Kenneth Dammyr Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Scary greier det der med Eline ja Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 LOL Rimelig morsom ja! Second that EDIT: Lastet ned 5 ganger raskere tidligere i dag, *sur på MS sine servere* Hehe. Fønney. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Greit EDIT: Hva har skjedd med Eline? Snakker dere om at hun dro på hytta? Endret 26. juni 2005 av Strategery Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Steike jeg gleder meg til LCD skjerm! Som dere ser: Svart; tastatur, mus, musematte, kabinett og mobil Finn en ting som ikke passer inn.... SKJERMEN! Btw, så har jeg Q-pad musematte og jeg har byttet rom siden det bildet ble tatt.. Endret 26. juni 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Ja, snakker om det på hytta. Rimelig scary ja... Tviler på at politiet kommer til å gjøre stort annet enn å bare henlegge saken. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Ja, snakker om det på hytta. Rimelig scary ja... Tviler på at politiet kommer til å gjøre stort annet enn å bare henlegge saken. Wtf? Har jeg gått glipp av noe? Hva har skjedd? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Ja, snakker om det på hytta. Rimelig scary ja... Tviler på at politiet kommer til å gjøre stort annet enn å bare henlegge saken. Wtf? Har jeg gått glipp av noe? Hva har skjedd? Les: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4402988 Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Ja, snakker om det på hytta. Rimelig scary ja... Tviler på at politiet kommer til å gjøre stort annet enn å bare henlegge saken. Hva kan de egentlig gjøre med saken? MagE: Takker. *sove* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Si hey Danny! Danny: hei. Huff, nå begynnes vår LOST maraton.. EDIT; Modda xbox med 200gb med snuskefilmer og LOST er kjekt. Endret 26. juni 2005 av Bundy Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Jobbet til midnatt i kveld og skal opp på jobb 0810...blir en genial kveld uke Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Ja, lurer på det... Strengt tatt har vel ikke personene som hamret på døren gjort annet enn å "forstyrre privatlivets fred", noe som i beste fall straffes med bøter. Uff da, b-real. Hørtes kjedelig ut. Hva jobber du som egentlig? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Ja, snakker om det på hytta. Rimelig scary ja... Tviler på at politiet kommer til å gjøre stort annet enn å bare henlegge saken. Wtf? Har jeg gått glipp av noe? Hva har skjedd? Les: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4402988 OMFG! EDIT: Lurer på hva som hadde skjedd hvis de hadde sluppet mennene inn... Endret 26. juni 2005 av Strategery Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Riding the bullet kan ikke anbefales Verste filmen jeg har sett på mange år.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Riding the bullet kan ikke anbefalesVerste filmen jeg har sett på mange år.. word! Endelig har vi fått ny data, kjøpte ferdigbygd fra komplett med xp pro osv. Tror dere ikke jeg klarte å få blåskjerm første dagen? Har lagt inn xp på nytt ot ganger allerede, og nå er det lissom to xp'er der :S Må veøge når jeg starter opp. Nei den dataen gidder jeg hvertfall ikke bruke, min er også kommet tilbake fra komplettt og har mindre problemer enn den andre så jeg holder meg til den!! Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Jeg kræsjer. Ser dere senere folx. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 EDIT: Lurer på hva som hadde skjedd hvis de hadde sluppet mennene inn... Det gjør jeg og.. Steffy: Takk, går bedre nå.. Men gruer meg til å gå og legge meg... Har begynt å reagere veldig på lyder, og jeg må alltid se bak meg når jeg er alene i et rom, eller når jeg er ute... Angående hva som skjer med saken: Jeg og venninnene mine må nok inn til vitne forklaring i løpet av uken, men de kommer sikkert ikke til å gjøre mer enn det. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Noen må seriøst dra meg vekk fra San Andreas. Eline, min teori er at det bare har vært noen fulle jævler som bare ville sette en støkk i dere. Dritkjipt gjort, indeed. Neste gang, balltre og pepperspray. Så voldtar dere jævlene! Endret 26. juni 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Riding the bullet kan ikke anbefalesVerste filmen jeg har sett på mange år.. Så veldig, veldig enig. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Leste om hytteturen deres Eline, og det hørtes skikkelig skikkelig jævelig ut! Synes veldig synd på deg, også blir jeg sur for at politiet ikke bare sendte en bil opp til dere med en gang..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg