Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
EDIT2: Tonia. Det er dritmye for en 15tis.

Du som alltid har vært så opptatt av at jeg er jente og hvordan nicket mitt skrives, skriver det feil! :cry:

*Kysse på ringen*

Kan du noen gang tilgi meg?! :cry:

Kanskje! :p

 

Natta folkens! Åtte timers jobb i morgen blir gøy.. Spesielt det å stå opp seks.

Lenke til kommentar
EDIT2: Tonia. Det er dritmye for en 15tis.

Du som alltid har vært så opptatt av at jeg er jente og hvordan nicket mitt skrives, skriver det feil! :cry:

*Kysse på ringen*

Kan du noen gang tilgi meg?! :cry:

Kanskje! :p

 

Natta folkens! Åtte timers jobb i morgen blir gøy.. Spesielt det å stå opp seks.

Sminkesex :w00t:

 

 

Lykke til på jobben da. Bli rik. Brenn alt på brus.

Lenke til kommentar
Jævla politi, du da @kd.  :nei:

Nei. Men jeg har ikke noe til overs for folk som ikke klarer å holde den stinkende supporten sin et annet sted. Vurdert å lese trådens emnetittel? :realmad:

--------

God natt svamp! *klemmepå*

--------

*klemmepåbundyogså* :p

--------

Turbeneger - Don't say motherfucker, motherfucker

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Kopi av PM jeg sendte til Ueland:

 

Heisann.

Så nå at jeg fikk advarsel av deg for å ha brukt "SMS-språk", noe jeg er sterkt uenig i. Innlegget var kun ment for tull (noe det er mye av i SO4). SO4 er ikke en like seriøs tråd som de fleste andre på forumet, og derfor burde ikke reglene når det gjelder slikt være like strenge heller. Alle forstod hva jeg mente med innlegget, det var ikke til sjensanse for noen å lese det. Det er noe annet med lengre innlegg som er skrevet med "dg", "d", "jeg", "ikk" osv., det er nemlig til sjenanse.

 

"Such faxorx plx" er faktisk ikke SMS-språk, men du får tro det hvis du vil...

 

Siterer retningslinjene:

#3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på.

Er dette virkelig overdreven bruk? Jeg har sett langt værre tilfeller, som jeg har rapportert, men det ikke har blitt noen sak ut av...

 

I tillegg til dette irriterer det meg enormt at jeg får advarsel for dette, når andre som linker til tråder de har opprettet og sier "Hjelp meg!", ikke får engang en muntlig advarsel. Det står klart og tydelig i emnetittelen at det skal resultere i ban!

 

Jeg må innrømme at jeg er grådig lei av regelryttingen enkelte moderatorer, og i dette tilfellet administratorer, bedriver. Reglene er der for å skape et godt og ryddig forum for alle og enhver, noe slike ting som dette ikke resulterer i. Punkt tre i retningslinjene er der for å unngå poster som er til sjenanse for andre brukere, noe mitt innlegg ikke var.

 

Kommer du med en god forklaring på hvorfor innlegget mitt var til sjenanse, så aksepterer jeg advarselen. At regelen er der og den skal følges er ikke en god forklaring, og det håper og tror jeg at du skjønner.

 

 

 

Synspunkter?

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...