Tonio Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hvorfor greier jeg alltid å rote bort tingene mine? Og i steden for å lete driver jeg heller på med dataen!>.< Må snart dra også. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hører jeg MAIDEN Konsert? Og BTW: 666 Sider.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Soving er for...hmm...trøttinger Soving er for de som jobber.. Litt soving må til vertfall, selv om jeg snart dauer her jeg sitter. Intet sjakktrekk å sove 4,5 timer før jobb.. Edit; Når er Maiden-konserten ? Endret 28. juni 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 da slang jeg med på toget til Oslo, først shopping og i kveld er det Iron Maiden Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 driver og setter opp en ubernoob PC for å spille WoW på jobben Nå har jeg gjort alt som skulle gjøres i løpet av sommerferien, så nå er det bare 2 uker læx igjen. P4C 2.8Ghz, 768MB RAM (veit seriøst ikke typen), innebygd gfx (Intel Extreme tipper jeg) og 2x 120gb WD Det er en av de Fujitsu Siemens Scenic P maskinene. Så vi får se hvordan det går Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Kan gi meg den ene WD disken.. Ikke lite og gjøre om dagen vel? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Kan gi meg den ene WD disken.. Ikke lite og gjøre om dagen vel? faktisk så lite at jeg ble tvunget å hjelpe vaktmestern å male: 1x guttedo 1x jentedo 2x vegger (relativt små) soooeeehh....lite? yupp Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Haha, føler med deg.. Owned by the Super..! Lykke til med malinga, da. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Haha, føler med deg.. Owned by the Super..! Lykke til med malinga, da. yupp takk takk. kommer til å bli slit, føler jeg, siden det er så utrolig varmet over hele bygget. Look on the bright side though, jeg får spille WoW etterpå Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Sku hatt jobben din jeg.. Sku optimalisert den pc'en for CS 1.6 da.. Men ejg hadde vel vært så dum og fixa lakksprøyte og sprøyta veggene og de 2 doene jeg.. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hm, lurer på om jeg skal ta en runde KønnterStrajk snart.. Begynner og bli lenge siden.. hele 10 timer Spillte nettopp nå jeg, på unitednerds.no. Knuste alle sammen btw, 34-6 i stats Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) PM meg eller post her etterpå, når du er klar igjen.. så joiner jeg.. men akk nå skal ejg titte på en film, mens jeg tar frokosten.. Poster når ejg er klar.. Eller sender en PM.. God knows.. EDIT: Hva heter du "ingame" forresten? Spilt endel på unitnerds i det siste jeg også.. "Rebelle[NOR]" eller "[]D [] []V[] []D*Rebelle*[NOR]" her.. Endret 28. juni 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Sku hatt jobben din jeg.. Sku optimalisert den pc'en for CS 1.6 da.. Men ejg hadde vel vært så dum og fixa lakksprøyte og sprøyta veggene og de 2 doene jeg.. den tanken slo meg faktisk Dra til torshovs, kjøpe 10x hvit spraypaint og bare spraye hele dritten Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Jeg må seriøst slutte med forum, det tar hele tiden min... Tenk deg all den tiden jeg kunne brukt til å tjene penger! Jaja, nok forum. *skrive om XML DOM* Endret 28. juni 2005 av @kd Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 PM meg eller post her etterpå, når du er klar igjen.. så joiner jeg.. men akk nå skal ejg titte på en film, mens jeg tar frokosten.. Poster når ejg er klar.. Eller sender en PM.. God knows.. EDIT: Hva heter du "ingame" forresten? Spilt endel på unitnerds i det siste jeg også.. "Rebelle[NOR]" eller "[]D [] []V[] []D*Rebelle*[NOR]" her.. Når jeg spiller public kaller jeg meg "ZOMG! its t3h TomFu!" Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Dumme CS-spilelre har så langt og teit navn. personlig er jeg bare "Dammyr". Da er det ingen tvil. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Hehe. Da stod jeg opp. Og. Cs er fett. Satt å gama det + Rainbow Six: Raven Shield i hele går. Eidt: (Edit)BALLTRE! Oh, teh evil!!! Endret 28. juni 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg