Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Nei, dere! Nå stikker jeg på IcaMaxi og handler middag! :dribble:

 

 

Snakkesz

 

 

 

 

-Leno

Gud gi meg styrke!

Du er 16 år, også forekommer det en z i setningen din! Whiskey tango foxtrot!

16 år og en Z i en setning som ikke har en Z orginalt :scared: :scared:

 

EDIT: Whiskey tango foxtrot!

Endret av Mammuten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
XML DOM (hva nå det er for noe?) har jeg hørt snakk om opptil flere ganger her i tråden.

Sakset fra artikkelen: "Document Object Model (DOM) for XML er et grensesnitt for applikasjonsprogrammering (API), som i likhet med XML er totalt plattform- og språkuavhengig. XML DOM gjør det mulig for programmer og skript å få dynamisk tilgang til og mulighet til å oppdatere innhold, struktur og stil i et XML-dokument (se bildet over)."

 

Like you care. :p

---------

Fikk spist litt mat nå, så nå er det CS-tid!

Lenke til kommentar
Nei, dere! Nå stikker jeg på IcaMaxi og handler middag! :dribble:

 

 

Snakkesz

 

 

 

 

-Leno

Gud gi meg styrke!

Du er 16 år, også forekommer det en z i setningen din! Whiskey tango foxtrot!

ZYYYYYYKT AZzzzzzzzzz!

 

Jaja, de som reparerte dataen brukte 2 uker på å ta 2 tester...

Lenke til kommentar

Jaja, da stakk jeg fra forumet.. jeg skal dusje (nok en gang.. peisa litt trening istad... 65 i benken uten noensomhelst trening whatsoever, det ække dårlig syns jeg.. :D PS, sittende benkpress, 136 kg (alt som er) 4 repetisjoner.. :fun: )

 

Også skal ejg sette opp Steam for en kompis.. jaja, vi snakkes!

 

Bye så lenge.. :)

Lenke til kommentar

Hei!

 

TSP-style innlegg på vei :)

 

1,5 ukers ferietur unnagjort.

På Paros bodde vi på et lite og fullt hotell. Vi var eneste nordmenn der, men det var en hel haug med amerikanere. (Greie folk, og :yes:-jenter).

Rart å være på en sånn øy langt borte, nesten ingen man kjenner. (Eller, jo, flere kjenninger, faktisk, helt uavhengig traff vi TO familier fra samme sted som vi bor..)

Moren min sa: "Det er litt rart å være på et sted der vi ikke forstår hva noen sier..."

Og rett etterpå gikk det forbi en stor skokk høylytte bergensere :wee:

 

Og jeg overhørte en amerikansk gutt (som fra en såpeserie :wee:): "I mean, why can't he understand that I'm not at a point in my life where college is a priority??"

 

Og på stranda nedenfor hotellet gikk det plutselig en dag forbi en far og tre barn, en tenåring og to yngre gutter. Bakpå den røde skjorta til den ene sto det "Kvam kulturskule" :wee:

Hvilket skulle bety at de kommer fra samme sted som robB.

 

Etter en uke på Paros og en dag i Aten (som for øvrig var en kjedelig by) bar det hjem til Oslo på Lørdag. Bra å kjenne norsk luft igjen.

I Oslo er det jo stort forumbrukerobservasjonspotensiale.

Kanskje en av gutta som gikk rundt med rosa bånd og knebukse var JoachimR?

Og jeg var inn på Fotohuset, kanskje en av de som sto bak disken var Afseth?

 

Jeg har også til og med badet i Sognsvann (skittent), sett Kåre Conradi, sett en mann som var livredd for en barnevogn, og lært meg litt av rutene til kollektivtransporten i Oslo (Har tatt buss 32 og Østeråsbanen og Sognsvannbanen)

 

Jeg er litt skuffet over at ikke AnAnAs, Bandidos Pelle, @kd, Tomat-Ulf og dere andre som bor i Oslo sto linet opp så jeg fikk se dere :p

 

Så til slutt, det store spørsmålet for meg: Skal jeg lese de 150 nye sidene her? Kanskje, men over lengre tid i så fall :)

 

Har det skjedd noe spesielt i SO4 siden den 16. juni?

Lenke til kommentar
Jeg må si elkjøp er dårlige når det gjeller spill.

Jeg var der noen dager etter realesen på Guild Wars, nei, de hadde det ikke.

Jeg var der i dag (noen dager etter realesen på BF2), men nei, de hadde det ikke. :hrm:

De hadde ikke Splinter Cell: Chaos Theory rett etter at det kom ut heller. Noe forsyningspromlemer visstnok. (Elkjøp i Sandvika)

Lenke til kommentar
Jeg må si elkjøp er dårlige når det gjeller spill.

Jeg var der noen dager etter realesen på Guild Wars, nei, de hadde det ikke.

Jeg var der i dag (noen dager etter realesen på BF2), men nei, de hadde det ikke.  :hrm:

De hadde ikke Splinter Cell: Chaos Theory rett etter at det kom ut heller. Noe forsyningspromlemer visstnok. (Elkjøp i Sandvika)

Det jeg sier, Sandvika suger :!:

Lenke til kommentar
Og på stranda nedenfor hotellet gikk det plutselig en dag forbi en far og tre barn, en tenåring og to yngre gutter. Bakpå den røde skjorta til den ene sto det "Kvam kulturskule" :wee:

Hvilket skulle bety at de kommer fra samme sted som robB.

Velkommen tilbake! Det stemmer nok at du såg noen fra der jeg bor. Har en slilk t-skjorte selv.

Bruker den aldri. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...