Veronica Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Gratulerer! Har hatt det jeg også Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hadde det på barneskolen, noe så kult. Jeg var verre enn Kurt jeg tror jeg Men man må vel nedpå stranda og fikse litt til morgendagen snart vel. *poff* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hellige banan Jepp, en kis som har skrevet en "stil" om hans ikke-tilstedeværende ereksjon. Den er jo lengre enn mange livshistorier. The-Strategy-Player? :!: Lenke til kommentar
Eline Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Om to strakser sier jeg farvel til alt som heter luksus, alt som heter strøm, innlagt vann, vannklosset og dusj. Alt som heter kjøleskap, data og tv. Ja, alt som jeg vanligvis lever med/for. MEN jeg sier god dag til alt som heter natur, nakenbading, utedo, parafinlampe, kortstokk, vedovn og harde madrasser. Jeg sier god dag til vennskap og gamle minner! Hytta, her kommer Eline! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hytta, her kommer Eline! God tur! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 MEN jeg sier god dag til alt som heter [...] nakenbading Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Fylla, her kommer Kristian Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Om to strakser sier jeg farvel til alt som heter luksus, alt som heter strøm, innlagt vann, vannklosset og dusj. Alt som heter kjøleskap, data og tv. Ja, alt som jeg vanligvis lever med/for. MEN jeg sier god dag til alt som heter natur, nakenbading, utedo, parafinlampe, kortstokk, vedovn og harde madrasser. Jeg sier god dag til vennskap og gamle minner! Hytta, her kommer Eline! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hellige banan Jepp, en kis som har skrevet en "stil" om hans ikke-tilstedeværende ereksjon. Den er jo lengre enn mange livshistorier. The-Strategy-Player? :!: --- Jeg fikk sove igjen Stod opp igjen nå Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Hellige banan Jepp, en kis som har skrevet en "stil" om hans ikke-tilstedeværende ereksjon. Den er jo lengre enn mange livshistorier. The-Strategy-Player? Er litt sprøtt, her har ikke jeg vært på over tre døgn og ingen har sagt noe ala, RIP TSP har vært borte fra SO 4, holder det ikke ut! osv. FY dere! I går var det visst Sankthans, mamma var like overrasket som meg når hun kom hjem og hadde hørt at det var Sankthans på jobben. Snart skal jeg forresten få bankkort (bare å sende meg penger nå), egentlig skulle jeg blitt med mamma til banken, før hun skulle på jobb. Jeg hadde til og med lagt meg litt tidligere kvelden i forveien også, rundt klokka ett, men hun hadde selvfølgelig ikke sovet så godt den natten og våkna litt sent, så vi ikke rakk banken. Vi skulle egentlig ha gjort det i dag, men jeg sov visst så godt at hun ikke ville vekke meg . Så nå må jeg vente til Mandag med å få tatt bildet osv. og bankkortet kommer ikke før en uke etter det! :/ TSP Endret 24. juni 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Making a long story short: Snart skal jeg forresten få bankkort Må vente til Mandag med å få tatt bildet osv. og bankkortet kommer ikke før en uke etter det! :/ Endret 24. juni 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Er litt sprøtt, her har ikke jeg vært på over tre døgn og ingen har sagt noe ala, RIP TSP har vært borte fra SO 4, holder det ikke ut! osv. FY dere! Hvorfor driver ALLE på med slikt for tiden? Begynner å gå meg på nervene Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Vært i London i 22,5 time... Trodde jeg skulle ha dagen i dag til å shoppe og kose meg i byen til... Men flyet var overbooket, og han godeste pappaen min hadde sagt ja til å booke meg om til en tidlig flyvning via Køben... Takk pappa... Ble fritt oppgradert fra economy plus eller hva det var, sånn fleksibel økonomi-bilett til busniess, men det skulle da bare mangle også. Sommerferien gjør jo at alle skal ut å reise.... Reiser jo bort på mandag sannsynligvis. Florida er forhåpentligvis målet... Men ingenting er sikkert med han pappaen min som finner på litt av hvert i siste liten... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Making a long story short: Snart skal jeg forresten få bankkort Må vente til Mandag med å få tatt bildet osv. og bankkortet kommer ikke før en uke etter det! :/ Det er sånt jeg liksom ikke helt klarer, virker sikkert sprøtt for dere, men det er akkurat som jeg har en slags sperre mot å gjøre det så enkelt... Du kan være glad jeg ikke skrev mer (hadde tenkt til det(om andre ting da selvfølgelig)). @ Ø.B: Jeg også, men måtte bare Endret 24. juni 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Er litt sprøtt, her har ikke jeg vært på over tre døgn og ingen har sagt noe ala, RIP TSP har vært borte fra SO 4, holder det ikke ut! osv. FY dere! Ingen som reagerer på at jeg er borte heller, hva så? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Wee, mora til en kamerat av meg fant bankkortet mitt Mistet det på linkingen hos ham Lenke til kommentar
applemania Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 OMG! Reggisen er tatt av. Sykt rar og deilig følelse sant? Jeg hadde min på i seks år. Nå har allergien min slått seg helt vrang her. Blir kult å dra på jobb med røde øyne, svimmel og rennende nese. Dumme piller som aldri virker. Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Fylla, her kommer Kristian +1! Rettere sakt om noen timer, da... Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Linkingen? Datapartej, sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg