Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pain å være på jobb i dag, måtte stå i kasse 6 med høyhælte, pene Bronxsko. Kjeftet på sjefen etter stengetid, han hadde ikke sagt ifra at jeg skulle klatre i stiger i dag osv. :p Rakk ikke bussen heller...just my luck.

 

Jeg jobber så mye at jeg ikke rekker å trene. Jeg har regnet ut at jeg får jogget/trent aerobic om 2 uker, hvis jeg er heldig. :ohmy:

 

EDIT: Ikke mobb polske horehus. :hrm:

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Pain å være på jobb i dag, måtte stå i kasse 6 med høyhælte, pene Bronxsko. Kjeftet på sjefen etter stengetid, han hadde ikke sagt ifra at jeg skulle klatre i stiger i dag osv. :p Rakk ikke bussen heller...just my luck.

 

Jeg jobber så mye at jeg ikke rekker å trene. Jeg har regnet ut at jeg får jogget/trent aerobic om 2 uker, hvis jeg er heldig. :ohmy:

 

EDIT: Ikke mobb polske horehus. :hrm:

Å klatre i stiger i et polsk horehus kan vel egentlig regnes som trening. Og du får betalt for det :w00t:

Lenke til kommentar

Ahh yes.

 

-1x verdens beste lenestol, min et-ellerannet og tredve- eller tjue år gamle skinnstressless i skinn med metallramme selvfølgelig.

-2 x pristine cheesburgers

-35 gb of The Simpsons

-X l iskaldt vann(mitt 2-dager-etter-sankthans-forsett er å bare drikke vann fra nå av)

 

:wee:

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...