Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Gøy å jobbe på Seven Eleven Skurupu? Litt rart at de har døgnåpent, for hele poenget med Seven elven (når kjeden kom) var at de skulle være åpne fra sju til elleve hver dag....

Jeg skal ikke klage. God lønn, så godt som ingen kunder, og internettilgang.

Hvilken 7-11 jobber du på? Kjenner en kamerat som nettopp fikk jobb ved Aker Brygge-butikken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tjena. nå har jeg fått meg jobb her. ikke takket ja helt riktig enda men regner med jeg gjør det. begynner 15 august så nå skal jeg ha skikkelig sommerferie med go samvittighet! :wee:

så idag at jeg faktisk har nesten 20 000,- på konto, overraskende nok. :dontgetit: burde holde frem til første lønning det! får jo noen tusen for diverse male jobber og traktorkjøring også fremover.

og sånn ellers så er sommeren endelig kommen tilbake her oppi nord. sol og bortimot 20 grader i skyggen var det vel tidligere!

så ellers, har dere alle det bare bra? :)

Lenke til kommentar
Gøy å jobbe på Seven Eleven Skurupu? Litt rart at de har døgnåpent, for hele poenget med Seven elven (når kjeden kom) var at de skulle være åpne fra sju til elleve hver dag....

Jeg skal ikke klage. God lønn, så godt som ingen kunder, og internettilgang.

Hvilken 7-11 jobber du på? Kjenner en kamerat som nettopp fikk jobb ved Aker Brygge-butikken.

Han jobber vel i Lillestrøm.

Lenke til kommentar
Jeg oppdaget en mann som flyttet litt på overvåkningskameraet da han skulle spille på maskinen. Han kom seg ganske fort ut igjen da jeg påpekte hva han hadde gjort.

:!: Tror jeg har en god ide om hvem det kan være. Han henger alltid på spillemaskiner i området, og stjeler ofte penger her og der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...