Dahl Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Ahh! Så utrolig digg, ferdig med enda mere jobb! Nå kan jeg legge meg med god samvittighet, for jeg skrev nettopp ferdig to artikler som skal være ferdig til klokka 10 i morgen tidlig. Hater tidsfrister. Uff og uff, jeg har lyst til å spille CS... Men jeg er trøtt! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Prinsipper ostekake. Prinsipper. Jeg fikk faktisk 10% for navneforslaget jeg kom med når du skulle bytte nick og spurte etter forslag. :| Det var et forslag! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Prinsipper ostekake. Prinsipper. Jeg fikk faktisk 10% for navneforslaget jeg kom med når du skulle bytte nick og spurte etter forslag. :| Det var et forslag! Seriøst? Hva var det da? Link? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry4402670 Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) DETTE FORUMET ER TEIT! mm Endret 1. juli 2005 av LenniZ Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 DETTE FORUMET ER TEIT! mm Personangrep! Hw-forumet er ikke en person sier du? Da skal jeg fortelle deg at hw-forumet har blitt et veldig levende samfunn, og det kommer frem blandede meninger her, også mange intelligente. Altså kan vi fastslå at hw-forumet er både intelligent og levende, dermed kvalifiserer det som personangrep. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry4402670 Herregud (i mangel på "OMG"). Ueland er regelrytter deluxe... Send PM og si at det var ekte forslag da, sitér gjerne meg på dette: Jeg tok det som et seriøst forslag, selv om det nok egentlig var ment humoristisk. At Cheezcake skal få advarsel for å komme med et forslag til et nytt nick, uansett hvor dumt det er, er rett og slett ren idioti. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 DETTE FORUMET ER TEIT! mm Skulle ikke forbause meg om du fikk en warn for det der ... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Prinsipper ostekake. Prinsipper. Jeg fikk faktisk 10% for navneforslaget jeg kom med når du skulle bytte nick og spurte etter forslag. :| Det var et forslag! Herregud he slipper *dragon* unna uten warning når han kaller meg forbanna idiot og det som værre er(sa noe om mobilen jans tror jeg), også får du warrning for et navneforslag.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Underskriftskampanje mot Uelands advarsler, anyone? *CS* Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) KJøpe med en Razer DB i dag ! Magma... Endret 1. juli 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 gudd nait fålks. kjip kveld,trist film,hoven rundt øynene,savn,sulten,oppmerksomhetsyk og depp. "det kommer en daaaag, i morgen" see you later aligators Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Fin kveld i dag. Endret 1. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Nei glem det. Endret 1. juli 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Hvordan smaker cola og rom? Bruker dere hvit eller brun rom? Dette er jo ikke IT da. Da er det ikke support? Tja si det. Det smaker cola, med rom i? . Har ikke drukket så mye selv, og vet ikke helt hva slags rom jeg brukte. Bare tok den nærmeste i alkoholskapet til mamma (hun godkjente det). edit: kan sjekke i morra, skapet bråker noe utrolig, og jeg vil ikke at mamma skal tro jeg sitter å drikker sånn på kvelden. Uansett er det mange andre her som kan gi deg bedre svar. Endret 1. juli 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hvordan smaker cola og rom? Bruker dere hvit eller brun rom? Dette er jo ikke IT da. Da er det ikke support? Tja si det. Det smaker cola, med rom i? . Har ikke drukket så mye selv, og vet ikke helt hva slags rom jeg brukte. Bare tok den nærmeste i alkoholskapet til mamma (hun godkjente det). edit: kan sjekke i morra, skapet bråker noe utrolig, og jeg vil ikke at mamma skal tro jeg sitter å drikker sånn på kvelden. Uansett er det mange andre her som kan gi deg bedre svar. Neh, ikke så viktig. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Bra. Ø.B. Har du noe bra å si? Vært ute og skremt rånere igjen? *trøtt* tror jeg blir litt mer useriøs når jeg er trøtt. edit: Bjelleklang - Kåre Bjarne Endret 1. juli 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 KJøpe med en Razer DB i dag ! Magma... Nice. Den har jeg også. Jeg har ihvertfall lyst på Razer DB Plasma nå. http://www.razerzone.com/ Koster rundt 430kr på databutikken.com Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Ø.B. Har du noe bra å si? Vært ute og skremt rånere igjen? Hva tror du om meg Nei ikke noe spesielt bra å si i dag nei. Får ta det en annen dag. Neeeeei, legga seg væ. Endret 1. juli 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Vel vel. Jeg tar kvelden nå. 'Ave a good night ev'ryone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg