johnj Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Neeei! Rosenborg er dårligst! Fixed. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 @ Eline: Er ikke du lesbisk da? Derfor hun var sammen med Kaiern. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Æsj, det er varmt....liker vinteren best... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 "Huffa, huffameg det er poteter på badet! Stakkars, stakkars, meg det er poteter på badet!" "Skulle ønske jeg var tak-konge. Men det er det Geir som er. Han gjør tøffe ting på taket, i tøffe actionklær." "Nønønønø, ye! Nønønønø, brus som gjør deg tysk. Nønønønø, ye! Nønønønø, brus som gjør deg tysk. Jeg skulle kjøpe sengetøy på Jysk! Da så jeg at de solgte brus som gjorde deg tysk. Jeg kjøpte ei kasse og tok ei slurk. Jeg følgte meg tysk og gikk fullstendig aguuurk. Jeg gikk så grusomt amok, bare synd at brusen smakte kokk. Hey baby!" Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Hmm... Feilmelding Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Åh, phax/somedag Long time, no see. AcolyteGutripper: Nej, ikke fin. Spurte ikke deg... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Åh, phax/somedag Long time, no see. AcolyteGutripper: Nej, ikke fin. Spurte ikke deg... Ey, ikke vær frekk mot Eline! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Hmm... Feilmelding Such faxorx plx. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 "Huffa, huffameg det er poteter på badet! Stakkars, stakkars, meg det er poteter på badet!" "Skulle ønske jeg var tak-konge. Men det er det Geir som er. Han gjør tøffe ting på taket, i tøffe actionklær." "Nønønønø, ye! Nønønønø, brus som gjør deg tysk. Nønønønø, ye! Nønønønø, brus som gjør deg tysk. Jeg skulle kjøpe sengetøy på Jysk! Da så jeg at de solgte brus som gjorde deg tysk. Jeg kjøpte ei kasse og tok ei slurk. Jeg følgte meg tysk og gikk fullstendig aguuurk. Jeg gikk så grusomt amok, bare synd at brusen smakte kokk. Hey baby!" Hahaha! Det er så evig bra! "En av dem har øks, og en av dem har spade! Og de gjør seg klar, de danner en parade!" @ Poteter på badet Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIII!!!!! Start TAPTE!!! Wræææl Vålerenga vant, Start og Rosenborg er ute av cupen. Dagen min kunne ikke blitt bedre. Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Hmm... Feilmelding Hah! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Rosenborg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Hmm... Feilmelding Such faxorx plx. Faktisk ikke redigert det bildet untatt jeg fjerne startlinja.. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 @ Eline: Er ikke du lesbisk da? Joda, hele tiden. haddis: Veldig leit at Start tapte. Vål'Enga skulle ikke vunnet. Men, men Lillestrøm gikk videre, det er det som betyr noe.. Aldri om vi svikter klubben vår, for alltid LSK. Til døden skiller oss ad. AcolyteGutripper: Wmc Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIII!!!!! Start TAPTE!!! Wræææl Vålerenga vant, Start og Rosenborg er ute av cupen. Dagen min kunne ikke blitt bedre. Hold kjeft! BTW: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 @ Eline: Er ikke du lesbisk da? Joda, hele tiden. Så du ikke -smilien? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Hold kjeft! BTW: *tabellen* Det ordner seg. Start ligger ikke der når sesongen er over. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Hold kjeft! BTW: *tabellen* Det ordner seg. Start ligger ikke der når sesongen er over. Vedder en tier på det! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Hmm... Feilmelding Such faxorx plx. Faktisk ikke redigert det bildet untatt jeg fjerne startlinja.. Hvorfor fjerna du startlinjamon tro... Btw, hvafforno bakgrunnsbilde er det du har da mann? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Hehe. Endelig et veddemål hvor jeg tør å vedde imot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg