Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Daddy Yankee- 05 - Gasolina [3:12]

Kvalitetsmusikk, baby.

Jeg reiser til min kjære hjemby (Houston, Texas) imorgern tidlig, må vel opp i 4-tiden, så hvis jeg skal ha sjans til å stå opp må jeg legge meg i løpet av den neste timen. Det blir selvfølgelig begrenset forumvanking grunnet dette (minus noen anmeldelser av Batman Begins/War of the Worlds/osv), ikke savn meg for mye. ;)

Vi snakkes om 5 uker, da er jeg litt brunere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

EDIT: Now playing: Indeep: Neue Bezeichnung - Last Night a DJ saved my Life

å jeez, den sangen hørte jeg på i fjor sommer, fikk så dilla på den!slutte å høre på den da broren min kom inn på rommet og danset det man kaller en disco-dans. for et syn :nei:

 

har hatt to herlige dager med min kjære :love: , så nå er det jobbing som står for tur...og så klart natten lang på hw :w00t::ermm:

Endret av Hanne:)
Lenke til kommentar
Daddy Yankee- 05 - Gasolina [3:12]

Kvalitetsmusikk, baby.

Jeg reiser til min kjære hjemby (Houston, Texas) imorgern tidlig, må vel opp i 4-tiden, så hvis jeg skal ha sjans til å stå opp må jeg legge meg i løpet av den neste timen. Det blir selvfølgelig begrenset forumvanking grunnet dette (minus noen anmeldelser av Batman Begins/War of the Worlds/osv), ikke savn meg for mye. ;)

Vi snakkes om 5 uker, da er jeg litt brunere.

Ikke bli stoppet på flyet da.

 

Snufs, savner deg allerede. :cry:

 

 

Ha en hyggelig ferie :)

Lenke til kommentar
Daddy Yankee- 05 - Gasolina [3:12]

Kvalitetsmusikk, baby.

Jeg reiser til min kjære hjemby (Houston, Texas) imorgern tidlig, må vel opp i 4-tiden, så hvis jeg skal ha sjans til å stå opp må jeg legge meg i løpet av den neste timen. Det blir selvfølgelig begrenset forumvanking grunnet dette (minus noen anmeldelser av Batman Begins/War of the Worlds/osv), ikke savn meg for mye. ;)

Vi snakkes om 5 uker, da er jeg litt brunere.

gooood jævla goood tur :yes:

 

blir sikkert flotters!!

Lenke til kommentar

God tur, SteffyBoy!

 

Jeg ble nesten ikke brun på ferieturen. Soling var ikke akkurat førsteprioritet..

Men klarte å bli litt solbrent for det :p

 

Blir War of the Worlds verdt å se? Når jeg hører tittelen tenker jeg på The Day after Tomorrow, som jeg ikke likte noe særlig..

Lenke til kommentar
God tur, SteffyBoy!

 

Jeg ble nesten ikke brun på ferieturen. Soling var ikke akkurat førsteprioritet..

Men klarte å bli litt solbrent for det :p

 

Blir War of the Worlds verdt å se? Når jeg hører tittelen tenker jeg på The Day after Tomorrow, som jeg ikke likte noe særlig..

Tom Cruise > all :)

Den må sees, om den er god finner vi ut av.

 

Takk til alle.

Lenke til kommentar
God tur, SteffyBoy!

 

Jeg ble nesten ikke brun på ferieturen. Soling var ikke akkurat førsteprioritet..

Men klarte å bli litt solbrent for det :p

 

Blir War of the Worlds verdt å se? Når jeg hører tittelen tenker jeg på The Day after Tomorrow, som jeg ikke likte noe særlig..

Tom Cruise > all :)

Den må sees, om den er god finner vi ut av.

 

Takk til alle.

Tom Cruise virker nå som en bombastisk tulling spør du meg, men argh. Er jo vg sitt bullshit jeg tenker på. Jaja god tur a Steffyboy :)

Lenke til kommentar
God tur, SteffyBoy!

 

Jeg ble nesten ikke brun på ferieturen. Soling var ikke akkurat førsteprioritet..

Men klarte å bli litt solbrent for det :p

 

Blir War of the Worlds verdt å se? Når jeg hører tittelen tenker jeg på The Day after Tomorrow, som jeg ikke likte noe særlig..

Tom Cruise > all :)

Den må sees, om den er god finner vi ut av.

 

Takk til alle.

+ at Steven spielberg har regi. Skal se den så fort jeg kan. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...