Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og der er man hjemme fra Trondheim. Var der en uke, i pissværet. Så ble det kjempefint vær den dagen jeg dro hjem. Hurra!

Jeg vurderer forsåvidt sterkt å gå og legge meg, men er ikke sikker på om jeg gidder å gå opp trappen. Sitter her og stirrer inn i skjermen en stund til jeg.

Herr Brun

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Eneste som suger med Vice City er den altfor høye sensen på musen. Hvis jeg ikke finner ut hvordan jeg fikser det, må jeg drite i hele spillet.

Lenke til kommentar

Enig med Ferr, men jeg spilte ikke så mye. Jeg ble frustrert av at rattet mitt stadig er ødelagt, hvorfor har det ikke reparert seg? Er ikke værre enn å laste ned demoen for å finne det ut hvor bra spillet er.

Jeg skulle spille NWN, men er lei servern jeg spilte på. Så nå har jeg brukt et par dager på å finne en ny, men det er jo bare dass der ute.

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar

Jeg og en venn har funnet på noe å gjøre i ferien. Vi skal lage sanger!

Han spiller gitar + evt. piano og jeg skal synge!

Ideen er å blande sammen elementer fra forskjellige sjangere og sånnt.

Første sang under planlegging er en lystig akkustiusk gitar, "dype"- og "kompliserte ord"lyrics og growling...

Skal selvfølgelig prøve å få spillt det inn i stefaren min sitt profesjonelle studio :p

Lenke til kommentar
menneh driver å vurderer juiced jeg.. Noen som tilfeldigvis har testa det på pc?

Prøvde det på demo, synes ikke det var noe særlig egentlig.

Det er fordi det er den "gamle" versjonen tenker jeg.

Det var Acclaim som har laget den?

De gikk konkurs BTW pga Juiced..

Syns det er litt kult jeg, bra grafikk, og litt bedre enn NFSU serien..

Det skal også forresten bli det mest detaljerte spillet, innen styling og deler du kan sette på bilen.

Da burde det bli jævelig bra, hvis det er noen som har prøvd Street Legal-serien..

(Street Legal Redline, er den beste..)

Hm, syns jeg forbedrer meg? ikke en eneste smiley i denne posten..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...