Stor Oddnoga Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Hehe. Har en hel leilighet å rote på, men jeg må holde det ryddig siden det er jææævlig flaut hvis noen plutselig kommer på besøk. Meeen, når jeg bodde hjemme hos foreldrene mine så det aldri ut. Hehe. Gikk som regel til et punkt hvor mamma ikke orket mer og ryddet for meg (noe jeg naturligvis var fullstendig klar over). Nå har jeg ingen til å rydde for meg, så nå er det bedre å ta litt etterhvert. Hehe. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Likte dårlig rotet ditt @kd, få tastaturet av musematten med en gang! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 med tanke på at jeg skal passe på broren(7år) min i morgen må jeg sove nå :-\ Natta! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Likte dårlig rotet ditt @kd, få tastaturet av musematten med en gang! Hehe. Nå er det nattinatt for meg! Sov godt alle sammen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg forlater dere, min venner, i 5 lange uker. Jeg ønsker hver og en av dere en fin sommer, og håper at været er perfekt akkurat der du er. Jeg håper også at de som har langdistanseforhold får et vellykket besøk til sin kjære (Kine), jeg håper at de som kanskje har litt problemer med den de er med får ordnet opp i problemene (Thea), jeg håper godgutten min tør å ta initiativet og gir en heldig jente sjansen til å få være damen hans (Carsten), jeg håper idolet mitt får en fin og alkoholisert sommer, før han innser at Håkonsvern er stedet å være (Karsten), jeg håper de som jobber i sommer tjener penger til noe de virkelig har lyst på, alt smaker bedre når man har jobbet for det. Jeg håper at hvis du nylig har slått opp med kjæresten din at du tar deg en liten stund til å sørge før du går videre med livet uten å se tilbake med anger eller bitterhet. Jeg håper at alle har en å være glad i. Jeg håper at hver og en av dere har en person, om bare én, som dere virkelig føler elsker deg og som du elsker med hele ditt hjerte. Jeg håper at dere alle står opp imorgen (idag) og sier til hver eneste person du er glad i at du er glad i dem. Hvis det er noen du liker som ikke vet det; si ifra. Hvis du elsker din mor og din far og din søster og din bror: si ifra. Ring bestemor og bestefar, du har faktisk ingen anelse hvor mye det lyser opp dagen deres bare å høre stemmen din. Jeg håper dere vil tilgi meg for at jeg er en levende klisjé. Jeg håper dere får en fin sommer. Adjø. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Vakkert. Ha en fortreffelig tur og kos deg masse! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 God natt. Opp og ha kjøretime om noen timer. =/ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Men meg, nevnte han absolutt ikke. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Usj, lanet har ødelagt min kjære døgnrytme Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 SteffyBoy <3 God tur, håper du får det fint Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) God tur Steffy! --------- Noen som kan hjelpe meg med teksten til Badekaret til Pelle av Fattern? Dette er det jeg har fått skrevet ned, mangler det som er markert med stjerner: Dette er historien om badekaret til Pelle. Ikke bade i badekaret til Pelle, hvorfor ikke spør du, vel la meg fortelle. Badekaret er en ren dødsfelle, hold deg unna badekaret til Pelle. Å bade i det er en voldsom risk, fordi det er fullt av livsfarlig fisk. I badekaret er det en hai og en piraja og en ninjafisk som sier "Haja". En fisk gir deg store stikkpiller mens en annen setter på deg altfor sterke briller. En har kniv og dolker deg gjentatte ganger, mens en annen synger på DDE-sanger. En fisk ****** en annen leser høyt fra gamle Se og Hør. Badekaret til Pelle er ikke for pyser, det er fullt av syke drapslystne hyser. Badet han er kalt, det kan hende du fryser. Nei dette badekaret er ikke for pyser. Fisk som vil ete og torturere deg, med imitasjoner av Kristian Valen, huffameg. I tillegg er badevannet ganske teit, det er lettmelk fra 1995 og Cola Light. Samt en anelse sennep, majones og bæsj. Dressing også, ja en dæsj. Med sin tids kaffe, tomatjuice og tran. Råtne egg, råtten cola, råtten banan. Badevannet er nok en smule elendig, kanskje en anelse mer enn nødvendig. Badekaret til Pelle og beibi x4 Badekaret til Pelle uiuuu x2 Krokodillen i karet er ganske diger, og oppå den står det en løve og en tiger. Ved siden av knaggen til badekåpen står en serie mordere med ******. Dusjen er en giftig illsint slange, under karet er det bomber, store og mange. Men jeg har enda ikke sagt hva det værste er, morra di vasker undertøyet sitt der! Badekaret til Pelle og beibi x4 Endret 29. juni 2005 av @kd Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg håper dere vil tilgi meg for at jeg er en levende klisjé. Jeg håper dere får en fin sommer. Jeg legger meg... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Usj, lanet har ødelagt min kjære døgnrytme Hele ferien har ødelagt min Lenke til kommentar
Even. Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Da kom jeg akkurat hjem...Sove 1 time...gå på kiwi og kjøpe frokost...sove mer... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Synes noen at jeg burde rydde på skrivebordet mitt? Ungdommen nå til dags Som om jeg er noe bedre Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg håper at alle har en å være glad i. Jeg håper at hver og en av dere har en person, om bare én, som dere virkelig føler elsker deg og som du elsker med hele ditt hjerte. Lov å drømme. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 HAH! Endelig er det sol og greier her i bergen. Det er tilåmed varmere enn i oslo akkurat nå. SUCKERS! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Nå har vi hatt sol her i en uke +- 3 dager og jeg er drit lei allerede. FÅ SKYER! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Nei da spiller jeg WC3:TFT. Noen som orker å bli med? Spille AT eller noe sånt? Eller heller ta en runde CS? Ble vekket i 7-tiden av snekkere som begynte å arbeide på huset. Trøtt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg håper også at de som har langdistanseforhold får et vellykket besøk til sin kjære (Kine) Aaaaw. Fikk aldri sagt god tur før du reiste Gledelig nyhet, dog. Jeg flytter til Hønefoss i løpet av august, så da blir det nærdistanseforhold2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg