Staalkontroll Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 *host* alkis *host* Højs på deg... Seriøst...blir sur når jeg hører slikt... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 argh, jeg er påvirket. snakkes i morgen folks. ;D Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 *host* alkis *host* Højs på deg... Seriøst...blir sur når jeg hører slikt... I'm just kidding. Bah, er sulten som en sau () og kjeder meg som en geit (2x ). Spiller litt CS:S jeg. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jez...ble 3 øl..så nå legger jeg meg... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Har ikke sett på KaraokeTV før nå, men jeg må virkelig si at det var tragisk... Ikke det at jeg hadde trodd at det var bra, men det får da være grenser? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Har ikke sett på KaraokeTV før nå, men jeg må virkelig si at det var tragisk... Ikke det at jeg hadde trodd at det var bra, men det får da være grenser? Tydeligvis ikke. KaraokeTV er teit, sånn er det bare. Tonio, sommer er bæst. Jeg har blitt (litt) brun! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Så noen på "Forhandleren" på TV Norge nettopp? Var skikkelig spennende, fikk ikke fulgt med fra starten så skjønte ikke helt handlinga, men spennende var det, trodde han kidnapperen ble død på slutten der! Så gjennom spillkategoriene for interessante emner osv. og kom over denne: Fjernet link og trådstarter. Stenges. Smålo litt da LINK TSP Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Fant ut at jeg sitter i en liten knipe: I starten av HW-filmen skal jeg ha en ganske forseggjort sekvens. Men til dette kreves det en del ting. Vanligvis ville jeg hatt tilgang på alle disse tingene via skolen, men så ble det jo plutselig sommerferie... Jeg trenger: - Bra kamera(XL2) - Lokale (stort og tomt, gjerne mørke vegger) - Lys (ca.3 lamper, ca.150W) - Videostativ - Crew Jeg har i skrivende stund: - Kamera - Fotostativ - Litt crew Noen ideer? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Noen ideer? Dra deg tilbake til skolen fort som mulig? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Er jo stengt... Joho! Fant ut at jeg kan skaffe videostativ av en fyr Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Så noen på "Forhandleren" på TV Norge nettopp? Var skikkelig spennende, fikk ikke fulgt med fra starten så skjønte ikke helt handlinga, men spennende var det, trodde han kidnapperen ble død på slutten der! Har sett den to ganger før, men da bare slutten. Fint å få med seg begynnelsen for en gangs skyld. Selv om man fårstår det meste.... Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Faens service pack 2. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Dette innlegget blir skrevet i 12.000 fots høyde takket være Lufthanse Flynet ... teknologi er helt utrolig... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg har blitt (litt) brun! Vitsen med det da? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Nå tror jeg jeg går å legger meg, natta alle sammen! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Så noen på "Forhandleren" på TV Norge nettopp? Var skikkelig spennende, fikk ikke fulgt med fra starten så skjønte ikke helt handlinga, men spennende var det, trodde han kidnapperen ble død på slutten der! Har sett den to ganger før, men da bare slutten. Fint å få med seg begynnelsen for en gangs skyld. Selv om man fårstår det meste.... Kom inn rett før han startet kidnappingen vet ikke hvor mye jeg hadde gått glipp av jeg... @ Kennethdammyr: Når de gjelder "crewet" du trenger: Hva må de gjøre, hva krever du av dem? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Kom inn rett før han startet kidnappingen vet ikke hvor mye jeg hadde gått glipp av jeg... Da har du ikke gått gipp av mye, og det viktige blit tatt opp senere. Men med dagens teknologi kan du jo se på filmen en gang til, uten å måtte betale for den eller vente i år før den kommer på tv... Og jeg hinter IKKE til å laste ned filmen! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Crewet skal dytte dolly, løpe dit jeg vil de skal løpe, holde mikrofoner hvis det trengs, holde det som ikke måtte sitte fast. Det er vel det jeg kommer på. Så har vi de crewmedlemmene som er der pga. det de kan faglig, har f.eks. en fyr som skal fikse lyssetting. Men du har jo sagt nei allerede så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg