Torjus Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Er også redd for å trimme. 90% av de jeg kjenner som har trim har hatt purk etter seg :/ Er jo kjedlig å kjøre i 45-50, men er også kjedlig å få kjeft av foreldre (som kanskje ikke visste du hadde trim) og bot... Du har jo cross\sm, da er det bare å brette skiltet og legge fra seg hemninger i veikanten. Ikke kast hjelmen Finn sperrede veier du kommer gjennom, men ikke politi. Ikke ta helt for store sjanser Har ikke kjøpt moped enda... Brette skiltet? Greier man det hvis det ikke er bøyd fra før? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Uff, spar meg. Jenter skal ikke kjøre moped... De skal kjøre scooter Eh? Hvorfor skal vi ikke det? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Er også redd for å trimme. 90% av de jeg kjenner som har trim har hatt purk etter seg :/ Er jo kjedlig å kjøre i 45-50, men er også kjedlig å få kjeft av foreldre (som kanskje ikke visste du hadde trim) og bot... Du har jo cross\sm, da er det bare å brette skiltet og legge fra seg hemninger i veikanten. Ikke kast hjelmen Finn sperrede veier du kommer gjennom, men ikke politi. Ikke ta helt for store sjanser Har ikke kjøpt moped enda... Brette skiltet? Greier man det hvis det ikke er bøyd fra før? Nei.. Skiltet er kjempetjukt :!: Umulig å bøye det Endret 29. juni 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Fuzzy, dritlett, bare ta tak og dra. Mammuten, AM6 med TP drar noe helt sinnsykt. Prøvd en sånn noen ganger. Morsomt å kjøre moped og dra fra lettsykler. Vil ikke høre det om noen gjør som jeg anbefaler og skader seg. Endret 29. juni 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Uff, spar meg. Jenter skal ikke kjøre moped... De skal kjøre scooter Eh? Hvorfor skal vi ikke det? Ser så dumt ut... synes jeg Moped = gutt Scooter = jente Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 funka linken?! Tja, jeg syns det er fett med jenter på moped.. Og, skiltet idag kan du brette lett som fy.. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 bare trim ivei det da... ikke så stor bot hvis du blir tatt. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 funka linken?! Nope.. Det ligger jo et bilde på websiden da.. Forresten.. Fin webside Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 funka linken?! Tja, jeg syns det er fett med jenter på moped.. Og, skiltet idag kan du brette lett som fy.. Vitsen med å brette skiltet da? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) satyr, 4200,-, stort nok. ^^ Strategery, nei, du kan jo lure... Er jo for å slippe at de skal se skiltnummeret når du bryter alle reglene i boka omtrent. Endret 29. juni 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Hehe, det er av den gamle.. Den blå ligger ikke ute? Og, takk for skryt (husk og registrer deg på forumet vårt da ) Lenke til kommentar
Eline Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Ser så dumt ut... synes jeg Å ja, så fordi du syns det ser dumt ut så skal ikke jeg kjøre moped. God forklaring det der altså! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 oi 4200.. det var jo litt.. Men uansett, man har jo råd til å betale det... Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 (husk og registrer deg på forumet vårt da ) Sånn... satyr-wongraven:Jeg har ikke råd til å betale 4200,- Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) [urlhttp://i6.photobucket.com/albums/y226/Mammuten/mopeden%20til%20roger/DSCN0023.jpg][/ur] Noen pics av den EDIT: Sinnsyk finnish på den lakken BTW.. er en kompis av oss som lakkerer, er drit flink.. Sønnen til han som driver Sandem A/S på Bjørkelangen i Aurskog-Høland.. Og, takk for registrering Bare å joine, alle andre TUMBNAILS! Endret 29. juni 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) fUzZy^: Scooter er jo et billigere alternativ enn moped. EDIT: Mammuten: Thumbnails er en fin ting... Endret 29. juni 2005 av Strategery Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 funka linken?! Tja, jeg syns det er fett med jenter på moped.. Og, skiltet idag kan du brette lett som fy.. Vitsen med å brette skiltet da? For at polisen ikke skal ta registreringsnummeret og sende deg en bot 14 dager senere, da du trodde du hadde vunnet. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 funka linken?! Tja, jeg syns det er fett med jenter på moped.. Og, skiltet idag kan du brette lett som fy.. Vitsen med å brette skiltet da? For at polisen ikke skal ta registreringsnummeret og sende deg en bot 14 dager senere, da du trodde du hadde vunnet. Hvorfor ikke ta av hele skilltet da? Skal man liksom brette skilltet mens man kjører da eller? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Mammuten: (og alle andre) Tror du det kunne blitt pent å ta en side fra plexi kabinettet (med speilingstape) og bruke som vindu på Lian Li kabinettet(sort) ? EDIT: Bajs Endret 29. juni 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 funka linken?! Tja, jeg syns det er fett med jenter på moped.. Og, skiltet idag kan du brette lett som fy.. Vitsen med å brette skiltet da? For at polisen ikke skal ta registreringsnummeret og sende deg en bot 14 dager senere, da du trodde du hadde vunnet. Hvorfor ikke ta av hele skilltet da? Skal man liksom brette skilltet mens man kjører da eller? Ja? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg