Dorian Gray Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Daddy Yankee- 05 - Gasolina [3:12] Kvalitetsmusikk, baby. Jeg reiser til min kjære hjemby (Houston, Texas) imorgern tidlig, må vel opp i 4-tiden, så hvis jeg skal ha sjans til å stå opp må jeg legge meg i løpet av den neste timen. Det blir selvfølgelig begrenset forumvanking grunnet dette (minus noen anmeldelser av Batman Begins/War of the Worlds/osv), ikke savn meg for mye. Vi snakkes om 5 uker, da er jeg litt brunere. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) EDIT: Now playing: Indeep: Neue Bezeichnung - Last Night a DJ saved my Life å jeez, den sangen hørte jeg på i fjor sommer, fikk så dilla på den!slutte å høre på den da broren min kom inn på rommet og danset det man kaller en disco-dans. for et syn har hatt to herlige dager med min kjære , så nå er det jobbing som står for tur...og så klart natten lang på hw Endret 28. juni 2005 av Hanne:) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Daddy Yankee- 05 - Gasolina [3:12]Kvalitetsmusikk, baby. Jeg reiser til min kjære hjemby (Houston, Texas) imorgern tidlig, må vel opp i 4-tiden, så hvis jeg skal ha sjans til å stå opp må jeg legge meg i løpet av den neste timen. Det blir selvfølgelig begrenset forumvanking grunnet dette (minus noen anmeldelser av Batman Begins/War of the Worlds/osv), ikke savn meg for mye. Vi snakkes om 5 uker, da er jeg litt brunere. Ikke bli stoppet på flyet da. Snufs, savner deg allerede. Ha en hyggelig ferie Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Daddy Yankee- 05 - Gasolina [3:12]Kvalitetsmusikk, baby. Jeg reiser til min kjære hjemby (Houston, Texas) imorgern tidlig, må vel opp i 4-tiden, så hvis jeg skal ha sjans til å stå opp må jeg legge meg i løpet av den neste timen. Det blir selvfølgelig begrenset forumvanking grunnet dette (minus noen anmeldelser av Batman Begins/War of the Worlds/osv), ikke savn meg for mye. Vi snakkes om 5 uker, da er jeg litt brunere. gooood jævla goood tur blir sikkert flotters!! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Kan noen si til Lord Swag at jeg trodde han så ut som en litt yngre nerd`? Jeg finner ikke noe recent pic å poste i recent pictråden. Natta Lenke til kommentar
svamp Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 God tur, SteffyBoy! Jeg ble nesten ikke brun på ferieturen. Soling var ikke akkurat førsteprioritet.. Men klarte å bli litt solbrent for det Blir War of the Worlds verdt å se? Når jeg hører tittelen tenker jeg på The Day after Tomorrow, som jeg ikke likte noe særlig.. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Og så klart natten lang på hw Heei, ikke kom for sent da Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Og så klart natten lang på hw Heei, ikke kom for sent da Aldri sen jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 God tur, SteffyBoy! Jeg ble nesten ikke brun på ferieturen. Soling var ikke akkurat førsteprioritet.. Men klarte å bli litt solbrent for det Blir War of the Worlds verdt å se? Når jeg hører tittelen tenker jeg på The Day after Tomorrow, som jeg ikke likte noe særlig.. Tom Cruise > all Den må sees, om den er god finner vi ut av. Takk til alle. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 tror jeg trekker meg tilbake nå, og sier god natt til alle. so here I go: god natt alle sammen. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Weird Al - Im Too Sexy (Elmer Fudd) :!: Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Daddy Yankee- 05 - Gasolina [3:12]Kvalitetsmusikk, baby. Oh Yeah! Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Tror jeg hopper i loppkassa! God natt alle sammen. Sneiks Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Bare et raskt spørsmål (gidder ikke ålage en egen tråd); Kan man kjøpe et hvilket som helst skjermkort til shuttlepc? Endret 28. juni 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 God tur, SteffyBoy! Jeg ble nesten ikke brun på ferieturen. Soling var ikke akkurat førsteprioritet.. Men klarte å bli litt solbrent for det Blir War of the Worlds verdt å se? Når jeg hører tittelen tenker jeg på The Day after Tomorrow, som jeg ikke likte noe særlig.. Tom Cruise > all Den må sees, om den er god finner vi ut av. Takk til alle. Tom Cruise virker nå som en bombastisk tulling spør du meg, men argh. Er jo vg sitt bullshit jeg tenker på. Jaja god tur a Steffyboy Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Rain Man, Jerry Maguire og Minority Report gjør opp for hans konstante spamming av enten scientology eller Katie Holmes. Takk Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 100 tomme cola flasker på hylla. Vi tar en ned. Puttern i posen. 99 tomme cola flasker på hylla.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 God tur, SteffyBoy! Jeg ble nesten ikke brun på ferieturen. Soling var ikke akkurat førsteprioritet.. Men klarte å bli litt solbrent for det Blir War of the Worlds verdt å se? Når jeg hører tittelen tenker jeg på The Day after Tomorrow, som jeg ikke likte noe særlig.. Tom Cruise > all Den må sees, om den er god finner vi ut av. Takk til alle. + at Steven spielberg har regi. Skal se den så fort jeg kan. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Rain Man, Jerry Maguire og Minority Report gjør opp for hans konstante spamming av enten scientology eller Katie Holmes. Takk Exactly right Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg