-Teddy- Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Kallenavnet da tullinger, ikke smaken Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Du behøver ikke bli irritert, jeg tok spøken Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Tok meg tid til å skrive ned juleevangeliet etter lydfil! Det skjedde i de dager, at det gikk befaling fra keiser Augustus, om at hele verden skulle innskrives i manntall. Denne første innskrivning ble holdt mens Kvirinius var landshøvding i Syria og alle dro avsted for å la seg innskrive hver til sin by Josef dro fra Nasareth i Galilea opp til Judea til Davids by Betlehem, siden han var av Davids hus og ett for å la seg innskrive sammen med Maria sin trolovende som ventet barn. Og mens det var der kom tiden da hun skulle føde og hun fødte sin sønn, den førstefødte svøpte ham og la ham i en krybbe for det var ikke plass for dem i herberget *Ære være Gud i det høyeste, og fred på jorden blandt mennesker, som har Guds vebehag* Det var noen gjetere der i nærheten som var ute og holdt nattevakt over sauene sine Med ett sto en Herrens engel foran dem, og herrens herlighet lyste om dem De ble meget forferdet, men engelen sa til dem "Frykt ikke, jeg kommer til dere med bud om en stor glede, en glede for hele folket. Idag er det født dere en frelser i Davids by, han er Kristus, Herren. Og dette skal dere ha til tegn. Dere skal finne ett barn som er svøpt, og ligger i en krybbe. Med ett var engelen omgitt av en himmelsk herskar, som lovpriset Gud og sang "Ære være Gud i høyeste, og fred på jorden blandt mennesker som har Guds velbehag." ***Ære være Gud i det høyeste, og fred på jorden blandt mennesker, som har Guds vebehag*** Da engelen hadde forlat dem, og vendt tilbake til himmelen, sa gjeterne til hverandre "La oss gå inn til Betlehem for å se dette som har hendt, og som herren har kunngjort oss. Og de skyndte seg av sted og fant Maria og Josef og det lille barnet som lå i krybben. Da de fikk se ham fortalte de alt som hadde blitt sagt dem om dette barnet. Alle som hørte på, undret seg over det gjeterne fortalte, men Maria gjemte alt dette i sitt hjerte og grummet på det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Har aldri smakt det jeg AnAnAs? Hvor er du? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 EDIT: Ikke mobb polske horehus. Og da kommer det store spørsmålet: Hvorfor ikke? Fordi de er polske horehus. IMGhttp://home.no/maggof/medaljestor.gif[/img] Anbefaler å ha den i signaturen anbefaler å ikke ha den i siggen... :!: Lenke til kommentar
applemania Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Har aldri smakt det jeg AnAnAs? Hvor er du? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Jeg blir så SUUR! Her sitter jeg, kommet hjem fra jobb hvor jeg har skadet meg! så vil jeg slappe av med Battlefield2...men NEI..dritt ustabil linje i dag og en logithech mus som maser om batteri og skal på liv å død bytte kanal vært forbanna minutt!! EDIT: Helvette HELLER! Endret 27. juni 2005 av haddis Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 I morgen skal jeg til Bodø og passe på min ett år gamle bror. Er det noe arti å gjøre der? *bump* Ingen som vet? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Er ikke sperm salt? Nei! Det må være noe feil med deg oppsøk lege snarest! faen jeg må lære meg å oppdatere... Endret 27. juni 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Har hørt at barnepass er ganske knall i Bodø. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 I morgen skal jeg til Bodø og passe på min ett år gamle bror. Er det noe arti å gjøre der? *bump* Ingen som vet? Nei Lenke til kommentar
applemania Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Akkurat nå kan gutter brenne. Sakte og varmt. Går ut en tur for å roe meg ned, har lyst til å plukke ut hvert lille ballehår av han med en glovarm pinsett. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Akkurat nå kan gutter brenne. Sakte og varmt. Går ut en tur for å roe meg ned, har lyst til å plukke ut hvert lille ballehår av han med en glovarm pinsett. Hva har "svinet" gjort nå? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Akkurat nå kan gutter brenne. Sakte og varmt. Går ut en tur for å roe meg ned, har lyst til å plukke ut hvert lille ballehår av han med en glovarm pinsett. Kinky Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 I morgen skal jeg til Bodø og passe på min ett år gamle bror. Er det noe arti å gjøre der? *bump* Ingen som vet? Du kommer for sent. I helga var det båt race. Nå er det omentrent...Ingenting... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Akkurat nå kan gutter brenne. Sakte og varmt. Går ut en tur for å roe meg ned, har lyst til å plukke ut hvert lille ballehår av han med en glovarm pinsett. RPP! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Nå skal jeg fly til Liberty city på GTA:SA :S Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Fant på noe å gjøre i Bodø! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Fant på noe å gjøre i Bodø! Nå vil jeg også til Bodø! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Fant på noe å gjøre i Bodø! Hils fra meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg