Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Hva annet kan man forvente? Ananas er hunkjønn, forumet er overfylt av tenåringer med hormonspreng. Naturen går sin gang :)

Ikke alle tenker like skitne tanker. ;)

Neida. Resten er bare suck-ups som faktisk tror de får seg noe.

Scenario:

Person1: Faen du var jo digg, da!

Personen det gjelder: *ignorere*

Person2: Ikke hør på person1 han er bare ute etter simple ting som sex og stor familie med ekle unger som spiser som løver etter atkins-kuren. Kom til meg, du, jeg vet å respektere en moden kvinne og hennes behov. (Egentlig vil han det samme som person1, men han tror faktisk at han får seg *host*)

Personen det gjelder: *skaffer seg voldsalarm og kjøper alarmsystem til huset*

(Jeg faller inn under kåt tenåring)

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hellige banan

Jepp, en kis som har skrevet en "stil" om hans ikke-tilstedeværende ereksjon. Den er jo lengre enn mange livshistorier. :eek:

hei=) jeg er en jente på 15 år som liker å stikke ting oppi rompa! finner jeg ikke no spesielt, bruker jeg bare fingern! Er dette unormalt? blir bare veldig opphissa av det..

Svar:

Hei!

Mange finner ut at det å stimulere rumpa (rumpehullet / anus) gir ekstra nytelse under onanering eller samleie. Dette er helt normalt.

Hilsen helsesøster

Lenke til kommentar

Jeg er svak. En veps klarte å fordrive meg fra rommet mitt i 04.00-tiden, og inn på rommet til broren min. Stas å sove på rommet til lillebror på 11 pga en jævla veps :!:

Den er der fortsatt, og det går ikke an å fange den. Den har overtatt rommet mitt.

:(

Lenke til kommentar
Jeg er svak. En veps klarte å fordrive meg fra rommet mitt i 04.00-tiden, og inn på rommet til broren min. Stas å sove på rommet til lillebror på 11 pga en jævla veps :!:

Den er der fortsatt, og det går ikke an å fange den. Den har overtatt rommet mitt.

*Komme til unnsettning*

Lenke til kommentar

Pass på så den ikke bestemmer seg for å lage vepsebol der inne. Det var det en veps som gjorde inne på rommet mitt en sommer. Og hvis vi tok vekk det den hadde startet på lagde den en ny. Det var ikke særlig gøy. :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...