^^ Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Hmm nå fikk jeg pakke i posten.. Trodde det var noe skikkelig kult da, men neida. Visakort og mastercard bare.. Jaja lykke til med oppkjøringa Anette. Ingenting å være nervøs for. Bare pass på å ikke kjør altfor treigt. Heller ikke altfor fort. Så ordner det seg.. Edit: Fredrik; Langt til esso herfra også, derfor det er fint med bil Endret 1. juli 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Ja, fredrikrb, kan du ikke bare ta motorsykkelen og kjøre FORT og effektivttil til Esso? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Ø.B., kom og hent meg, så kjør meg til Esso så er det helt greit. Men, det er veldig langt til Esso herfra. Tar jeg sykkelen så må jeg regne rundt 15-20 minutter, og innen da har jeg dødd av sult og utmattelse. Kjekt å stå opp halv fem 'a gitt. ^^ Hehe ^^ Sto opp halv seks jeg EDIT: En leif men jeg tror ikke den ble rett rettet Endret 1. juli 2005 av mini me Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Stod opp - nei, glem det.. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Finnes det ingen side der man kan legge in to bilder av personer og se hvordan avkommet blir? Endret 1. juli 2005 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=438994&hl= Lenke til kommentar
svamp Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Nå skal jeg -alene- gå ned til veien, over den, gjennom buskene og ned til elva. Der skal jeg prøve å bade. Vannet holder temperaturen 8 grader, stod det i avisa. Rapport kommer Lenke til kommentar
robB Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Ja, fredrikrb, kan du ikke bare ta motorsykkelen og kjøre FORT og effektivttil til Esso? Hr ikke han selt den? Eller er det bare jeg som tuller nå? -- Fjellturen i går var fin den, møtte på noen dumme/koslige sauer som fulgte etter oss. Det som ikke var så fint med den var at jeg mistet mobilen min. Jaja, det betyr jo ny og bedre mobil på meg det. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 *gjesp* Klar etter en lang reisedag =/ Lenke til kommentar
svamp Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Ja, fredrikrb, kan du ikke bare ta motorsykkelen og kjøre FORT og effektivttil til Esso? Hr ikke han selt den? Eller er det bare jeg som tuller nå? Mopeden har han solgt ja. Nettopp det Fjellturen i går var fin den, møtte på noen dumme/koslige sauer som fulgte etter oss. Det som ikke var så fint med den var at jeg mistet mobilen min. Jaja, det betyr jo ny og bedre mobil på meg det. Hvilket fjell? Har norge 1:50 000 på pcen så jeg kan finne det. Men nå bærer det til elva. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 svamp, fubbq. Jaja, burgeren var god, og jeg er mett. Lille Fredrik blir kjempemett på 160g burgermeny. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Bare jeg som fikk denne meldingen akkurat? fra: www.alle.no "Hei tiss, Nå kan du GRATS laste ned så mye du vil direkte til den mobil fra vår.....blablabla" --- Nå skal jeg og LCD skjermen min hjem Gleder meg til å teste den Endret 1. juli 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Lærlingplassen i elektrikerlæra er blitt satt til Strømmen El.Installasjon... Fri til uka, så er det "full peis" Jaja, hvordan står det til rundtom i verden? Overskyet og regner her; Høland.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Jaja, hvordan står det til rundtom i verden?Overskyet og regner her; Høland.. Mao, sørlandet er katastrofe området... Legg merke til det...søringer whiner alltid om været ^^ *stikke hode ut å sole seg* Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Yay! Kom inn på 1. valget mitt Gk elektro, Røyken vgs here i cum! Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Jaja, hvordan står det til rundtom i verden?Overskyet og regner her; Høland.. Mao, sørlandet er katastrofe området... Legg merke til det...søringer whiner alltid om været ^^ *stikke hode ut å sole seg* Whining Men skulle da bare mangle.. 5 dager knallvær.. EDIT: Gratulerer Natrium Endret 1. juli 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
svamp Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg kom nettopp på at jeg har glemt å sende inn kopi av vitnemål til høgskolen jeg har søkt på... Og fristen var i dag. Er de veldig strenge på det, eller tror dere det går å sende inn i morgen? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Da var jeg kommet meg på lan/dataparty. Og da virker selvfølgelig ikke MSN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg