Shikaru Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Linkingen? Datapartej, sikkert. Jeg leste: Likkingen :!: Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Skal på LAN med 3 venner i dag, det blir knall *gledermegsomenunge* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Skal på LAN med 3 venner i dag, det blir knall *gledermegsomenunge* Let me guess. du er 14 ? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Skal på LAN med 3 venner i dag, det blir knall *gledermegsomenunge* Let me guess. du er 14 ? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Linkingen? Datapartej, sikkert. --- Det heter ikke LAN, det heter linking/dataparty LAN er noe annet, var en diskusjon om det på forumet her en gang Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Møkkvær idag og. Ka må ofres til værgudene for at vi skal ha deilig sommervarme i denne byen? Sa nei til en date igår. En digg 19åring og greier. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Sa nei til en date igår. En digg 19åring og greier. Are you insane? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Sa nei til en date igår. En digg 19åring og greier. Hvorfor gjorde du det? Er du syk? *ta tempen* Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Forresten jeg oppdaget noe rart her om dagen, jeg var på MSN også sendte en meg et par nudge (hater de!) men merkerlig nok sto det bare at han hadde sendt meg et nudge, ingen lyd fra høyttalerne og ingen risting i chattevinduet. Jeg bestemte meg for å prøve å sende et tilbake, jeg spurte om han hørte lyden og om det rista, og ja det gjorde det. Så prøvde jeg å sende fler etterhverandre og jøjje meg, det gikk! Ingen sperre... Han spurte hvordan jeg klarte det og jeg svarte som sant var at jeg ikke visste. Vet dere hvorfor? Endret 24. juni 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Wow, du stod på opptatt. Ekte msn-tøser vet slik. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Sa nei til en date igår. En digg 19åring og greier. Det gjorde du helt rett i. Har man utovertiss (som man så pent kan kalle det), skal man ikke bli bedt på date. Det er å sette manndommen på prøve Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Møkkvær idag og. Ka må ofres til værgudene for at vi skal ha deilig sommervarme i denne byen? Sa nei til en date igår. En digg 19åring og greier. Møkkavær? Her er det 25 grader i skyggen, og sola steiker som hælvette. Kunne sikkert blitt litt overskya her en liten stund. svetter halvt ihjæl. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Møkkavær? Her er det 25 grader i skyggen, og sola steiker som hælvette.Kunne sikkert blitt litt overskya her en liten stund. svetter halvt ihjæl. STFU! Sa nei fordi......eg fikk kalde føtter. Har noen sperrer som må brytes fortest mulig. Nå er det mat! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Møkkvær idag og. Ka må ofres til værgudene for at vi skal ha deilig sommervarme i denne byen? Sa nei til en date igår. En digg 19åring og greier. Møkkavær? Her er det 25 grader i skyggen, og sola steiker som hælvette. Kunne sikkert blitt litt overskya her en liten stund. svetter halvt ihjæl. Ja, fytti så varmt det er. Merkelig. I dag har jeg punktert for tredje gang på Strømmen på en måned. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Min andre dobbelpost på den tiden jeg har vært her, DØ! Endret 24. juni 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Sa nei til en date igår. En digg 19åring og greier. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg har 12 1,5-litere og 39 halvlitersflasker som mamma ikke trenger å vite om... Må vel stikke og pante... Får jeg mye for så mange flasker? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Nei, huff. Må slutte å sitte så mye inne nå. I morgen skal man ut! Og kanskje nå også?... Neh, får vente til i morra . Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Møkkvær idag og. Ka må ofres til værgudene for at vi skal ha deilig sommervarme i denne byen? Sa nei til en date igår. En digg 19åring og greier. Møkkavær? Her er det 25 grader i skyggen, og sola steiker som hælvette. Kunne sikkert blitt litt overskya her en liten stund. svetter halvt ihjæl. Ja, fytti så varmt det er. Merkelig. I dag har jeg punktert for tredje gang på Strømmen på en måned. på strømmen? ehh? strømmen storsenter? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jævla noobs som punkterer. Jeg har aldri punktert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg