Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen!! Her er det slapt! Jeg har lyst til å stikke å bade elns..

Men det er ikkeo folk hjemme for faen! Herregud...kjeder meg så

sinnsykt!.....Åsså er det glohett på rommet, æsj, hater sommern..

Endret av [KingNorthGarden]
Lenke til kommentar
Det er jo IHVERTFALL fint.. Navnet på mora mi også haru.. Vennligst, ikke mess! Greit nok, hu vet det, men tør/orker aldri ta det opp!

Mamma mia!!

Haha, den må du lenger ut på landet med.. :p «Øh, kona mi vet jeg er utro, men ikke si det til henne for det.»

@Kenneth: Hehe, ganske grei purring det da.. Kjedlig med de som er seriøse og strikse og slikt..

Bah, begynner å bli lei pausemusikken til Toll og Avgidtsdirektoratet nå.. Tror jeg har passert 25mins i kø nå..

Lenke til kommentar
EDIT: Nei, men jeg får inn mailen. Eneste sikre mailtilgangen i huset. Av en eller annen grunn klarer ikke mor å sende mail på vanlig måte. Alltid noe trøbbel med henne...

Du må da skjønne at det er mailen det er noe galt med. De som ikke er så flinke på PC får alltid de mailadressene som ikke fungerer.

Lenke til kommentar

Da går jeg ut i solen, håper jeg ikke blir til stein. Regner ikke med det, men kanskje noen av forumtrollene burde passe på litt ekstra i disse solfylte dager? :p

edit: Kom akkurat på at jeg må finne ut hva jeg skal studere i løpet av dagen :ohmy: Sliter med å velge!

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...