Neptun_ Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Tilbake fra Tusenfrydtur! Det var utrolig gøy, men er fortsatt svimmel etter Roll Over. Disse attraksjonene tok jeg: Japp Space Shot x6, Thunder Coaster x5, Super Splash x5, Roll Over x2, Blekkulfkarusellen x2, Loopen og Enterprise. Tok du ikke huskene? SVIKER! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Jeg tok engang det lille skipet i minifryd, og fikk stort klaus-anfall..... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Tilbake fra Tusenfrydtur! Det var utrolig gøy, men er fortsatt svimmel etter Roll Over. Disse attraksjonene tok jeg: Japp Space Shot x6, Thunder Coaster x5, Super Splash x5, Roll Over x2, Blekkulfkarusellen x2, Loopen og Enterprise. Tok du ikke huskene? SVIKER! Ohh, det glemte jeg. Tok Sverre også ja. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Ohh, det glemte jeg. Tok Sverre også ja. Han har ikke jeg tatt. Er han ny der? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Ohh, det glemte jeg. Tok Sverre også ja. Han har ikke jeg tatt. Er han ny der? Nei. Karusellen/huskene heter Sverre. Edit: Ja, jeg vet det var kødd, men det var ikke morsomt. Endret 26. juni 2005 av @kd Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Sverre er en klassiker! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Tilbake fra Tusenfrydtur! Det var utrolig gøy, men er fortsatt svimmel etter Roll Over. Disse attraksjonene tok jeg: Japp Space Shot x6, Thunder Coaster x5, Super Splash x5, Roll Over x2, Blekkulfkarusellen x2, Loopen, Sverre og Enterprise. Du bekrefter det jeg har imot Tusenfryd... Å måtte ta tre ting fem eller flere ganger slipper du liksom i Disney Word/Universal Studios/Busch Gardens... Thundercoasteren for femte gang, er den like morsom da? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Ække alle som drar en søndagstur til DisneyWorld heller da........ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Thundercoasteren for femte gang, er den like morsom da? Nei, morsommere. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 En søndag i sommerferien er ikke en hvilken som helst søndag Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Ohh, det glemte jeg. Tok Sverre også ja. Han har ikke jeg tatt. Er han ny der? Nei. Karusellen/huskene heter Sverre. Edit: Ja, jeg vet det var kødd, men det var ikke morsomt. Lè crap. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 @Hippie Erlend - Så sant så sant! @ @kd - Jeg synes bergogdalbaner taper seg litt og litt for hver gang du tar den. Ihvertfall en så liten bane som Thundercoaster! (Misforstå meg rett, den er ikke liten, men alt er relativt) Kroppen blir vant til farten og svingende osv... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 "Jeg tok Sverre" :!: Barnslig? Det har vi ikke sett.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 @ Poor Leno - Vel, jeg synes Thunder Coaster var sinnsykt morsom de tre siste turene, men ikke like morsom de to første gangene. Uansett, det var morsomt. @ JoachimR - Ok, du spanderer flybillett til USA neste gang? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Sverre er en klassiker! Sverre er svimlende. :S Takler ikke sånne snurre-rundt-karuseller, jeg kaster opp etterpå uansett. Fytti så trøtt jeg er. Lan... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Er trøtt jeg også! Har vært på korps-seminar i Oslo denne uka! 250 korps samlet på Ekeberg på Torsdag, Holmenkollen Fredag og Youngstorget idag!!! Kule greier! Masse søte trønder-jenter var det der også Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Masse søte trønder-jenter var det der også Med bklankpolerte fløyter? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Masse søte trønder-jenter var det der også Med bklankpolerte fløyter? Og snurrebart? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Sverre er svimlende. :STakler ikke sånne snurre-rundt-karuseller, jeg kaster opp etterpå uansett. Fytti så trøtt jeg er. Lan... Pussy! Jeg liker ikke karuseller som går opp-ned, men digger f.eks tekoppene... Jeg skjønner ikke hvorfor egentlig. Endret 26. juni 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Jeg tar alt, uansett hva. Selv om jeg vet at enkelte ting gjør meg kvalm (for eksempel Roll Over). Endret 26. juni 2005 av @kd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg