Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kl. 7 i dag tidlig kom det en flokk med kyr inn i hagen vår. Vi bor i ett bygdefelt med litt små hager. Nermeste gård ligger ca 0,5-1km herfra. Lurer på hvorfor dei kom akkurat ned her. :hmm:

 

Våknet av "Møøøøøø! Møø!" Kikket ut av vinduet og der stod det en flokk med kyrer som dreit på graset vårt og vaste i blomene til naboen. Da kom han ut og jage dem bort. "Gå vekk med dere! Fysj!" :!:

Lenke til kommentar
Kl. 7 i dag tidlig kom det en flokk med kyr inn i hagen vår. Vi bor i ett bygdefelt med litt små hager. Nermeste gård ligger ca 0,5-1km herfra. Lurer på hvorfor dei kom akkurat ned her. :hmm:

 

Våknet av "Møøøøøø! Møø!" Kikket ut av vinduet og der stod det en flokk med kyrer som dreit på graset vårt og vaste i blomene til naboen. Da kom han ut og jage dem bort. "Gå vekk med dere! Fysj!" :!:

Haha. Genialt. Ta pic! :D

Lenke til kommentar
Hadde den merkeligste drømmen ever i natt:

 

Jeg og en kompis krangla om benkplass på en benk. Han ville ha så mye at jeg knapt fikk sitte på den. Ettehvert skulle har ha 5/1337 deler og ville selge 2/1337 deler på bruktmarkedet på hw. Jeg begynte å sende pm's til B|Real i PUTTY ( :shrug: ) og prøvde å avverge at kompisen min skulle få solgt de to 1337 delene av benken slik at jeg heller kunne få sitte der. Mer husker jeg ikke. :roll:

 

Begynner å lure litt hva som sitter i underbevisstheten min gitt. :lol:

:!: Det var en kul drøm :!:

 

På tide å legge fra seg pc-en litt?

Lenke til kommentar
Kl. 7 i dag tidlig kom det en flokk med kyr inn i hagen vår. Vi bor i ett bygdefelt med litt små hager. Nermeste gård ligger ca 0,5-1km herfra. Lurer på hvorfor dei kom akkurat ned her. :hmm:

 

Våknet av "Møøøøøø! Møø!" Kikket ut av vinduet og der stod det en flokk med kyrer som dreit på graset vårt og vaste i blomene til naboen. Da kom han ut og jage dem bort. "Gå vekk med dere! Fysj!"  :!:

Haha. Genialt. Ta pic! :D

Kan ta bilde av der dei stod. *Spise først*

Lenke til kommentar

Våknet av at kjæresten min sto i dusjen, så sover jeg videre, så får jeg et kyss på kinnet også drar han på jobb. Han vet at vi ikke ses før onsdag, så er et kyss alt jeg får når jeg ligger der naken... Noen ganger må han ha litt homofile tendenser :p

 

Skal jobbe hver jævla fuckings dag hele uken. Kommer til å bli tynnere i sommer føler jeg, har ikke tid til å spise eller drikke og stresser som et helvete.

 

Mr. and Mrs.Smith var ganske..uhm, sexy film. Den dama der er faen meg noe av det deiligste jeg vet om. :dribble:

 

Og, forresten, du ser aldri meg i en kirke igjen.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...