the_fire Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Hvorfor ikke ta av hele skilltet da?Skal man liksom brette skilltet mens man kjører da eller? Det er vel lettere å brette skiltet mens man kjører, enn å skru det av Men en moped uten skilt vil vekke mer oppsikt enn en moped med skilt. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Mammuten: (og alle andre)Tror du det kunne blitt pent å ta en side fra plexi kabinettet (med speilingstape) og bruke som vindu på Lian Li kabinettet(sort) ? Spør du om Support? Kunne kanskje blitt fint det.. men skal du stjele deler fra kabinettet mitt? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Ja? Bare å bøye seg bakover det. Litt lettere på cross\sm enn racing though. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Mammuten: (og alle andre)Tror du det kunne blitt pent å ta en side fra plexi kabinettet (med speilingstape) og bruke som vindu på Lian Li kabinettet(sort) ? Spør du om Support? Kunne kanskje blitt fint det.. men skal du stjele deler fra kabinettet mitt? Support ?! Ville ikke kalle det d.. Stjele deler.. Seff.. Eller selge til høstbydende (akkurat som at noen gir penger for det) :!: Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 (husk og registrer deg på forumet vårt da ) Kan jeg bli moddis? Akkurat regga meg Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Hvis jeg ser en fyr på gata som kjører uten skilt, så bryr jeg meg ikke. Politiet stopper deg å sier at du må nok brette ned det skilltet hvis du skal kjøre videre. Etter min mening, så sliter man hvis man bretter skilltet (slik at man ikke ser hva som står), eller hvis man skrur det av. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 (husk og registrer deg på forumet vårt da ) Kan jeg bli moddis? Oh... Me 2 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 (husk og registrer deg på forumet vårt da ) Kan jeg bli moddis? Oh... Me 2 F*** off Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 I dag er jeg syk. Sto opp og kjentes ut som noen stakk inn 2000 nåler i min hodeskalle samtidig. Feber har jeg også...lenge siden jeg har vært syk..kan ikke si jeg savner det Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Hvis jeg ser en fyr på gata som kjører uten skilt, så bryr jeg meg ikke.Politiet stopper deg å sier at du må nok brette ned det skilltet hvis du skal kjøre videre. Etter min mening, så sliter man hvis man bretter skilltet (slik at man ikke ser hva som står), eller hvis man skrur det av. Da sier man at man sklei, wheela, whatever. Er man heldig bryr ikke politiet seg. Man blir vel ikke stoppa. Men kjører man uten skilt, er man straks et lettere bytte... Endret 29. juni 2005 av The_Fire Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Tja, Thumbnails er fiksa.. Og, Moderatorer og Admins er det jeg og Roger'n som er.. (Gulbrandsen_Racing og Roger'n altså.. ) Hm, lurer på og køye snart jeg.. Skal opp "tidlig" i morgen.. halv 10 tenker jeg.. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 (husk og registrer deg på forumet vårt da ) Kan jeg bli moddis? Oh... Me 2 F*** off Neee... :!: Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Huff..har akuratt fiska, men det var IKKENOE fisk i det hele tatt... Herregud så kjedelig Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Tilbake fra bytur med faren min og kjæresten hans (eller, "venninnen" hans, som han sier). Var først på Peppes Pizza og spiste, deretter så vi Kung Fu Hustle. En helt syk film, men utrolig morsom! Etter det satt vi oss ned på et utested jeg ikke husker navnet på, og jeg bestilte en Munkholm Sommerøl. Fikk Ringnes Pils isteden, og jeg klager ikke! Utrolig digg å sitte der i sola. Nå er det CS på lille meg. Endret 29. juni 2005 av @kd Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Hvis jeg ser en fyr på gata som kjører uten skilt, så bryr jeg meg ikke.Politiet stopper deg å sier at du må nok brette ned det skilltet hvis du skal kjøre videre. Etter min mening, så sliter man hvis man bretter skilltet (slik at man ikke ser hva som står), eller hvis man skrur det av. Da sier man at man sklei, wheela, whatever. Er man heldig bryr ikke politiet seg. Man blir vel ikke stoppa. Men kjører man uten skilt, er man straks et lettere bytte... Man blir stoppet hvis ikke skilltet er tydlig nok. Tro meg, jeg vet Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Tja, nå skal jeg ta meg en colaboks, spille litt CS og legge meg.. Men først, grei nok "guide" til opplastning av bilder? http://jrracingforum.jconserv.net/viewtopic.php?t=55 Jaja, god natt da, HW-norge.. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Hvis jeg ser en fyr på gata som kjører uten skilt, så bryr jeg meg ikke.Politiet stopper deg å sier at du må nok brette ned det skilltet hvis du skal kjøre videre. Etter min mening, så sliter man hvis man bretter skilltet (slik at man ikke ser hva som står), eller hvis man skrur det av. Da sier man at man sklei, wheela, whatever. Er man heldig bryr ikke politiet seg. Man blir vel ikke stoppa. Men kjører man uten skilt, er man straks et lettere bytte... Man blir stoppet hvis ikke skilltet er tydlig nok. Tro meg, jeg vet En gang for alle: Når man kjører, er skiltet nede, ubrettet. Skulle man være så uheldig å bli forfulgt av politiet, bretter man opp skiltet - fort! Er man enda så uheldig at man blir innhenta, busta, sier man at skiltet sikkert ble sånn når man datt dagen før. Så skrur man på turtallssperra. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Men først, grei nok "guide" til opplastning av bilder? http://jrracingforum.jconserv.net/viewtopic.php?t=55 Klarer folk virkelig ikke å bruke Photobucket uten å ha lest en guide om det? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Ikke de anti-pc-folka som bruker det forumet "mitt"... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Nå er det CS på lille meg. IP? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg