Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bundy, det var idiotisk gjort... Du kunne sannsynlgivis ha fått det på garantien, hvis ikke kunne du ha solgt den me dmerknad om at den ikke fungerer helt som den skal. Sikkert folk som er villige til å betale et par hundrelapper for den.

Jaja, smelta mobile telefoner er smelta mobil telefoner. Kanskje jeg får en bedre av bestemor. :yes:

Lenke til kommentar

Hm.. Prøvde PCW en gang.. jeg og en kompis fant en..

 

Jaja, vi "peisa" inn på en server, jeg hadde han bergenser'n eller hva det var på skype, og vi "ghosta" vi.. spilte DD2 btw.. og han la ut i det vide og det breie om at han skulle ha Clan og at han skulle "gjøra det stort, vinne på OL, vinne NM, vinne ditt og vinne datt".. han hadde store planer..

 

Jo, og 1 ting (og det ejg skulle si), jeg syns ikke PCW var morro i det heletatt, for han brukte så mye "syke" ord som "CW" og "MIDT" og "GANG" osv osv.. Gang er greit, men skjønte ikke en DRITT av CW.. det var visst gangen til trappene til B1..?

 

Hm, jaja.. skal jeg spille PCW igjen, skal det bli med kompiser som prater litt mer "som meg" (Spille med klanen ([]D [] []V[] []D) er morro.. (Det leses PIMP :p )

Det er kun fordi jeg skjønner hva de sier, og "koder" er ikke oss..

 

BTW, noen som kjenner seg igjen? Og noen som blir med på en "HW.no PCW" en gang? :D

 

Hadde vært kult forresten.. :p:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...