Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil ikke ha VoiceTV, vil mye heller ha MTV. VoiceTV blir sikkert helt likt ZTV, en kanal jeg ikke kan si noe positivt om. Ikke det at MTV er så forbaska bra, men jeg tviler veldig sterkt på at VoiceTV blir bedre, snarere tvert imot.

Jeg vet. Hadde jeg vært Canal Digital-kunde ville jeg også likt å hatt MTV.

Lenke til kommentar

Hehe..nok en gang blir flere kebab sjapper stengt

 

Umiddelbart stengt

# Øz-Istanbul Kebab og Grill ble umiddelbart stengt av Mattilsynet på grunnlag av helsefare.

# Arte Pazza Ullevålsveien ble umiddelbart stengt av Mattilsynet på grunnlag av helsefare.

# Sopranos ble stengt av politiet på grunn av ulovlig skjenking.

# Shahin Restaurant ble stengt av Mattilsynet på grunnlag av manglende godkjenning.

# Mattilsynet stengte ytterligere 4 gatekjøkken og kebabvogner plassert rundt i Oslo sentrum på grunnlag av manglende godkjenning.

 

Litt morsomt å lese ettersom jeg jobber i matyrke å vet at å holde opp standaren er faktisk ikke så vansklig

Lenke til kommentar

Kjent faktum:

 

Etter den ene kebabsjappa nede i byen her begynte med kyllingkebab ble "befolkningen" av duer i sentrum til stor grad forminsket.

 

Ukjent faktum:

 

Hvorvidt det er en sammenheng eller ikke.

 

Kjent Faktum:

 

Hvis det er en sammenheng smaker due digg.

 

 

EDIT: skriveleif

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
Ja, kanskje vi får høre litt musikk?

Hører masse musikk på MTV jeg, men det avhenger litt av når man ser på. Regner med at The Voice kun kommer til å spille R&B og Hiphop når de har musikk, og dårlige gamle serier ellers. Det samme som ZTV med andre ord. MTV produserer ihvertfall mesteparten av tingene sine selv, noe jeg tviler på at Voice har råd til. Men, det kan jo hende jeg tar feil. Den som lever får se.

 

EDIT: Joda, de er på nå og spiller musikk. Kent faktisk. :) Det legger en demper på moroa er at det er en chatsak og en scroller som dekker nesten hele skjermen så videoen er umulig å se (chatten er over videoen ikke ved siden sånn som på NRK2 osv).

Endret av Lord Swag
Lenke til kommentar
Ja, kanskje vi får høre litt musikk?

Hører masse musikk på MTV jeg, men det avhenger litt av når man ser på. Regner med at The Voice kun kommer til å spille R&B og Hiphop når de har musikk, og dårlige gamle serier ellers. Det samme som ZTV med andre ord. MTV produserer ihvertfall mesteparten av tingene sine selv, noe jeg tviler på at Voice har råd til. Men, det kan jo hende jeg tar feil. Den som lever får se.

jeg kommer til å savner seriene på mtv...*tak gud for piratkopiering* :whistle:

 

EDIT: Jobbe tid...bye bye :hrm:

Endret av haddis
Lenke til kommentar

Gladnyhet til alle som har mottat advarsel for SMS-språk:

Dere så sikkert at kilogram var her og leste i stad, og det var pga. advarslene vi har fått for "SMS-språk" av Ueland. kilogram har tatt det opp internt, og mener selv at slike advarsler ikke må deles ut, fordi det kan jage vekk nye brukere.

 

Så det kan hende at vi får slettet advarselene våres! :green:

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...