Bruker-33331 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 RPP? Gjett for jeg skal i morgen a! RPP Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 RPP? Gjett for jeg skal i morgen a! *klemmepå* Tusen takk! det hadde jeg ikke sett, hadde det ikke vært for deg! Har du fått tak i fjernstyring til fly-prosjektet ditt? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jamba-frosken får som fortjent! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hehe, den der er rimelig genial ja. :!: Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=105673 Tragisk..tragisk..tragisk... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Fjernstyring er på plass. Sendt helt fra Omy på Nesbyen. Men det er hinder i veien for flyet og. Sist vi bygde viste det seg at den ikkev ar helt habil. Av og til begynte den å kjøre av seg selv, og signalet var veldig dårlig. Funka bare innen 1m radius eller no. Han jeg bygger sammen med flytter til Trondheim i løpet av sommeren, så det det blir spennende å se om vi rekker det, men vi skal ihvertfall prøve. Skal du på messa? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg har fått skikkelig smaken på rosa champagne... Jeg OG mamma... Den Möet Rose-champagnen glir rett ned!!! Og jeg så det stod åtte flasker til i kjøerommet!! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Syns synd på søstra mi nå . Hu skulle egentlig se på LOST når det var på onsdag, men da kom det visst opp at videosignalene var kodet, så hun ga opp og gikk og la seg (merk: hun pleier å stå opp klokka fire). Nå akkurat når de i LOST sa "Eksploderer vi, så eksploderer vi" kom alle de hvite prikkene på TVen vi er så glad i... (ironi) Sinna på TVen og TV Norge, syns synd på søster! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Har akuratt sett de to siste episodene om igjen. Begynner å bli sånn fanatiker fan... Better sleep. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Skal jeg legge meg? Altså.. Man trenger ikke være trøtt for å legge seg. Jeg legger meg når jeg ikke har noe å finne på.. Blir forteit å sitte oppe uten mening. Slik som nå. God natt Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Fjernstyring er på plass. Sendt helt fra Omy på Nesbyen. Ok! Sendte deg melding, men du svarte ikke, så jeg regnet med at du hadde fått ordnet det. Angående messa: Jeg har egentlig lovet å sykle i Østmarka med pappa i morgen, men blir det regn (som det er meldt), så skal jeg nok dit ja. Muligens med faren min, for han er tekno-frik deluxe. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Skal jeg legge meg? Altså.. Man trenger ikke være trøtt for å legge seg. Jeg legger meg når jeg ikke har noe å finne på.. Blir forteit å sitte oppe uten mening. Slik som nå. God natt Jeg sitter bare og venter på at bestemoren min faller ned i dyyp søvn. Hun deler kjellern med meg! Jeg sitter her og hun i "gjesterommet" mitt. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Nytt nick er herved bestilt! Akd blir mitt nye nick. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Nytt nick er herved bestilt! Akd blir mitt nye nick. Hvorfor ikke @k0? Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) later, jeg sover. Edit: Metallica - One Endret 25. juni 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) "M" er genialt. "M" er rått =P Endret 25. juni 2005 av kaiern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg