svamp Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Kaptein Sabeltann i Skjuttavika? Advarselsnivået ditt går ned når noen setter det ned. Jeg har lyst på telezoom. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg har lyst på ny mus og musmatte. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Tenkte på en pirat ja.. men nå shutter jeg up, så jeg ikke får økning av warning igjen, og 1 ukes ferie.. Tja, ny mus? jeg har litt lust på MX518, men ser ikkenoen grunn til å bytte enda.. har jo MX510 som er "relativt" ny.. Kunne tenkt meg den største QPad musematta da.. har "Mid-sense" nå... EDIT: Hva er Telezoom? Bryan Addams - Please Forgive Me *synge med* Endret 29. juni 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 jeg fikk waring for å spille schizofren :!: Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Bryan Adams - Please Forgive Me *synge med* Pantera - Fucking hostile Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Bryan Adams - Please Forgive Me *synge med* Pantera - Fucking hostile Fattern - Grøten sier Mø. Endret 29. juni 2005 av @kd Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Tja, ny mus? jeg har litt lust på MX518, men ser ikkenoen grunn til å bytte enda.. har jo MX510 som er "relativt" ny.. mx510'n min har plutselig begynt å slått seg av, for å slå seg på etter noen sekunder. Og den dritten om at windows får lov til å slå av usb-porten for å spare strøm er avslått Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Noen som vet om no bra trance eller? Liker DJ Tiestö, Armin van Buuren og det meste egentlig.. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Noen som kan anbefale en god icemat? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Tja, ny mus? jeg har litt lust på MX518, men ser ikkenoen grunn til å bytte enda.. har jo MX510 som er "relativt" ny.. mx510'n min har plutselig begynt å slått seg av, for å slå seg på etter noen sekunder. Og den dritten om at windows får lov til å slå av usb-porten for å spare strøm er avslått Har XP det? har ikke jeg hatt no problemer med.. Testa USB fix elns da? 500 HZ på musa er digg EDIT: Finnes ingen gode IceMat'er.... Endret 29. juni 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Noen som vet om no bra trance eller? Liker DJ Tiestö, Armin van Buuren og det meste egentlig.. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=413083 Lenke til kommentar
svamp Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 EDIT: Hva er Telezoom? http://www.europe-nikon.com/details.aspx?c...d=250&catId=121 ---- *Jobbe litt* Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 *Jobbe litt* Jobber du med da? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Tja, ny mus? jeg har litt lust på MX518, men ser ikkenoen grunn til å bytte enda.. har jo MX510 som er "relativt" ny.. mx510'n min har plutselig begynt å slått seg av, for å slå seg på etter noen sekunder. Og den dritten om at windows får lov til å slå av usb-porten for å spare strøm er avslått Har du overklokket? Jeg har hatt problemer med div. usb-mus etter overklokking. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Noen som vet om no bra trance eller? Liker DJ Tiestö, Armin van Buuren og det meste egentlig.. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=413083 Ah, takker Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Tja, ny mus? jeg har litt lust på MX518, men ser ikkenoen grunn til å bytte enda.. har jo MX510 som er "relativt" ny.. mx510'n min har plutselig begynt å slått seg av, for å slå seg på etter noen sekunder. Og den dritten om at windows får lov til å slå av usb-porten for å spare strøm er avslått Har XP det? har ikke jeg hatt no problemer med.. Testa USB fix elns da? 500 HZ på musa er digg EDIT: Finnes ingen gode IceMat'er.... Må prøves. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Neei, nå er det kjedelig her.. aufff Lenke til kommentar
svamp Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) @kd: Jobbe litt med denne fæle, ondskapsfullt lange greia: Oppgave 1: Planlegg en treningsøkt som kan holdes på o-landsleiren 2005. Målet med økta skal være at deltakerne skal synes at orientering er enda mer gøy. Beskriv økta i detalj; Hva skal gjøres, hvordan skal det gjennomføres, Litt om hvorfor. Rammebetingelser: Forutsetter ca. 20 deltakere på denne økta. Oppgave 2: Planlegg en økt som kan holdes under o-landsleiren 2005. Målet med økta er at deltakerne skal bli bedre o-løpere/utvikle seg/lære noe nytt. Beskrives som ovenfor. Samme rammebetingelser. Oppgave 3: Planlegg en miljøsamling for (din) klubb. Evt. de du er trener for. Målet med samlingen er at deltakerne skal bli bedre kjent og at de skal synes orientering er enda mer gøy! Rammebetingelser: Ca. 10-20 deltakere i alderen 12-19 år. Alle nivå. Samlingen skal være over en helg på vinteren. Oppgave 4: Hva legger du i begrepene; trygghet, selvtillit, mestringsfølelse og motivasjon? Hvilken betydning tror du disse begrepene har for en prestasjon i o-løypa? Hva kan du som trener gjøre for å øke selvtilliten til en utøver? Oppgave 5: Nevn noen årsaker som du tror ligger til grunn når noen velger å slutte med å drive orientering. Oppgave 6: Hva kan gjøres for å redusere frafall i o-sporten? Oppgave 7: Hva synes du er mest positivt med o-idretten? Nevn 5 punkter. Oppgave 8: Hva synes du er negativt med o-idretten?? Nevn så mange du kommer på. Oppgave 9: Hvilken type terreng tror du en nybegynner og c-løper helst ønsker? Oppgave 10: Hvilke typer o-konkurranser tror du fenger ungdom mest? Oppgave 11: Planlegg en vinter-o-trening innendørs i gymsal. Aldersgruppe 13-19 år. Alle nivå. Målet; Både o-teknisk, fysisk og sosialt utbytte. Oppgave 12: Nevn noen viktige punkter å ta hensyn til viss du skal ha ansvaret for en o-teknisk treningsøkt for nybegynnere i alderen 9-12 år. Oppgave 13: Tegn en god o-løype på et valgfritt godt egnet kart for D/H13-16C. Ca. 1,5-2 km. Oppgave 14: Tegn en god og spennende o-løype(på valgfritt egnet kart) med fellesstart for klassene H/D17-20A for et kretsløp i Hordaland. Løypelengde ca. 4-7 km. Lykke til! Jeg har oppgave 2, 3 og 4 igjen, holder på med 1 Edit: Poster imellom. Endret 29. juni 2005 av svamp Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Neei, nå er det kjedelig her.. aufff Sjefspusen kjeder seg! Jeg kjeder meg jeg også. *skrive om bruk av CSS med XML* Lenke til kommentar
embark Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Bah, jeg føler meg helt ødelagt. Men who cares, det er SOL UTE! *spille "Blood is Pumpin' 2005" skamhøyt* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg