Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Ahh! Så utrolig digg, ferdig med enda mere jobb! :love: Nå kan jeg legge meg med god samvittighet, for jeg skrev nettopp ferdig to artikler som skal være ferdig til klokka 10 i morgen tidlig. Hater tidsfrister. :p

 

Uff og uff, jeg har lyst til å spille CS... Men jeg er trøtt! :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
DETTE FORUMET ER TEIT!

 

mm

Personangrep!

 

Hw-forumet er ikke en person sier du? Da skal jeg fortelle deg at hw-forumet har blitt et veldig levende samfunn, og det kommer frem blandede meninger her, også mange intelligente. Altså kan vi fastslå at hw-forumet er både intelligent og levende, dermed kvalifiserer det som personangrep. :p

Lenke til kommentar

Herregud (i mangel på "OMG"). Ueland er regelrytter deluxe... Send PM og si at det var ekte forslag da, sitér gjerne meg på dette:

 

Jeg tok det som et seriøst forslag, selv om det nok egentlig var ment humoristisk. At Cheezcake skal få advarsel for å komme med et forslag til et nytt nick, uansett hvor dumt det er, er rett og slett ren idioti.

Lenke til kommentar
Prinsipper ostekake. Prinsipper. ;)

Jeg fikk faktisk 10% for navneforslaget jeg kom med når du skulle bytte nick og spurte etter forslag. :| Det var et forslag!

Herregud he slipper *dragon* unna uten warning når han kaller meg forbanna idiot og det som værre er(sa noe om mobilen jans tror jeg), også får du warrning for et navneforslag.. :p

Lenke til kommentar
Hvordan smaker cola og rom? Bruker dere hvit eller brun rom?

 

Dette er jo ikke IT da. Da er det ikke support?

Tja si det. Det smaker cola, med rom i? :roll: . Har ikke drukket så mye selv, og vet ikke helt hva slags rom jeg brukte. Bare tok den nærmeste i alkoholskapet til mamma (hun godkjente det).

 

edit: kan sjekke i morra, skapet bråker noe utrolig, og jeg vil ikke at mamma skal tro jeg sitter å drikker sånn på kvelden. Uansett er det mange andre her som kan gi deg bedre svar.

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar
Hvordan smaker cola og rom? Bruker dere hvit eller brun rom?

 

Dette er jo ikke IT da. Da er det ikke support?

Tja si det. Det smaker cola, med rom i? :roll: . Har ikke drukket så mye selv, og vet ikke helt hva slags rom jeg brukte. Bare tok den nærmeste i alkoholskapet til mamma (hun godkjente det).

 

edit: kan sjekke i morra, skapet bråker noe utrolig, og jeg vil ikke at mamma skal tro jeg sitter å drikker sånn på kvelden. Uansett er det mange andre her som kan gi deg bedre svar.

Neh, ikke så viktig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...