Staalkontroll Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Haddis: Det hørtes ut som en veldig fin lønn det! Jupp, har bestemt meg for å jobbe ekstra mye, siden meg og dama endelig har 200% bestemt oss for å flytte sammen Vi har til og med funnet sted og bo 120 kvm Endret 14. mai 2005 av haddis Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Burger er digg! Har nettopp spist fire ostepølser med bacon rundt, det smakte godt. Endret 14. mai 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Koselig å høre haddis! 120 kvm er digg det ja. Nå savner jeg dame... Vår og all ting. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Du er ikke den enste som glerder deg til sommerferie Å nei? Det tror jeg ikke noe på! Hvem andre skulle liksom se frem til noen måneder uten skole? Hrmpf. Ikke jeg iallefall. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Å nei? Det tror jeg ikke noe på! Hvem andre skulle liksom se frem til noen måneder uten skole? Hrmpf. Ikke jeg iallefall. Akkurat det jeg mener, ingen gleder seg til sommerferie. Ble du sulten nå Bundy? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg formaterte igår, og er den som deler mest.... Det må være noe gerent med lanet, tror je g:P Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Å nei? Det tror jeg ikke noe på! Hvem andre skulle liksom se frem til noen måneder uten skole? Hrmpf. Ikke jeg iallefall. Akkurat det jeg mener, ingen gleder seg til sommerferie. Ble du sulten nå Bundy? ja.. Sulta en uke(smerter), OG måtte jo faste 6 timer før operasjonen også.. Så jeg drikker "Feel good, tomat suppe". Og andre rett i koppen supper Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg formaterte igår, og er den som deler mest.... Det må være noe gerent med lanet, tror je g:P Eller kanskje det er hos deg "problemet" ligger? Må man faste for å ta mandlene Bundy? Det visste jeg ikke... Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 nammenam med dolly dimpels pizza Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Tonio: Moren din lager saft, så derfor er det mer trær enn nødvendig? Ja, for hun skal absolutt ha flere trær av samme type. Blir alltid fuglene som tar det uansett. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Uff da Tone. Hvordan klarer du å få sår på armer, ben og hofte av å klippe litt gress? "Jaså, du leker tough guy? Gjett hva, jeg flytter meg ikke! *hnnnngh*" Jeg fikk et intenst merkelig bilde i hodet mitt nå. Jeg ser for meg at alle trærene i verden egentlig ikke vil sitte fast i jorden, og hele tiden sier "hnnnngh" og prøver å komme seg opp. Kanskje det kan bli til en film... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Tonio: Moren din lager saft, så derfor er det mer trær enn nødvendig? Ja, for hun skal absolutt ha flere trær av samme type. Blir alltid fuglene som tar det uansett. Hehe. Håper det går bra med alle sårene da. Dolly Dimpels er digg ja! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 "Jaså, du leker tough guy? Gjett hva, jeg flytter meg ikke! *hnnnngh*" Jeg fikk et intenst merkelig bilde i hodet mitt nå. Jeg ser for meg at alle trærene i verden egentlig ikke vil sitte fast i jorden, og hele tiden sier "hnnnngh" og prøver å komme seg opp. Kanskje det kan bli til en film... Enter fra LOTR? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg formaterte igår, og er den som deler mest.... Det må være noe gerent med lanet, tror je g:P Eller kanskje det er hos deg "problemet" ligger? Må man faste for å ta mandlene Bundy? Det visste jeg ikke... Ja.. Og ikke drikke heller.. Siden kan kaste opp eller noe shit. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg fikk et intenst merkelig bilde i hodet mitt nå. Jeg ser for meg at alle trærene i verden egentlig ikke vil sitte fast i jorden, og hele tiden sier "hnnnngh" og prøver å komme seg opp. Kanskje det kan bli til en film... Vel, alt kan bli film. Bare se på "Spice girls - the movie". Om den slår an tar vi når den kommer... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 nammenam med dolly dimpels pizza FINT! *varmer seg opp te vann og lager hutis suppe* Så kan jeg sitte her med suppa mi! Nam! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Si at det var reklame om du catcher deg med porr "Hva er denne mappen på 45GB som heter "Frekke Godsaker"?" "Øh.. Reklame...?" Men nå var det vel slik at han surfet på internett sider? Om de plutselig kommer inn på rommet hans for å chatte så er det porr-sider åpne så går det vel ann å si at det er reklame? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) *mobbe Bundy for at han bare kan spise suppe* Hvor lenge må du faste da? Men nå var det vel slik at han surfet på internett sider?Om de plutselig kommer inn på rommet hans for å chatte så er det porr-sider åpne så går det vel ann å si at det er reklame? Forsøkt, uten hell. Endret 14. mai 2005 av @kd Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 *mobbe Bundy for at han bare kan spise suppe* Hvor lenge må du faste da? Kan jo spise, men har så mye smerter(halsen er fucka opp).. Fastinga var før operasjonen.. Men jeg kan ikke spise en deeeeeeilig kotelett. Gjør vondt når jeg tygger.. Jeg går på dobbel dosering av de ræv pillene som jeg fikk også.. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Forsøkt, uten hell. Funka for meg engang. Uansett, om de ikke er så altfor store de folkene som skal drive på PCen din kan du jo be dem holde kjeft Eller tilby dem litt godteri eller penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg