Kenneth Dammyr Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Fy faen! Så gøy har jeg ikke hatt det på internett på lenge! Leser på ebaumsworld og her på forumet. Dere er i skikkelig god slag nå jo :!: Spesielt lol@Lord Swag og Bundy. http://www.ebaumsworld.com/forumfun.html Hihihihi... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Spesielt lol@Lord Swag og Bundy. Er det en trussel? Dirka dirka mohammad jihaad. Jihaaad ostekake mohammad! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 "Matt Daamon!" Beste med hele filmen! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Noe av det jeg lo mest av var når Gary kjører motorsykkel ut mot basen til Team America etter han har valgt å forlate de. Og kamera dulter borti motorsykkelen så han tryner. Det bryter liksom så jææævlig med idyllen der han kjører MC i solnedgangen. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Spesielt lol@Lord Swag og Bundy. Er det en trussel? Dirka dirka mohammad jihaad. Jihaaad ostekake mohammad! Haha! Nei, ingen trussel. tenkte på denne posten. Link! Folk begynner å tro jeg truer dem og nå... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Spesielt lol@Lord Swag og Bundy. Er det en trussel? Dirka dirka mohammad jihaad. Jihaaad ostekake mohammad! Haha! Nei, ingen trussel. tenkte på denne posten. Link! Folk begynner å tro jeg truer dem og nå... Så det er ikke en trussel? ¤Legger bort weapon of mass destruction(eller hür det skrives)¤ Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 - OK, a limosine that can fly. Now I have seen everything. - Really? Have you seen a man eat his own head? - No. - So then, you haven't seen everything. Også når han gjennomgikk den utrolige operasjonen. "Now, Gary. Or should I say... Achbar?" *Gi seg før alle blir lei* Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Noe av det jeg lo mest av var når Gary kjører motorsykkel ut mot basen til Team America etter han har valgt å forlate de. Og kamera dulter borti motorsykkelen så han tryner. Det bryter liksom så jææævlig med idyllen der han kjører MC i solnedgangen. Seriøst jeg lo av den scenen. *Spille mer San Andreas* Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Oh. Skjønner at jeg må se en del film snart. har ikke vært på kino på laaang tid. Men skal på Star Wars på Mandag. Så kanskje vi skal ta en tur på Team america etterhvert og... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Øh? Team America går vel ikke på kino nå? Er jo ute på DVD for lengst. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Da var jeg atter en gang på jobb. Håper på en stille natt. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Øh? Team America går vel ikke på kino nå? Er jo ute på DVD for lengst. Dow... Jaja... Får laste den ned fra lovlige film-portaler da... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Øh? Team America går vel ikke på kino nå? Er jo ute på DVD for lengst. Dow... Jaja... Får laste den ned fra lovlige film-portaler da... Som meg f.eks.? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Øh? Team America går vel ikke på kino nå? Er jo ute på DVD for lengst. Dow... Jaja... Får laste den ned fra lovlige film-portaler da... Som meg f.eks.? Nei, han bak deg. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hahaha, lot veranda døra stå åpen. Da jeg kom hjem var det iskaldt på rommet. Sjekket tempraturen i pcn og fant dette: 2k rpm @ 32 C . Er normalt på 40-45 Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Øh? Team America går vel ikke på kino nå? Er jo ute på DVD for lengst. Den filmen er syk Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Endelig kommet hjem igjen. Var og kjørte med en kompis i osterøy siden han skal delta i Rally Bergen neste helg og vi tenkte vi skulle skjekke veiene og bli litt mer kjent. Ble jævla kvalm etterhvert siden vi kjørte de en del ganger i høy fart. Nå er det usunn pizza og cola light med film på lerret. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg er trøtt allerede, slutter ikke på jobb før om 8 timer. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg er trøtt allerede, slutter ikke på jobb før om 8 timer. Hold kjeft! Fylla mi slutter ikke om 60 timer til vetfallll vært på hytte å hatt i meg 12 1/2 litere Lenke til kommentar
MagE Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hahaha, lot veranda døra stå åpen. Da jeg kom hjem var det iskaldt på rommet. Sjekket tempraturen i pcn og fant dette: 2k rpm @ 32 C . Er normalt på 40-45 32'C på CPU og 34'C sytem? Var faktisk Team America jeg såg i går, digget alt, men "Mat Daamon" var best, når kamera velter Gary på sykelen er også bra. @Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg