Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så noen på "Forhandleren" på TV Norge nettopp? Var skikkelig spennende, fikk ikke fulgt med fra starten så skjønte ikke helt handlinga, men spennende var det, trodde han kidnapperen ble død på slutten der!

Så gjennom spillkategoriene for interessante emner osv. og kom over denne:

Fjernet link og trådstarter. Stenges.

Smålo litt da :wee:LINK

TSP

Elsker den filmen. Har sikkert sett den 10 ganger, jeg har den selv.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Crewet skal dytte dolly, løpe dit jeg vil de skal løpe, holde mikrofoner hvis det trengs, holde det som ikke måtte sitte fast. Det er vel det jeg kommer på.

Så har vi de crewmedlemmene som er der pga. det de kan faglig, har f.eks. en fyr som skal fikse lyssetting.

Men du har jo sagt nei allerede så...

:innocent:

Er det tunge løft, er ikke akkurat den sterkeste i området.

Men jeg hadde hvertfall gjort så godt jeg kunne! Men hvis det blir en gang i Juli, starten av August kan jeg ikke allikvel så....

edit: Blackslash: Er ikke alltid jeg forstår handlingen hvis jeg følger med fra starten heller :whistle: .

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Så noen på "Forhandleren" på TV Norge nettopp? Var skikkelig spennende, fikk ikke fulgt med fra starten så skjønte ikke helt handlinga, men spennende var det, trodde han kidnapperen ble død på slutten der!

Så gjennom spillkategoriene for interessante emner osv. og kom over denne:

Fjernet link og trådstarter. Stenges.

Smålo litt da :wee:LINK

TSP

Elsker den filmen. Har sikkert sett den 10 ganger, jeg har den her.

Hvilken film? Sender du link på pm?

Lenke til kommentar
Skal på hytta til ei venninne av en kompis i morgen. Fylla + chicks... :innocent:

= Ufrivillig graviditet?

----------

Kenneth, jeg kan egentlig sikkert hjelpe deg... Men jeg har ingen erfaring med filmlaging, og er heller ikke så sterk at det gjør noe. :p

Lenke til kommentar
Dette innlegget blir skrevet i 12.000 fots høyde takket være Lufthanse Flynet ... teknologi er helt utrolig... ;)

Har du testet linjen på it avisens speedometeret? :D

Jeg fikk 300kbps - men internettlinjen er ikke like stabil, jeg få ofte sånne "boosts" så jeg tipper jeg er nede i 150-200 og så opp til 300-400kbps. Men WLANet er alltid stabilt hvertfall... Dette er heftige greier as, jeg :love: teknologi.

Lenke til kommentar
Den sida der er tøff. Husker vi styra med den for 2 år sida :p

Lurer på hvilken fyr med fritidsproblemer som har laget den...

André sin interesse er notert. Men hovedproblemet er nok utstyr og lokale...

du svarte ikke på spørsmålet mitt :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...