Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror den var ganske intern, TomFu... :roll:

EDIT: Jaja.. da dro Mammuten på intervju..

Håper på lærlingplass nå da!

Jaja, dere får passe på forumet imens.. :p

Snakkes... Hejjdåå!

EDIT2: Jeg ahr ikke sovet noenting i natt jeg.. Så skal jeg på sånn intervju.. jaja..

Lykke til idag, håper du får en fin dag sammen med faren din. :)

Endret av Mammuten
Lenke til kommentar

Si det til morra mi du.. :) Er bare 4 år fra grensa? Regler er vel til for å brytes..

Det er bare for å kose oss da! Morgenfiske er det beste jeg veit.. :love: Satt der en gang med dama å var HELT i drømmeland!!

Turboneger på øret! =D

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Sugarhill Gang - Rappers Delight

Er kanskje ikke veldig bra musikk, men det er jo selve symbolet, frontsangen til Rappen. Det er bare noe med den som er virkelig er tøft. :cool:

Benny Borg - Morgan Kane

Er kanskje ikke veldig bra musikk, men det er jo selve symbolet, frontsangen til harrymusikken. Det er bare noe med den som er virkelig harry. :cool:

---

Jeg syns jeg våknet litt tidlig i dag (10.40), i forhold til når jeg la meg. Skal bli spennende å se hvor lenge jeg holder ut.

Lenke til kommentar
Er Ueland så streng? :ohmy:

fikk warn fra han når jeg sa "lolz" på kødd :dontgetit:

sååeh..ja. Fikk heller ikke svar på den PMen jeg har sendt han, jeg er tydelighvis ikke verdt nok til å få svar. men ok, nok om det.

Det er mulig at jeg får tidligere ferie fra jobben enn antatt. Må bare ghoste rundt 300 PCer og jeg er en fri mann. Snart ferie, det gjelder bare å stå på litt nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...