Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OK. Da sluttet vi å snakke om MX510 ;)

Jeg har et problem, hva skal jeg gjøre? :hmm:

Her er lista over alternativer(Det er såklart mulig å gjøre flere ting:

13:00 - 02:00

-Fikse sykkel

-Lage fotballfilm

-Dra til andreas

-Spille fotball (skeidbanen)

-Ringe databutikken(aspire) på garanti.

-Pakke

Kamera:

-Skrive test

-Ta produktbilder

-planlegge sekvens

Noen forslag?

Lenke til kommentar

Argh! Er det mulig å sove dårligere om natten? Her våkner jeg hver halvtime. Enten av vondt i magen, lyder eller at det er varmt. Argh, er det mulig?

Dårlig søvn = dårlig dag.

Nå sitter jeg her med vondt i magen og hodet.. Steffy er bort, så jeg får ingen slibrige meldinger lenger..

Can someone make my day?

Lenke til kommentar
Argh! Er det mulig å sove dårligere om natten? Her våkner jeg hver halvtime. Enten av vondt i magen, lyder eller at det er varmt. Argh, er det mulig?

Dårlig søvn = dårlig dag.

Nå sitter jeg her med vondt i magen og hodet.. Steffy er bort, så jeg får ingen slibrige meldinger lenger..

Can someone make my day?

Får vel ta meg en biltur snart da..

Lenke til kommentar
Viktig moderatormelding:

En ny SO regel er på plass: Svar som kun inneholder smileys vil bli slettet uten videre varsel.

Jeg har slettet tre slike svar bare på denne siden. Bring budskapet videre og ikke post flere smiley-svar :)

:thumbup:

Neida... Veldig flott. Er så lei av sånne innlegg jeg også. Litt meningsløst. Da er det bedre å gjøre som jeg gjør her, og bare skrive masse meningsløst crap.

Lenke til kommentar
Viktig moderatormelding:

En ny SO regel er på plass: Svar som kun inneholder smileys vil bli slettet uten videre varsel.

Jeg har slettet tre slike svar bare på denne siden. Bring budskapet videre og ikke post flere smiley-svar :)

Det er bra! Legg til i første post please?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...