Jarek Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 HAH! Endelig er det sol og greier her i bergen. Det er tilåmed varmere enn i oslo akkurat nå. SUCKERS! Word -Jar Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Morgen alle sammen! Nå skal jeg ut å male huset rødt...(det kommer til å bli varmt liker ikke sol ) Endret 29. juni 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Tror jeg skal ta meg en tur på stranden og glane litt, jeg. Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 aaaargh! hvorfor kan man ikke lage über hurtigtørkende lakk! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Morgen alle sammen! Nå skal jeg ut å male huset rødt...(det kommer til å bli varmt liker ikke sol ) Du får vertfall være ute.. Litt irriterende å måtte sitte inne her med utsikt rett ut i sola.. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Tja, si det.. Finnes vel en ganske raskt-tørkende lakk\maling? ----------------------- WOOHOO!!! Fikk en telefon som vekka meg om morra'n.. "Eeeh, har du mulighet til å komme på Torsdag?" Eh, hvem faen er du, tenkte jeg Joda, det var han fyren på Lærlingplassen min! Strømmen El.Installasjon Skal dit på torsdag på intervju.. Noen som har noen "smisketips"? Tja, jaja.. fikk jo ikke sove igjen jeg da.. Så, dette betyr vel kasnkje slutten på mitt lykkelige nerdeliv.. NEI! jeg NEKTER! Finnes jo helger en kan være våken fra fredag til lørdag og sove hele søndagen.. Jaja, her er det strålende sol, knallblå himmel (tror jeg skal ha slik blåfarge på bilen min ) og varmt som i grava.. (eller ett annet bra ordtak.. ) Håper dere har det fint idag! Ha en god tur Steffyboy, hvorhen du er i verden akkuratt nå Og til dere andre, Nyt solen, spis is og slapp av, for nå er det SOMMER!! Og ja, hvordan gikk det med WoW spillinga på jobben her om dagen? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Morgen alle sammen! Nå skal jeg ut å male huset rødt...(det kommer til å bli varmt liker ikke sol ) Du får vertfall være ute.. Litt irriterende å måtte sitte inne her med utsikt rett ut i sola.. MÅ du sitte inne? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 aaaargh! hvorfor kan man ikke lage über hurtigtørkende lakk! Du mener sånt som Biltema Lakk? tørker på 3 minutter Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Nå var det plutselig ikke så mye sol lengre.. litt kaldt og.. hm.. -Jar Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 aaaargh! hvorfor kan man ikke lage über hurtigtørkende lakk! Du mener sånt som Biltema Lakk? tørker på 3 minutter OOOOoooOOOooooOO! Noen som har erfaring med den? Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Nå var det plutselig ikke så mye sol lengre.. litt kaldt og.. hm.. -Jar stort sjokk det der Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 www.biltema.no Sikkert noen "bruker"-tester der.. Anbefaler ikke og handle noenting på biltema.. tilogmed skruene deres er skrøpelige.. Vrir av hodet med EN gang. Og ja, strips på biltema? Glem det Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 må testes da *Kjøpe en flaske* Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Er ikke håp for deg.. BTW: Noen som har pussa tenna så du begynner og blø? Gjorde det nå.. Ser værre ut enn det det er da Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 aaaargh! hvorfor kan man ikke lage über hurtigtørkende lakk! Du mener sånt som Biltema Lakk? tørker på 3 minutter OOOOoooOOOooooOO! Noen som har erfaring med den? Biltema lakken er jo ikke HELT tørr etter 3 minutter ? Den må jo få litt tid.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Argh...akkurat loddet inn en ny vifte i psu'en til mamma, ettersom den bråkte...nå viser det seg at det var chipsetvifta som bråkte... Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Argh...akkurat loddet inn en ny vifte i psu'en til mamma, ettersom den bråkte...nå viser det seg at det var chipsetvifta som bråkte... kjipern! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 *smiley-galore* Hahaha, du kødder nå? =D Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 *smiley-galore* Hahaha, du kødder nå? =D Tenkte akkurat det samme, det var litt vel mye smilies... ---------- God morgen folks! Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 *smiley-galore* Hahaha, du kødder nå? =D galore? nå har jeg sovna i *ete eller annet språk* timen igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg