Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Yeheij, endelig er det dax for "film"kveld hos dama! =D Skal dusje, spise og fikse meg litt også fyker jeg av gårde for å møte foreldrene til dama.. :cry: Uff, men uansett blir filmkvelden i en kjeller, så vi slepper å bli plaget av foreldre.. Noen gode tips og hvordan man skal være for foreldrene til dama si?

No matter what you do, ikke vær deg selv. Vær meg. Jeg er sjarmerende, hyggelig, smart, oppegående, fornuftig og søt, og jeg virker ikke truende. Svigermors drøm.

---

Idag har vært en dyr dag. Gave til venn (meg og MacManus: 100kr hver), 52 filmer og en blazer til fest ikveld.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri kjøpt dvdplater før, men jeg tenkte å kjøpe noen på qxl for å svi ut musikken min. Så at det var dvd+ og dvd- plater til salgs. Hva er forskjellen på de to? Og hvilke skal jeg kjøpe?

 

Har denne brenneren:

DVD-Brenner: 4xDVD+r, 2.4xDVD+RW, 8xDVD,

16x CDR, 10xCDRW,40xcd

 

Jeg gjetter at jeg må kjøpe dvd+plater, eller?

Lenke til kommentar
:woot: Jeg har nettop formatert PCen.

Er digg med en "ren" PC igjen, det begynner å bli en stund siden sist jeg formaterte denne maskinen :)

Da fikk jeg noe ut av dagen likevel da!

Skulle nesten ha gjort det selv..

Går ikke akkurat unna her. men men. Snart vorspiel her :D

Have fun

Lenke til kommentar
:woot: Jeg har nettop formatert PCen.

Er digg med en "ren" PC igjen, det begynner å bli en stund siden sist jeg formaterte denne maskinen :)

Da fikk jeg noe ut av dagen likevel da!

Har formatert pcen/mistet alt på den 5.6 ganger de to siste månedene... Jeg synes det begynner å bli ganske plagsomt nå.... :p

 

EDIT: Og vært uten PC halvparten av tiden... (vannlekasje => retur => testing i en uke> Sende tilbake => Driverporblemer => Linux => Driverpoblemer => Windows og enda driverproblemer :p )

 

EDIT2: Så må vi ike glemme de to gangene hvor filsystemet ble korupt etter overklokking (begge gangene på en uke)

 

EDIT3: Og andre gangen filsystemet ble kurupt etter strømbrudd...

 

EDIT4: EDIT3 skjedde faktisk to ganger...

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...