Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Tilbake fra Tusenfrydtur! Det var utrolig gøy, men er fortsatt svimmel etter Roll Over. :p

Disse attraksjonene tok jeg: Japp Space Shot x6, Thunder Coaster x5, Super Splash x5, Roll Over x2, Blekkulfkarusellen x2, Loopen og Enterprise.

Tok du ikke huskene? SVIKER! :ohmy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tilbake fra Tusenfrydtur! Det var utrolig gøy, men er fortsatt svimmel etter Roll Over. :p

Disse attraksjonene tok jeg:  Japp Space Shot x6, Thunder Coaster x5, Super Splash x5, Roll Over x2, Blekkulfkarusellen x2,  Loopen og Enterprise.

Tok du ikke huskene? SVIKER! :ohmy:

Ohh, det glemte jeg. Tok Sverre også ja.

Lenke til kommentar

Disse attraksjonene tok jeg: Japp Space Shot x6, Thunder Coaster x5, Super Splash x5, Roll Over x2, Blekkulfkarusellen x2, Loopen, Sverre og Enterprise.

Du bekrefter det jeg har imot Tusenfryd... Å måtte ta tre ting fem eller flere ganger slipper du liksom i Disney Word/Universal Studios/Busch Gardens... Thundercoasteren for femte gang, er den like morsom da? :thumbdown:

Lenke til kommentar

@Hippie Erlend - Så sant så sant! :D

@ @kd - Jeg synes bergogdalbaner taper seg litt og litt for hver gang du tar den. Ihvertfall en så liten bane som Thundercoaster! (Misforstå meg rett, den er ikke liten, men alt er relativt)

Kroppen blir vant til farten og svingende osv... :)

Lenke til kommentar

@ Poor Leno - Vel, jeg synes Thunder Coaster var sinnsykt morsom de tre siste turene, men ikke like morsom de to første gangene. Uansett, det var morsomt. :)

@ JoachimR - Ok, du spanderer flybillett til USA neste gang?

Lenke til kommentar
Sverre er svimlende. :S

Takler ikke sånne snurre-rundt-karuseller, jeg kaster opp etterpå uansett.

Fytti så trøtt jeg er. Lan...

Pussy!

Jeg liker ikke karuseller som går opp-ned, men digger f.eks tekoppene...

Jeg skjønner ikke hvorfor egentlig. :p

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...