Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, nå ble det mye..

Score regnes ut ifra: antallet ganger du ble stoppet, og antallet ganger du ble tatt..

Trimmen ble ikke satt på, fordi jeg ikke hadde penger.. og fordi jeg ikke fikk lov hjemme :blush:

Men skal ta igjen med bilen.. den skal trimmes :devil:

Og ja, har kjørt litt av hvert, både trimma og utrimma, crosser og motorsykkel..

Moped er bare rævva, og det er bare problemer med det.. Det er også SKIKKELIG dårlig kvalitet på de, sånn generelt..

Det er (etter min mening) kun honda som har gode motorer. TS'en min begynte det og bli slark i bærelagra nå føre jeg solgte den (ikke mye, men litt)

Yamaha-Minarelli AM6 motorene er vel den beste vannavkjølte du får til moped..

En jeg kjenner raste 2 girkasser på derbi'en sin, en annen skjærte orginalsylinderen sin(ikke varmskjæring, men ordentlig skjæring altså..)

Enda en, skjærte trimsylinderen sin..

Ergo, Derbi har dritt-motorer, resten har greie motorer, og ellers dårlig kvalitet, Honda har god motor, og gjennomsnittlig kvalitet på resten..

Etter mine meninger og erfaringer.

Lenke til kommentar
Hva regner man den scoren utifra ?

Hvor mange ganger man slipper unna og blir tatt. ;)

Det jeg tengte ja...

Hvis Mammuten leder 6-0 begynner jeg å lure litt...

Både på politiet der, og på han.

(Han kjører fra politiet selvom han ikke har trim, politiet klarer ikke å holde følge) :!:

Mange gater og gangveier.. :innocent: ¨

Neida, men jeg slipper unna når jeg blir stoppa, for de teller 5 riller på sylinderen, og tror det er trim.. er egentlig litt festlig og måtte stå der og rette på de og forklare de hva som er rett ^^

EDIT: Aprilia har iallefall Yamaha Minarelli AM6 motor ;)

Endret av Mammuten
Lenke til kommentar
en kamerat av meg kjørte fra purken på moped, eller han ble tatt til slutt, men han slapp bot for han hadde bursdag :mrgreen:

Lucky Bastard...

Jeg er nesten litt redd for å trimme...

4-5 venner/folk i klassen som er blitt tatt for trim... :/

Kan bare bruke effektanlegg da.. MK2 er faktisk eu-godkjent :roll:

Lenke til kommentar
en kamerat av meg kjørte fra purken på moped, eller han ble tatt til slutt, men han slapp bot for han hadde bursdag :mrgreen:

Lucky Bastard...

Jeg er nesten litt redd for å trimme...

4-5 venner/folk i klassen som er blitt tatt for trim... :/

Kan bare bruke effektanlegg da.. MK2 er faktisk eu-godkjent :roll:

Et par av de som ble tatt, hadde kun effektanlegg...

Men det er jo ikke alle som er like flink å snakke seg ut av situasjoner... :whistle:

Lenke til kommentar
Er også redd for å trimme. 90% av de jeg kjenner som har trim har hatt purk etter seg :/

Er jo kjedlig å kjøre i 45-50, men er også kjedlig å få kjeft av foreldre (som kanskje ikke visste du hadde trim) og bot...

Du har jo cross\sm, da er det bare å brette skiltet og legge fra seg hemninger i veikanten.

Ikke kast hjelmen

Finn sperrede veier du kommer gjennom, men ikke politi.

Ikke ta helt for store sjanser

Lenke til kommentar
TSX

Jeg vil ha TSX! Men jeg vil ikke trimme, tror jeg.. Er så dumt å bli tatt..

Hm, var ute å deppe-shoppet litt i dag.. Endte opp med 2 bikinier, 3 skjørt og 4 topper. Det meste var på salg da :)

Fikk ikke ny mobil, de hadde den ikke på lager.

Lenke til kommentar
TSX

Jeg vil ha TSX! Men jeg vil ikke trimme, tror jeg.. Er så dumt å bli tatt..

Hm, var ute å deppe-shoppet litt i dag.. Endte opp med 2 bikinier, 3 skjørt og 4 topper. Det meste var på salg da :)

Fikk ikke ny mobil, de hadde den ikke på lager.

Uff, spar meg. Jenter skal ikke kjøre moped... De skal kjøre scooter :hrm:

Lenke til kommentar

hvis det er av noen interesse.. fikk ett inntrykk av at det er noen "mopedhuer" her.. :p

http://photobucket.com/albums/y226/Mammute...%20til%20roger/

Funker den linken? :blush:

Uansett.. det er peden til en kompis av meg..

Mt5 med Minarelli AM6 motor fra Motorhispania RX.. TP trim TP veiv, forsterka clutch og greier..

Har flere bilder, men gidder ikke å legge ut nå.. tar så lang tid :p

Og Eline..

TS er kjempegode mopeder og kjøre.. i forhold til masse annet..(som MT, Furia, Derbi osv sov)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...