Windaloo Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Jess, en baconpølse med potetsalat, tur-retur ketchup og tur sennep, hot-dog dressing oppå det og lompe på toppen.. Gulrotkake. kaffe og en røyk etterpå.. Det er frokost det.. Er ikke esso døgnåpent i tillegg? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Damn Ø.B, er du Esso-fan eller? Du prater jo nesten ikke om annet enn Esso Er det der dere gutta henger? Esso = provider of food Nei, vil ikke si jeg henger der. kjapt inn, kjapt ut. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Damn Ø.B, er du Esso-fan eller? Du prater jo nesten ikke om annet enn Esso Er det der dere gutta henger? Esso = provider of food Nei, vil ikke si jeg henger der. kjapt inn, kjapt ut. Kjapt inn, kjapt ut. Thank you, come again. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Også småhumret jeg litt og takket for meg. *beine ut i sola* Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Å damn, glattkjøring var moro. Spinne 360°. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 I desember har jeg glattkjøring med semitrailer på 22m. Bare for å få sagt det ... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Er det sånt humoristisk krigersk forhold mellom kjørelærerne der du bor? Det + radiosamband mellom bilene gjorde glattkjøring ekstra moro for min del Edit: til ostekaka. Endret 30. juni 2005 av svamp Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Kjapt inn, kjapt ut. Thank you, come again. Det som er da, det er som regel søte jenter som jobber der. Men innimellom står heksehylet bak disken og hu lager ikke burgere på natta! Edit: Har man vært for mye på esso når man får gratis kake om natta? Endret 30. juni 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Til svampen: Nei, men han andre som skulle ha glattkjøring var en 32 år gammel pappa fra Pakistan. Hans naturlige reaksjon når han mistet grepet var å panikkbremse, slippe rattet etterhvert og hyle høyt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Det som er fordel med å ha et digert rom i kjelleren er at det ikke er mer enn rundt 20 kjølige grader her. Fordel på dager som denne. Er umulig å kjøre bil også, altfor varmt. Jeg skal delta i "Sparebanks 1 nye prosjekt" i regi av mamma som er direktør der; jeg og de jeg tar med meg får gratis Visa-kort med egenvalgt design så skal vi komme med tilbakemeldinger på det etter en tid. Phett. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Hva skal du ha på kortet ditt? Jeg fant nettopp ut at banken min gir gratis antivirusprogram til nettkundene sine. Det må prøves ut! *avinstallere ikke-fungerende og plagsomme NOD* Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg sitter på jobben nå. Jeg oppdaget en mann som flyttet litt på overvåkningskameraet da han skulle spille på maskinen. Han kom seg ganske fort ut igjen da jeg påpekte hva han hadde gjort. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Sikrast å ha med balltre (eller hva hylo?) på jobb i morgen da ja. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Gøy å jobbe på Seven Eleven Skurupu? Litt rart at de har døgnåpent, for hele poenget med Seven elven (når kjeden kom) var at de skulle være åpne fra sju til elleve hver dag.... Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Kom akkurat hjem.. Når jeg kom inn på rommet ble jeg møtt av ekstrem hete, og støy! Var sikkert 40 grader på rommet(alle vinduer lukket, bor på "loftet", pc og ovn på... samtlige vifter i pcen gikk på fullt Fikk åpnet noen vinduer... Tror pcen likte det ja Endret 30. juni 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Gøy å jobbe på Seven Eleven Skurupu? Litt rart at de har døgnåpent, for hele poenget med Seven elven (når kjeden kom) var at de skulle være åpne fra sju til elleve hver dag.... Jeg skal ikke klage. God lønn, så godt som ingen kunder, og internettilgang. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Hørtes gøy ut. Hvor mye tjener du i timen da? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Sjukt, det er minst 25 grader ute, strålende sol. Også tordner det! Edit: Og nå startet det å regne. Data på eller data av..:/ Hmm. Endret 30. juni 2005 av Tonio Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Sikrast å ha med balltre (eller hva hylo?) på jobb i morgen da ja. Tror det er sikrest, ja. Men ta med to for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Dual-Wielding Bats! Beware of the Batminator! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg