SGE7000 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Da var jeg hjemme fra hytta igjen. Det har ikke vært en koselig helg for å si det på den måten. Har fått skikkelig allergianfall Så det er der du har vært ja... Trodde du hadde gått lei GW ^^ - 4 dager siden du var på sist Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Dakar Grundig. LOL *Spille San Andreas* Lenke til kommentar
MagE Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) LOL Rimelig morsom ja! Second that EDIT: Lastet ned 5 ganger raskere tidligere i dag, *sur på MS sine servere* Endret 26. juni 2005 av MagE Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Neida, ekke lei GW enda Blir spelling for alle penga i morgen. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 LOL Rimelig morsom ja! Wow ikke ofte jeg sier det men .. lol .. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hvor kan jeg få tak i GTA: SA billigst? (PC versjonen) Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hvor kan jeg få tak i GTA: SA billigst? (PC versjonen) Support, kukleif. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hvor kan jeg få tak i GTA: SA billigst? (PC versjonen) Et forslag: Prisguiden Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Den derre Support tingen er helt teit. Man kan jo ikke ''spørre'' om noe som helst da jo F.eks. Jaja, helt enig. Hvordan er forresten været i Bergen i dag? Blir ikke det også support? Skjønner ikke det der helt jeg. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Skjønner du det seriøst ikke? Ohh, orker ikke å froklare det nå. Neptun, gjør det du. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Det er ikke lovt til og spørre f.eks "Hvilket (hvem/hvordan) lydkort er best til paint?" EDIT: jeg elsker forumspam.tk Endret 26. juni 2005 av MagE Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Det er ikke lovt til og spørre f.eks "Hvilket (hvem/hvordan) lydkort er best til paint?" Ja? Så, hvis jeg spør om: Skal jeg kjøpe meg et Nivdia Geforce xxxx (er det support?) Skal jeg kjøpe meg et blått badekar? (er det support?) Er det bare for ting innen IT? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Det er ikke lovt til og spørre f.eks "Hvilket (hvem/hvordan) lydkort er best til paint?" EDIT: jeg elsker forumspam.tk :!: Support er generelle spørsmål. Gjerne da ting som omhandler PC osv. Jeg skal ikke være for konkret på hvor grensa går, men om det er fint vær i bergen er greit. Så er jo spørsmålet hvor mange som faktisk lurer på det, men det er jo en annen sak... Vi har et helt forum å spørre om alt mulig rart i. Hvorfor spørre akuratt i denne tråden, som ikke har noe med support å gjøre. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hvis det er et spørsmål som 2 sekunder med enten forumsøk eller Google kan svare på, eller som er såpass stort at vi har et eget forum for det, da er det support. Easy peasy. LAN var bra, til tross for at vi ikke var så mange. Plenty med gode serier å sjå nå, inkludert 24 (sesong 4 tar av). Håper alle har det bra (tenker spesielt på Eline og episoden). Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Takk skal du ha, SteffyBoy Endret 26. juni 2005 av Strategery Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Det blir vel litt vanskelig å sette grensa når jeg spør: Hvor kan jeg få tak i GTA: SA billigst? (PC versjonen) Nei, det blir det ikke. Vi har Prisguide, Grand Theft Auto-kategori og Diskuter spill og tilbehør - PC. I eksempelet ditt er Prisguiden det 100% riktige stedet. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Det blir vel litt vanskelig å sette grensa når jeg spør: Hvor kan jeg få tak i GTA: SA billigst? (PC versjonen) Om noen andre lurer på det, er vel ikke så lett å finne ut av. (med mindre de spør.) Hvorfor det? Vi har en egen GTA-kategori du kan spørre i. Søk, så finner du kanskje en tråd der spørsmålet er tatt opp før. Jeg ser virkelig ikke problemet i dette. Edit: Fader rullan, @kd svarte bedre og mer utfyllende enn meg. Over til noe helt annet; I morgen reiser jeg bort en uke., skal male et hus et par timer herfra. Så tjener jeg masse gryn og grunker, som jeg igjen bruker på casemodding og hardware. Jeg vil savne dere. koz og klemz. Endret 26. juni 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
MagE Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Så man kan spørre om såkalte ''vanlige'' ting, som f.eks. - Hvordan er været i Bergen? Det blir vel litt vanskelig å sette grensa når jeg spør: Hvor kan jeg få tak i GTA: SA billigst? (PC versjonen) Om noen andre lurer på det, er vel ikke så lett å finne ut av. (med mindre de spør.) SO4 er vel mer en vanlig samtale på en måte så om en jeg vet kommer ifra bergen skriver "Gresset er vått, derfor koker jeg is." Kan jeg spørre "regner det i bergen?" (siden gresset er vått) Om du forstod EDIT: lykke til med grynketjeninga Neptun_! *Legge seg, har også lyst på GTA:SA* EDIT2: God natt *Legge seg denne gangen* Endret 26. juni 2005 av MagE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg