TLZ Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) SOAD Korrekt. System of a Down > [hva-som-helst] Fy faen så eg gleder meg til konserten! Endret 14. mai 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Jeg hater den frosken Edit: Filmen var jo litt tøff allikevel da Endret 14. mai 2005 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Synd at frosken ikke døde! Jeg hater den jævla frosken, jeg synest at den burde blitt korsfestet! Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Nytt spørsmål i skole tråden min alle sammen Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 omg, jeg burde slutte å drikke cola, jeg slukte en 0,5l cola på 5-6min uten å merke det :X Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Nå skal man på shopping med ei vennine.. Dette kan bli skummelt. *klappepå* Oppfør deg! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 omg, jeg burde slutte å drikke cola, jeg slukte en 0,5l cola på 5-6min uten å merke det :X hm.... må ut og kjøpe mer snacks og cola jeg... brb Lenke til kommentar
Blax Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Nå er det grilling på gang.. Minner meg om sommern.. Senere blir det partey Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Er skikkelig digg vær idag, var en liten tur på vannet istad Skulle egentlig være med en kamerat på vannet idag, grille, chille og pilse, men må nok i bursdag til ei god vennine, party Tjent penger idag og greier, noen som har forslag til litt alternativt blandevann? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Yeheij, endelig er det dax for "film"kveld hos dama! =D Skal dusje, spise og fikse meg litt også fyker jeg av gårde for å møte foreldrene til dama.. Uff, men uansett blir filmkvelden i en kjeller, så vi slepper å bli plaget av foreldre.. Noen gode tips og hvordan man skal være for foreldrene til dama si? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 @bjaa: Båt hørtes knall ut idag.. Skulle ønske jeg hadde båt på Mjøsa.. @Glisevask: Være seg selv, skikkelig, ordentlig, snill, kjekk, grei, osv..? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Glisevask, deg selv som Marvil sier. Vær hyggelig, ta de gjerne i hendene og presenter deg når du kommer inn. Svar på ting de eventuellt spør om, prat gjerne litt selv og slikt. Ikke tenk så mye på det. Bare vær deg selv. Om ikke du er hyggelig, ikke vær deg selv. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Er så jævlig standard å si at man skal være seg selv. Er lei av det utrykket. Prat. Det værste er når folk sitter og er helt stille. Nå har jeg fått dilla på den dumme E-ore sangen og Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Kenneth, hvorfor? Det passer helt fint. Tingen er jo at man ikke bør overdrive eller være en slags skuespiller. Vær den du er blant venner, selvsagt med begrensninger. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Nå har jeg jobbet flere timer i hagen. Det var utrolig digg, så deilig å være ute i sola. Luket bort 2-3 trillebårlass med løvetann, gravde en grøft og kjørte vekk 5+ trillebårlass med leire/steiner. Nå skal jeg gå og hente meg is i fryseren! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Høres digg ut, @kd. /me hater å være sjuk. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Når du skal prate med foreldrene til dama de bare er du "Svigemors drøm" er knall, funker ALLTID for meg hehe. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Åh! Savner å jobbe i hagen, men etter at vi flytta inn hos typen til modern fikk vi DEN møkkahagen og jeg er ikke så veldig frista til å gjøre så mye i den akkurat.. Det at man skal være seg selv er så standard, og det hjelper dårlig å være seg selv når du blir nervøs.. Faren er veldig streng, mora er grei.. Såpass vet jeg! Håper ikke faren kommer til å sjekke om jeg er god nok for henne eller noe sånt..... Endret 14. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Da tenker jeg vi går ut å sparker ball jeg. Praktisere litt venstreskruddinsideskudd i venstre kryss. Faen, jeg mista MP3-spillern min i Afrika Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 SOAD Korrekt. System of a Down > [hva-som-helst] Fy faen så eg gleder meg til konserten! OMGWTFBBQ, hvor og når er konserten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg