Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
gjør deg den store tjenesten og ikke gidd og bruk penger på moped.. er ikke morro heller, går så dårlig uansett.. :p

Men, hvorfor skal du ha LianLi kabbinett? du har jo kjempefint Plexikabbis?

Moped må man jo ha..

Bor et stykke fra fruen.. Sinnsykt irriterende.. Blir ofte timesvis med bussing og venting på buss...

Joda... Men nå skal jeg prøve Lian Li også ;)

Takk forresten.. :D

EDIT: Plexi kabbiset er også litt ehm.. ustabilt... (tynn plexi) er redd for å ødelegge det... :cry: men det er fortsatt like fint.. Har kanskje tengt til å bytte fronten også :love:

Endret av m3tro89
Lenke til kommentar
*handleliste*

Hore. Send det til meg.

Trokke det du..

Der gikk jammen første lønning ( for 7 dager)

Resten av sommeren skal det spares til moppe! :dribble:

EDIT: Så fikk jeg med et kabinett i prisen også :tease: ( men skal ikke klage på oppsettet ditt... *misunne foreløbig*

moppe :dontgetit:

Pizza klar!!!

Wiskey tango foxtrot, bare ett pizzastykke!? *sette inn en halv grandiosa til* MAMMA, du vet at æ spis mer enn ett stykke...

Hvor lenge skal grandisen stå i ovnen? 10-12 min? Mener det var det.

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

Da har jeg ett tips til deg, min venn.. Aluminiums-stenger\"lister" på tvers o kabbinettet.. som du skrur plexi'en til.. det er tøft, og det stiver opp kabbinettet..

hm, ja nå er jeg litt over 51 minutter ut i den 124:64 minutter lange "A State Of Trance part 200" :)

EDIT: Moppe betyr Moped.. ( :sick: )

Og ja, du har vel ikke lov til å kjøre moped føre neste år allikevel... :p

Endret av Mammuten
Lenke til kommentar
Da har jeg ett tips til deg, min venn.. Aluminiums-stenger\"lister" på tvers o kabbinettet.. som du skrur plexi'en til.. det er tøft, og det stiver opp kabbinettet..

hm, ja nå er jeg litt over 51 minutter ut i den 124:64 minutter lange "A State Of Trance part 200" :)

EDIT: Moppe betyr Moped.. ( :sick: )

Har tengt på det... Er ikke helt sikker jeg..

Blir ihvertfall å bruke Lian Li Kabinettet til spille pcen..

Kanskje jeg lager en egen utstillings pc.. (siden jeg ikke har tengt til å bruke alle lysene, noen av viftene eller viftestyringen fra Plexi kabinettet i Lian Li)

EDIT:

Og ja, du har vel ikke lov til å kjøre moped føre neste år allikevel... tongue.gif

Hvem hva hvor ? Jeg har lov til det...

Endret av m3tro89
Lenke til kommentar
Eller du kan donere det bort til en sterkt trengende gutt..

Slik som meg :innocent::whistle:

EDIT: Åja, men så bare på fødselsåret ditt, 1989..DVS 16 år siden i 2006.. eller svikter mine mattekunnskaper igjen :blush:

Ville du seriøst brukt det ?

Bare så det er sakt er det nesten 100 skruer i det (80-90)...

Er ikke alltid så praktisk..

Lenke til kommentar
Eller du kan donere det bort til en sterkt trengende gutt..

Slik som meg :innocent:  :whistle:

EDIT: Åja, men så bare på fødselsåret ditt, 1989..DVS 16 år siden i 2006.. eller svikter mine mattekunnskaper igjen :blush:

Ville du seriøst brukt det ?

Bare så det er sakt er det nesten 100 skruer i det (80-90)...

Er ikke alltid så praktisk..

Tja, nå har ikke jeg sett så nøye på skruer osv, men det er sikkert pent når man skrur av lysene og det blir "helt" mørkt..

Antall skruer gjør vel ikkenoe, hvis man bruker tøffe umbrakoskruer.. For de skruene kommer en seg ikke unna uansett.. :)

EDIT: Det som er praktisk, er ikke så nøye sålenge det er kult.. :p

Endret av Mammuten
Lenke til kommentar
Hvis du først skal stive opp kabinettet hadde det vært lurt å bruke noe stivere en aluminium kanskje? :)

Enn hva ?

EDIT: Tengte forresten at jeg skulle bruke en av sidene fra Plexi kabinettet som vindu i Lian Li kabinettet (sort type).. Tror dere det kunne blitt pent ?

Endret av m3tro89
Lenke til kommentar
gjør deg den store tjenesten og ikke gidd og bruk penger på moped.. er ikke morro heller, går så dårlig uansett.. :p

...

Spørs jo hva du velger å gjøre med den det. ;)

Trim er stikkordet, og med trim så kan man også kjøre fra politi og veivesen. :woot:

Vegvesen er ondt. Selv om jeg leder. 2 - 0 til fredrik. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...