MrLeftfield Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 ang MTV saken: jeg sier bare "endelig" ass. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Kan jo alltids ta en Ø.B. og kjøre ned til Esso. Nattåpent og greier. De har faktisk biffsnadder der som jeg ikke har testa ennå. Men det er tross alt morgen nå.. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Gladnyhet til alle som har mottat advarsel for SMS-språk:Dere så sikkert at kilogram var her og leste i stad, og det var pga. advarslene vi har fått for "SMS-språk" av Ueland. kilogram har tatt det opp internt, og mener selv at slike advarsler ikke må deles ut, fordi det kan jage vekk nye brukere. Så det kan hende at vi får slettet advarselene våres! takk jeg syns advarsel for å si noe som "lolz" kun i humor sammenheng og mening, er litt drøyt. Men jaja, vi får se hva som skjer nå Det kan hende jeg får fri en hel uke før. Kravet er at jeg ghoster alle PCene på jobben det er vel rundt 300 så, det er beste jeg setter igang *be right back* Lenke til kommentar
svamp Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 God natt svamp! *klemmepå* Vurderer seriøst å slutte å sitte på forumet, blir jo bare tull ut av det Fy! Nei! Like mye sutring hver gang en eller annen får warn for SMS-språk. Eller for ASCII-goatse Ø.B.: Morgen? Det pleier da ikke hindre deg? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Tror eg skal ta meg en svømmetur nå. Ingenting å gjøre på. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg holder på å sovne. Har flyttet over til 1.linjesupport. Her skal jeg sitte resten av læretiden. Jippi Det er ingen som ringer, så jeg lurer på om det er noe galt med telefonen min Lenke til kommentar
brd Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 badet i går eg #stolt# skal maybe ned i ettermiddag da er det varmest btw skal på ferie i danmark øst jylland vi har kjøpt hus med 2 pc er og ein ps2 og badebaseng inne. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Er du en av de forferdelig plagsomme supportfolka? Håper at du har litt mere kunnskaper og vett i hodet enn resten av folka i den bransjen... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Ø.B.: Morgen? Det pleier da ikke hindre deg? Nei, ingenting kan hindre meg i min søken etter burger.. Men får være litt sunn innimellom, er på bedringens vei så Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 @kd; Kanskje jeg får bare 10% igjen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Er du en av de forferdelig plagsomme supportfolka? Håper at du har litt mere kunnskaper og vett i hodet enn resten av folka i den bransjen... Vil heller påstå at brukerne som ringer inn er mye mer plagsom enn meg. Jeg ser superhjelpsom! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Greatings from Arendal! Nyter sommerferien i Arendal nå, men har dessverre ikke digitalkamera lenger, så det blir labert med bilder fra meg i år Nydelig vær og 5 minutter å gå for å bade, kanke bli bedre! BjaArendal Out! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg føler meg frisk, har nettopp satt i ny strømforsyning i dataen, en bråkete 300W til 295 kroner. Men alt er bedre enn den gamle 250W/9999dB jeg hadde. Og plutselig virker logitech-tastaturet uten at jeg har skiftet batteri. It's magical Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Steffy.. er du i USA nå? EDIT: Hva er bensinprisene der nå? bare sånn av ren nysgjerrighet.. For en uke siden (har vært hjemme i Norge i 6 dager nå) var prisene rundt $2.30/gallon i Southern California. Btw: Jonnar is back from the USA! (It suXx. Me needs PopTarts) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Et sjeldent syn å se meg oppe før klokke 16:00. Jeg var en tur på skolen i dag å klagde på eksamenskarakteren. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Et sjeldent syn å se meg oppe før klokke 16:00. Jeg var en tur på skolen i dag å klagde på eksamenskarakteren. hva fikk du da?hva mente du selv at du fortjente? skal ned i gata og bruke litt av lønninga mi...*glede seg* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Noen i klassen min skulle klage på naturfagkarakteren de fikk, men de tørr ikke :/ Siste læreren sa før vi var ferdig på skolen var, "dere suger rett og slett i naturfag, værste klassen jeg har hatt, og dere skal faen ikke klage på karkaterene, for jeg skal ha sommerferie!" .. ja, koslig på VGS med slitne lærere Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) jeg elsker slike morsomme dataproblemer som kommer og går uten at jeg skjønner et pøkk. spesiellt når det ikke er min egen maskin jeg sitter på. jaja, ting er vel i orden nå..? *holde pusten og trykke forsiktig* ...... ang mtv vs voicetv. selvsagt blir voice bedre. det er vel strengt tatt ikke fysisk mulig og lage en dårligere kanal en mtv. det eneste de har for seg er oppegående designere. de fleste som sier de vil ha mtv ser ikke engang på kanalen, de sier bare at de vil ha den fordi de husker det gode gamle mtv som engang var. i de dager da de spillte litt musikk istedet for reklame og reality repriser.. *sukk* ...... faren min er dratt på ferie nå og etterlatt meg med pappahus, pappabil og pappabensinkortet! hihi.. så ikveld skal jeg suse til tromsø og spise taco med noen venner og suse på kino og se war of the worlds. så blir det shopping imorgen og kosekveld med dama, forså og suse tilbake til bondeland på søndagskvelden. the perfect weekend. cheerio. edit: ble litt mye susing, men sånn er det når bilen har stor motor. får håpe man ikke kjører seg ihjel! Endret 1. juli 2005 av someday. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Å herregud så trøtt jeg er! Har ikke sovet 1 sekund i natt. Kan ikke legge meg nå, da får jeg aldri sove om natta igjen Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 De siste dagene var det jo noe bra på MTV da. Noe Nirvana Unplugged, dokumentarer osv. Så blir jeg og savne Viva la Bam noe sykt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg