Staalkontroll Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg går på dobbel dosering av de ræv pillene som jeg fikk også.. I det minste får du oppleve åssen de homofile har det Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg går på dobbel dosering av de ræv pillene som jeg fikk også.. I det minste får du oppleve åssen de homofile har det Bruker homser så mye stikkpiller? Why? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg går på dobbel dosering av de ræv pillene som jeg fikk også.. I det minste får du oppleve åssen de homofile har det Bruker homser så mye stikkpiller? Why? Seriøst... Ikke ta alt så alvorlig Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Bruker homser så mye stikkpiller? Why? Seriøst... Ikke ta alt så alvorlig Seriøst... Ikke ta alt så alvorlig! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg går på dobbel dosering av de ræv pillene som jeg fikk også.. I det minste får du oppleve åssen de homofile har det Bruker homser så mye stikkpiller? Why? Seriøst... Ikke ta alt så alvorlig! Har en del "ræv-snerk" da.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg går på dobbel dosering av de ræv pillene som jeg fikk også.. I det minste får du oppleve åssen de homofile har det Bruker homser så mye stikkpiller? Why? Jeg tenner på stikkpiller, og får fredrik til å stappe 4 stykk i stumpen før sex. Det er utrolig godt. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 @ Steffy. Nå stikker jeg og spiller AOM. Gøy. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 @ Steffy. Nå stikker jeg og spiller AOM. Gøy. AOM? Hva i vide all verden er det? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 jeg hadde tenkt og spille CS:S, så kommer en dude og vil at jeg skal kopiere 5Gb over nettet til hans HD (som jeg også måtte sette inni pc'en) nei nå skal jeg sette på en pizza! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 ahh. ferdig med kopieringa. skal bare spise litt pizza før jeg begynner og spille Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 ahh. ferdig med kopieringa. skal bare spise litt pizza før jeg begynner og spille Gah, pizza. *Vann i kjeften* Får spille litt forza jeg da... Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Kjeder meg nå. Gaah. Jeg også.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 *glede seg til sommerferien* Ooh, sommerferie om 9 dager.. Det kan bli bra, selv om jeg begynner å jobbe med en gang, og skal jobbe hele sommeren.. @Tonio: Skaff deg en legeattest på at du er allergisk mot gress og lignende. Den drar jeg frem hver gang de jeg bor mer maser om at plene må klippes.. Knall vær idag, burde ha grilla slik som andre her, men fant ut at vi sparte den ene engangsgrillen vi hadde til 17. Satse på like fint vær da. Gikk på leit i CD-hylla mi nå isted, og fant Colin McRae 2.0 liggende. Gode minner fra det, så driver å legger det inn nuh.. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Har hardware.no en IRC kanal? Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 MagE, har virkelig B|Real laga den avataren? han er bra flink og tegne altså.. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Har hardware.no en IRC kanal? Ja. #hw.no på EFnet (eller Undernet ) Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 @Tonio: Skaff deg en legeattest på at du er allergisk mot gress og lignende. Den drar jeg frem hver gang de jeg bor mer maser om at plene må klippes.. De maste ikke, de spurte ikke engang... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 MagE, har virkelig B|Real laga den avataren? han er bra flink og tegne altså.. Fikk den iallefall av han på avtar tråden. Går utifra at han har lagd den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg