Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Med pussinga av tenna? nei EDIT: Jeg er bare veldig flink til å vise følelser.. Endret 29. juni 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
svamp Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Synes noen at jeg burde rydde på skrivebordet mitt? Det der ser ut som mitt rom! Rydde? Tja, hver gang det kommer noen andre enn familien inn. Støvsuge? To ganger i året. --- Jeg håper dere vil tilgi meg for at jeg er en levende klisjé. Du sa det Men meg, nevnte han absolutt ikke. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 *smiley-galore* Hahaha, du kødder nå? =D galore? nå har jeg sovna i *ete eller annet språk* timen igjen galore ->(direkte oversatt) i massevis Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Det er jo ikke negativt med smiley'er? Bedre det enn å skrive *smile* og *le* og *lol* så kan du skrive eller Skjønner? hehe *geipe* eller---------------> Endret 29. juni 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Smilies er ikke negativt, men utrolig mange smilies er negativt. For det første gjør det teksten vanskelig å lese, for det andre er det ingen som skifter humør i løpet av en linje... Smiliene skal utrykke hvilket humør/følelser du har, så fremt folk ikke forstår dette bare ved å lese teksten. Fra nettiketten: Smilies eksisterer i dag av flere grunner, noen av dem er for å vise humor, ironi eller kanskje for å spre glede. Men bruk av for mange smilies kan gi en motsatt effekt, spesielt når det står flere av dem etter hverandre i ett og samme innlegg. Overdreven bruk av smilies kan for eksempel føre til at det blir vanskelig å oppfatte hvorvidt du spøker eller er seriøs. Bruk av flere smilies samtidig kan også virke rotete, masete og unødvendig. Bruk vennligst derfor aldri mer enn to smilies etter hverandre og ikke bruk smilies etter hver setning. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 skjønner jo det jeg også.. dette--> minner mer om en "forstyrret" person, som er både sint og ler av en ting.. Neida, skal ikke tulle mer.. Oppdatert signatur BTW, bedre? Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 da lærte jeg noe nytt i dag også. Er det noen andre enn meg som har sansen for anarkistiske ekkorn? sjekk detta : http://www.newgrounds.com/portal/view/183911 Hviss du blar lengre ned på sia er det flere videoer anbefaling: amityville toaster Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 dette--> minner mer om en "forstyrret" person, som er både sint og ler av en ting.. Hva er du da? EDIT: Jeg er bare veldig flink til å vise følelser.. [...] Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Tja, jeg lo ikke så mye av den "Squirrel"en der jeg.. Men min humor, det kanskje.. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 I'm off to play Counter- Strike. Ingen som gidder å mix'e btw.? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 haha MÅ SEES!! http://www.stupidvideos.com/Default.asp?VideoID=958 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 TomFu: mixer ikke med randoms Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Du såret meg. Edit: PIP vs HWmix ? Endret 29. juni 2005 av TomFu Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Vel, ekornet var ikke veldig morsom, men trakk på smilebåndet et par ganger. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) joda, gjorde det.. trakk litt på smilebåndet, men kun fordi det var så dumme tekster.. EDIT: Bruker dere VT eller Skype elns på mix? Endret 29. juni 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) ok.. så synd, for jeg har bare skype.. Har ikke installert det enda heller.. bytta til Win2k helga for 1 uke siden.. ikke spør meg om hvorfor..' EDIT: Når går "warning" level'et ned? Endret 29. juni 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Har du fått en advarsel? Hvorfor? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 10%.. Linket til en viss havn med en viss ond person på.. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 10%.. Linket til en viss havn med en viss ond person på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg