Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I morgen reiser jeg avgårde til Spanien. Så dere får hade bra hvis jeg ikke stikker innom i kveld :cool:

Hade braa..

For all del. Husk solkrem!!

De selger solkrem i Spania også.

 

Evt. så var meningen husk å bruke solkrem? I såfall er jeg helt enig.

 

edit: og ha en fin tur Kenneth :yes:

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar
Han har blitt someday. .

Og han har begynt et nytt og bedre liv?

stemmer. :p

 

nei for og forklare det enkelt så er jeg ferdig med studiene og flytte ut av hybelen. bor nå sånn litt her og der oppi nord. har egentlig ikke noen fast bosted og befinner meg ofte borte fra internett og pc så derfor er jeg lite og se her eller på msn. har meg vel en liten pc pause kan man si, for det trengtes! :)

 

til høsten skal jeg finne meg noe bolig igjen her oppi det øde nord og starte arbeidslivet, så da frykter jeg nok at jeg blir og komme kraftig tilbake!

 

navnebytte var vel bare fordi jeg var lei, og dette var jo en fin tid og gjøre sånn på. men beholder jo avataren min fortsatt da så alle dere sussebasser skal kjenne meg igjen! :love:

 

erter og kjærlighet bitches.

Lenke til kommentar

Ugh, drømte noe rart i natt igjen. Jeg klarte plutselig å hoppe dritlangt i CS ved å dukke, reise meg opp og hoppe elns. :wallbash: Hoppa fra B2 og et stykke ut på lang.

 

Oooo. Msn 7 har sine fordeler..

Mhm, vet du er 1337. :wee: Du bruker vel winamp og plugins og du?

 

/ Finner ikke denne forbaske smileyen der en type drar til en annen type i huet med en stol. Ble flittig brukt i SO3 en periode inntill folk begynte å whine noe forferdelig om den. Skulle gjerne sendt den til noen på MSN. :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...