Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Huffa, huffameg det er poteter på badet! Stakkars, stakkars, meg det er poteter på badet!" :wee:

"Skulle ønske jeg var tak-konge. Men det er det Geir som er. Han gjør tøffe ting på taket, i tøffe actionklær."

 

"Nønønønø, ye! Nønønønø, brus som gjør deg tysk. Nønønønø, ye! Nønønønø, brus som gjør deg tysk. Jeg skulle kjøpe sengetøy på Jysk! Da så jeg at de solgte brus som gjorde deg tysk. Jeg kjøpte ei kasse og tok ei slurk. Jeg følgte meg tysk og gikk fullstendig aguuurk. Jeg gikk så grusomt amok, bare synd at brusen smakte kokk. Hey baby!"

 

:lol:

Lenke til kommentar
"Huffa, huffameg det er poteter på badet! Stakkars, stakkars, meg det er poteter på badet!" :wee:

"Skulle ønske jeg var tak-konge. Men det er det Geir som er. Han gjør tøffe ting på taket, i tøffe actionklær."

 

"Nønønønø, ye! Nønønønø, brus som gjør deg tysk. Nønønønø, ye! Nønønønø, brus som gjør deg tysk. Jeg skulle kjøpe sengetøy på Jysk! Da så jeg at de solgte brus som gjorde deg tysk. Jeg kjøpte ei kasse og tok ei slurk. Jeg følgte meg tysk og gikk fullstendig aguuurk. Jeg gikk så grusomt amok, bare synd at brusen smakte kokk. Hey baby!"

 

:lol:

Hahaha! Det er så evig bra!

 

"En av dem har øks, og en av dem har spade! Og de gjør seg klar, de danner en parade!" @ Poteter på badet :D

Lenke til kommentar
@ Eline: Er ikke du lesbisk da? :dontgetit:

Joda, hele tiden.

 

haddis: Veldig leit at Start tapte. Vål'Enga skulle ikke vunnet.

Men, men Lillestrøm gikk videre, det er det som betyr noe..

 

Aldri om vi svikter klubben vår, for alltid LSK. Til døden skiller oss ad.

 

AcolyteGutripper: Wmc

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...