consilium Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Gøy å jobbe på Seven Eleven Skurupu? Litt rart at de har døgnåpent, for hele poenget med Seven elven (når kjeden kom) var at de skulle være åpne fra sju til elleve hver dag.... Jeg skal ikke klage. God lønn, så godt som ingen kunder, og internettilgang. Hvilken 7-11 jobber du på? Kjenner en kamerat som nettopp fikk jobb ved Aker Brygge-butikken. Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 tjena. nå har jeg fått meg jobb her. ikke takket ja helt riktig enda men regner med jeg gjør det. begynner 15 august så nå skal jeg ha skikkelig sommerferie med go samvittighet! så idag at jeg faktisk har nesten 20 000,- på konto, overraskende nok. burde holde frem til første lønning det! får jo noen tusen for diverse male jobber og traktorkjøring også fremover. og sånn ellers så er sommeren endelig kommen tilbake her oppi nord. sol og bortimot 20 grader i skyggen var det vel tidligere! så ellers, har dere alle det bare bra? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Jo takk. Har det fortreffelig. Har fiksa søket til studier, funnet ut at jeg har jobb klar i Trondheim (hvis jeg vil ha den), og slappa av ute i finværet. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Hei phax . Jeg har det bra. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Gøy å jobbe på Seven Eleven Skurupu? Litt rart at de har døgnåpent, for hele poenget med Seven elven (når kjeden kom) var at de skulle være åpne fra sju til elleve hver dag.... Jeg skal ikke klage. God lønn, så godt som ingen kunder, og internettilgang. Hvilken 7-11 jobber du på? Kjenner en kamerat som nettopp fikk jobb ved Aker Brygge-butikken. Han jobber vel i Lillestrøm. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Sa jeg at jeg har solet meg i dag? Knehasene og armene mine gjør vondt nå.. Helgolands kvinnfolk som skal ha meg og og sette farge på meg.. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Sa jeg at jeg har solet meg i dag? Knehasene og armene mine gjør vondt nå..Helgolands kvinnfolk som skal ha meg og og sette farge på meg.. bedre å sole seg enn å stå over ei frityrgryte, og trave rundt på jobb da sola er ennå framme, men jeg gjemmer meg nede på rommet mitt Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg oppdaget en mann som flyttet litt på overvåkningskameraet da han skulle spille på maskinen. Han kom seg ganske fort ut igjen da jeg påpekte hva han hadde gjort. :!: Tror jeg har en god ide om hvem det kan være. Han henger alltid på spillemaskiner i området, og stjeler ofte penger her og der. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Sa jeg at jeg har solet meg i dag? Knehasene og armene mine gjør vondt nå..Helgolands kvinnfolk som skal ha meg og og sette farge på meg.. haha håper at du pines Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 :!: Tror jeg har en god ide om hvem det kan være. Han henger alltid på spillemaskiner i området, og stjeler ofte penger her og der. Vi har en del somaliere som henger over spilleautomatene atmed der jeg jobber. Må bestandig være obs når de skal veksle penger, noen av de er sleipe. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Sa jeg at jeg har solet meg i dag? Knehasene og armene mine gjør vondt nå..Helgolands kvinnfolk som skal ha meg og og sette farge på meg.. haha håper at du pines Ja, det gjør din mamma også. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Hva har skjedd med phax?! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Han har blitt someday. . Og han har begynt et nytt og bedre liv? --- Det lukter mat her, jeg går ned. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Hva har skjedd med phax?! Vært borte en stund ja. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Hva har skjedd med phax?! Vært borte en stund ja. Han var en stund kolosalt aktiv som phax. Synes je gås han overalt. Så plutselig ble han borte og kom nå tilbake som someday. Jaja... People change... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Hørtes gøy ut. Hvor mye tjener du i timen da? 155,- Mer enn det fleste jeg kjenner. På min egen alder, altså. Han jobber vel i Lillestrøm. Stemmer. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Ja, så du jobber rett borti og over veien her? (Funker ikke i Opera) Endret 30. juni 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Hørtes gøy ut. Hvor mye tjener du i timen da? 155,- Mer enn det fleste jeg kjenner. På min egen alder, altså. Er dette døgnet rundt, eller får du nattbonuser eller noe? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 dagens utvalgte dikt av ØB: Stranda stranda stranda stranda strandaaaa stranda stranda stranda stranda Muntlig blir det veldig bra faktisk Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 dagens utvalgte dikt av ØB: Stranda stranda stranda stranda strandaaaa stranda stranda stranda stranda Muntlig blir det veldig bra faktisk Hvordan er takta? Er det trykk på endinga eller noe sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg