b-real Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Ok, da kan vi droppe den diskusjonen om hvem som har nr til hvem og ikke. Dere skal være påpasselig med å legge ut navn og slike ting om andre forumbrukere.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Kennneeeeeeeeeth!!!!!! Du kan TRO søstra mi begynte å lure nå.. Fuck Gule Sider! Grrr... Hahaha! Noe som ikke er så haha: Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Snill du er. Edit: @snittleif. Endret 30. juni 2005 av TomFu Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Fy faen!! Her er det slapt! Jeg har lyst til å stikke å bade elns.. Men det er ikkeo folk hjemme for faen! Herregud...kjeder meg så sinnsykt!.....Åsså er det glohett på rommet, æsj, hater sommern.. Endret 30. juni 2005 av [KingNorthGarden] Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Snill du er. Edit: @snittleif. Javisst er jeg snill.. tenk bare om jeg ikke var snill da Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Det er jo IHVERTFALL fint.. Navnet på mora mi også haru.. Vennligst, ikke mess! Greit nok, hu vet det, men tør/orker aldri ta det opp! Mamma mia!! Haha, den må du lenger ut på landet med.. «Øh, kona mi vet jeg er utro, men ikke si det til henne for det.» @Kenneth: Hehe, ganske grei purring det da.. Kjedlig med de som er seriøse og strikse og slikt.. Bah, begynner å bli lei pausemusikken til Toll og Avgidtsdirektoratet nå.. Tror jeg har passert 25mins i kø nå.. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Tror faktisk ikke jeg har sett en så trivlig purring før. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Syns også purringen var ganske vennlig. Men Kenneth, betaler du internett selv, siden du fikk den? Marvil: Skal du ha tilbake noe de har "stjålet" fra deg på grensen, eller? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Da drar vi å spiller ball. Har alltid hatt lyst til å si: *poff* EDIT: Nei, men jeg får inn mailen. Eneste sikre mailtilgangen i huset. Av en eller annen grunn klarer ikke mor å sende mail på vanlig måte. Alltid noe trøbbel med henne... Endret 30. juni 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Marvil: Skal du ha tilbake noe de har "stjålet" fra deg på grensen, eller? Hehe, neida.. Skulle ha noe årsavgiftsinfo på en bil, men jeg har betalt for å sitte her, så kan like gjerne sitte i telefonen, men 25mins med dårlig musikk tærer på helsa.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 EDIT: Nei, men jeg får inn mailen. Eneste sikre mailtilgangen i huset. Av en eller annen grunn klarer ikke mor å sende mail på vanlig måte. Alltid noe trøbbel med henne... Du må da skjønne at det er mailen det er noe galt med. De som ikke er så flinke på PC får alltid de mailadressene som ikke fungerer. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Nytt kallenavn, grunnet problemer med quoting. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Hva? God service fra NGT? Det er noe jeg aldri har erfart... God morgen folkens! Drittrøtt jeg... Men men, må jo stå opp. Fikk du sove tils lutt i går wh1te? Endret 30. juni 2005 av @kd Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Fytti pokker så varmt det er.. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg skal ut og pusse/skrape et gammelt skap. Er sjeleglad for at skapet står i åpningen av den gode, kalde garasjen, og ikke midt ute i solsteiken Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Da går jeg ut i solen, håper jeg ikke blir til stein. Regner ikke med det, men kanskje noen av forumtrollene burde passe på litt ekstra i disse solfylte dager? edit: Kom akkurat på at jeg må finne ut hva jeg skal studere i løpet av dagen Sliter med å velge! Endret 30. juni 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Kanskje jeg burde vurdere å pakke en eller annen gang i løpet av dagen drar til tvedestrand rundt 16.00. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Wohoo! Da er jeg endelig ferdig med valg av studiested. PuP på NTNU ble det til slutt. Nå må jeg begynne å finne hybel. Det er slitsomt jo! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Er Ueland så streng? fikk warn fra han når jeg sa "lolz" på kødd sååeh..ja. Fikk heller ikke svar på den PMen jeg har sendt han, jeg er tydelighvis ikke verdt nok til å få svar. men ok, nok om det. Akkurat samme skjedde meg Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Kung fu hustle var jo genial så det holder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg