Bruker-33331 Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Når support er forbudt her. Da gjelder det bare hardware? Hvis ikke så blir det her support eDit: IT ting mener jeg Endret 29. juni 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Hva regner man den scoren utifra ? Hvor mange ganger man slipper unna og blir tatt. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Spørsmål;Skal jeg se Kung fu hustle, eller Lemony Snicket's A Series Of Unfortunate Events? Kung fu Hustle ser utrolig lattis ut da LS leier du på DVD en eller annen gang. -Jar Endret 29. juni 2005 av Jarek Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Ja, nå ble det mye.. Score regnes ut ifra: antallet ganger du ble stoppet, og antallet ganger du ble tatt.. Trimmen ble ikke satt på, fordi jeg ikke hadde penger.. og fordi jeg ikke fikk lov hjemme Men skal ta igjen med bilen.. den skal trimmes Og ja, har kjørt litt av hvert, både trimma og utrimma, crosser og motorsykkel.. Moped er bare rævva, og det er bare problemer med det.. Det er også SKIKKELIG dårlig kvalitet på de, sånn generelt.. Det er (etter min mening) kun honda som har gode motorer. TS'en min begynte det og bli slark i bærelagra nå føre jeg solgte den (ikke mye, men litt) Yamaha-Minarelli AM6 motorene er vel den beste vannavkjølte du får til moped.. En jeg kjenner raste 2 girkasser på derbi'en sin, en annen skjærte orginalsylinderen sin(ikke varmskjæring, men ordentlig skjæring altså..) Enda en, skjærte trimsylinderen sin.. Ergo, Derbi har dritt-motorer, resten har greie motorer, og ellers dårlig kvalitet, Honda har god motor, og gjennomsnittlig kvalitet på resten.. Etter mine meninger og erfaringer. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Kanskje det blir begge da.. jaja uansett, vi starter med Lemony Snicket. Lenge siden jeg har sett Carrey Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Mjau... Slettet.. Tror forresten jeg kjøper Aprilia.. Endret 29. juni 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Hva regner man den scoren utifra ? Hvor mange ganger man slipper unna og blir tatt. Det jeg tengte ja... Hvis Mammuten leder 6-0 begynner jeg å lure litt... Både på politiet der, og på han. (Han kjører fra politiet selvom han ikke har trim, politiet klarer ikke å holde følge) :!: Mange gater og gangveier.. ¨ Neida, men jeg slipper unna når jeg blir stoppa, for de teller 5 riller på sylinderen, og tror det er trim.. er egentlig litt festlig og måtte stå der og rette på de og forklare de hva som er rett ^^ EDIT: Aprilia har iallefall Yamaha Minarelli AM6 motor Endret 29. juni 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) De kjører sånn tråbil. Politiet altså. Endret 29. juni 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 blbabla AM6 er greit ja, men jeg tror derbi har bedre kvalitet enn mange mopeder. SmX, TSX og furia er nok dårligere enn derbi, selv om jeg liker Furia og RYZ best. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 en kamerat av meg kjørte fra purken på moped, eller han ble tatt til slutt, men han slapp bot for han hadde bursdag Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 en kamerat av meg kjørte fra purken på moped, eller han ble tatt til slutt, men han slapp bot for han hadde bursdag Lucky Bastard... Jeg er nesten litt redd for å trimme... 4-5 venner/folk i klassen som er blitt tatt for trim... :/ Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Faen, katta RØYTER!! Sinnsykt teit når man går i svarte klær. Liiiike før jeg prøver deo og lighter på han. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Er også redd for å trimme. 90% av de jeg kjenner som har trim har hatt purk etter seg :/ Er jo kjedlig å kjøre i 45-50, men er også kjedlig å få kjeft av foreldre (som kanskje ikke visste du hadde trim) og bot... Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 en kamerat av meg kjørte fra purken på moped, eller han ble tatt til slutt, men han slapp bot for han hadde bursdag Lucky Bastard... Jeg er nesten litt redd for å trimme... 4-5 venner/folk i klassen som er blitt tatt for trim... :/ Kan bare bruke effektanlegg da.. MK2 er faktisk eu-godkjent Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 en kamerat av meg kjørte fra purken på moped, eller han ble tatt til slutt, men han slapp bot for han hadde bursdag Lucky Bastard... Jeg er nesten litt redd for å trimme... 4-5 venner/folk i klassen som er blitt tatt for trim... :/ Kan bare bruke effektanlegg da.. MK2 er faktisk eu-godkjent Et par av de som ble tatt, hadde kun effektanlegg... Men det er jo ikke alle som er like flink å snakke seg ut av situasjoner... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Er også redd for å trimme. 90% av de jeg kjenner som har trim har hatt purk etter seg :/ Er jo kjedlig å kjøre i 45-50, men er også kjedlig å få kjeft av foreldre (som kanskje ikke visste du hadde trim) og bot... Du har jo cross\sm, da er det bare å brette skiltet og legge fra seg hemninger i veikanten. Ikke kast hjelmen Finn sperrede veier du kommer gjennom, men ikke politi. Ikke ta helt for store sjanser Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 turtallssperre Lenke til kommentar
Eline Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 TSX Jeg vil ha TSX! Men jeg vil ikke trimme, tror jeg.. Er så dumt å bli tatt.. Hm, var ute å deppe-shoppet litt i dag.. Endte opp med 2 bikinier, 3 skjørt og 4 topper. Det meste var på salg da Fikk ikke ny mobil, de hadde den ikke på lager. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 TSX Jeg vil ha TSX! Men jeg vil ikke trimme, tror jeg.. Er så dumt å bli tatt.. Hm, var ute å deppe-shoppet litt i dag.. Endte opp med 2 bikinier, 3 skjørt og 4 topper. Det meste var på salg da Fikk ikke ny mobil, de hadde den ikke på lager. Uff, spar meg. Jenter skal ikke kjøre moped... De skal kjøre scooter Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 hvis det er av noen interesse.. fikk ett inntrykk av at det er noen "mopedhuer" her.. http://photobucket.com/albums/y226/Mammute...%20til%20roger/ Funker den linken? Uansett.. det er peden til en kompis av meg.. Mt5 med Minarelli AM6 motor fra Motorhispania RX.. TP trim TP veiv, forsterka clutch og greier.. Har flere bilder, men gidder ikke å legge ut nå.. tar så lang tid Og Eline.. TS er kjempegode mopeder og kjøre.. i forhold til masse annet..(som MT, Furia, Derbi osv sov) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg