riktig Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Morn. Våkna grytidlig i dag (begynner å bli en vane). Ser jo ikke forskjell på natt og dag lenger. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Morn. Våkna grytidlig i dag (begynner å bli en vane). Ser jo ikke forskjell på natt og dag lenger. det er riktig det, det er ikke mørkt om natta lenger....om du kan kalle det en "natt" that is Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Shaolin Soccer er jo konge da! Kung Fu hustler er bedre Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 ja, 10 min til pizza Sovet 3 timer i natt, og skal på møte etterpå, samt treffe faren min som jeg ikke har sett på 4 måneder elns.... Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Tror den var ganske intern, TomFu... EDIT: Jaja.. da dro Mammuten på intervju.. Håper på lærlingplass nå da! Jaja, dere får passe på forumet imens.. Snakkes... Hejjdåå! EDIT2: Jeg ahr ikke sovet noenting i natt jeg.. Så skal jeg på sånn intervju.. jaja.. Lykke til idag, håper du får en fin dag sammen med faren din. Endret 30. juni 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Idag skal jeg på hytta til en kompis (PsykoRage her på forumet), og han har basseng på hytta. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Idag skal jeg på hytta til en kompis (PsykoRage her på forumet), og han har bassengpå hytta. basseng? da er'e ikke ei hytte, da er'e et hjem som ikke et hjemme Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Idag skal jeg på hytta til en kompis (PsykoRage her på forumet), og han har bassengpå hytta. basseng? da er'e ikke ei hytte, da er'e et hjem som ikke et hjemme Driter vel jeg i. Lenke til kommentar
robB Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Nå skal jeg gå en tur oppå eit fjell. Snakkes. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 THE CHUBB CHUBBS ARE COMING Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Tomfu: Ikke noe SMS-språk takk. Hadde jeg vært Ueland hadde du fått warn. Sugarhill Gang - Rappers Delight Er kanskje ikke veldig bra musikk, men det er jo selve symbolet, frontsangen til Rappen. Det er bare noe med den som er virkelig er tøft. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Ahhh.. Ut på morgenfiske! Jeg og kameraten min skal sitte på brygga med min nye Ron Thompson stang og Okuma snella mi å fiske abbor med sigar i kjeften og pils i den andre.. Ække vi snåle? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Fy søren. Prøver å gjøre noe greier bak bassen. Dermed må jeg ligge på bassen. Det rister odt i kroppen da ass Glisevask: Litt ung eller? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Si det til morra mi du.. Er bare 4 år fra grensa? Regler er vel til for å brytes.. Det er bare for å kose oss da! Morgenfiske er det beste jeg veit.. Satt der en gang med dama å var HELT i drømmeland!! Turboneger på øret! =D Endret 30. juni 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Nå hadde jeg flaks at ikke Ueland var her Edit: Det var 1337-språk, ikke sms-språk ^^ Endret 30. juni 2005 av TomFu Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Nå hadde jeg flaks at ikke Ueland var her Edit: Det var 1337-språk, ikke sms-språk ^^ potet, pottitt. sms-språk, 1337speak, fjortisskultur Lenke til kommentar
svamp Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Sugarhill Gang - Rappers DelightEr kanskje ikke veldig bra musikk, men det er jo selve symbolet, frontsangen til Rappen. Det er bare noe med den som er virkelig er tøft. Benny Borg - Morgan Kane Er kanskje ikke veldig bra musikk, men det er jo selve symbolet, frontsangen til harrymusikken. Det er bare noe med den som er virkelig harry. --- Jeg syns jeg våknet litt tidlig i dag (10.40), i forhold til når jeg la meg. Skal bli spennende å se hvor lenge jeg holder ut. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Nå hadde jeg flaks at ikke Ueland var her Edit: Det var 1337-språk, ikke sms-språk ^^ potet, pottitt. sms-språk, 1337speak, fjortisskultur Snakket 1337 bare for å irritere da Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Er Ueland så streng? fikk warn fra han når jeg sa "lolz" på kødd sååeh..ja. Fikk heller ikke svar på den PMen jeg har sendt han, jeg er tydelighvis ikke verdt nok til å få svar. men ok, nok om det. Det er mulig at jeg får tidligere ferie fra jobben enn antatt. Må bare ghoste rundt 300 PCer og jeg er en fri mann. Snart ferie, det gjelder bare å stå på litt nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg