Shikaru Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Men jeg har pils hjemme i kjøleskapet. Da er du nesten like kul som meg da Jeg er kulere, jeg har en halv flaske Jägermeister. Pff, jeg har en halv boks smirnoff jeg så. Jeg har cola Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Men jeg har pils hjemme i kjøleskapet. Da er du nesten like kul som meg da Jeg er kulere, jeg har en halv flaske Jägermeister. Pff, jeg har en halv boks smirnoff jeg så. Jeg har cola jeg har snart mer enn dere kan forestille dere! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Men jeg har pils hjemme i kjøleskapet. Da er du nesten like kul som meg da Jeg er kulere, jeg har en halv flaske Jägermeister. For det er kjempegodt... Ja, det er dritgodt.. Klart førstevalg når det kommer til sprit her i gården!! (Ikke det at jeg drikker det ofte da. Faktisk nesten aldri ) Lenke til kommentar
royale Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Men jeg har pils hjemme i kjøleskapet. Da er du nesten like kul som meg da Jeg er kulere, jeg har en halv flaske Jägermeister. For det er kjempegodt... Ja, det er dritgodt.. Klart førstevalg når det kommer til sprit her i gården!! (Ikke det at jeg drikker det ofte da. Faktisk nesten aldri ) Fjortisfyll H4ngm4N!!! Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Det er den beste spriten ja, men drikker ikkje da.. Ikkje sånn på fjortsifest i vertfall... Bedre en rusbrus i vertfall Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jäger er da godis det. second that ja.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Hmm, må se alle lost episodene omigjen for og finne ut hva han locke transplanterte til faren siden han ikke kunne gå igjen. Svindelen. EDIT: episode 19 eller noe. Ser på den nå :!: Endret 24. juni 2005 av Bundy Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Det er den beste spriten ja, men drikker ikkje da.. Ikkje sånn på fjortsifest i vertfall... Bedre en rusbrus i vertfall Rusbrus er jo ordentlig nam-nam! Gin tonic er også laaangt bedre enn jägermeister. Og med en dash cranberry juice sklir den jo ned som fy! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 *åpne øl nr.1* *Sitte på jobb* Lenke til kommentar
Erren Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jah, i dag har jeg vært ute og bada, gitt :!: Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Det kom nettopp en jente inn 3 ganger nå. Kjøpte en 100g Frozen Yogurt for hver gang. Hva med å kjøpe èn 300g. Mye billigere. Lenke til kommentar
royale Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Jeg skal til paris i morra, må sitte i buss i helt til søndag kl 18:00... (vi starter i morgen kl 07:00) edit:leif Endret 24. juni 2005 av ewok Lenke til kommentar
Erren Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Men jeg har pils hjemme i kjøleskapet. Da er du nesten like kul som meg da Jeg er kulere, jeg har en halv flaske Jägermeister. I kjøleskapet hjemme står det øl Og der synes jeg den kan få stå i fred Drikker ikke øl Lenke til kommentar
Erren Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg synes det er dumt at bananer er grønne, jeg Mye finere når de er gule Men jeg tåler ikke bananer engang Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 *åpne øl nr.1* *Sitte på jobb* Du misunner meg nå ja! *drikke på øl nr 2* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Fanken så eg kjeder meg idag. Merkelig at nå det først blir helg så kjeder man seg ekstra mye. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 haddis: Planlagt å bli full alene foran datamaskinen, eller skal du bare kose deg med et par/tre, kanskje 5 pils? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 haddis: Planlagt å bli full alene foran datamaskinen, eller skal du bare kose deg med et par/tre, kanskje 5 pils? Tja...har som alltid planer om et par øl...men blir som regel til at jeg hiver nedpå alle 6 å så går å legger meg... Kos med øl etter jobb når man skal ha fri...spess etter 10 timer på et kjøkken, da har man så vondt i beina at øl er det eneste som funker mot smerte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg