Grundig Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Skurupu: Av ren nysgjerrighet, hvilket trinn gikk du? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Får ikke sove! Opp kl.06.30 i mårra og! Og selvsagt, så skakkjører livet seg og... EDIT: Jeg syter visst mye jeg... Endret 23. juni 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Ferdig med 10. klasse, det vil si at jeg mister kontakten med mange. Kanskje jeg skal prøve å gjøre et move på jenta jeg alltid har likt? Om hun ikke er interessert er det greit, vi begynner på forskjellige skoler. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Ferdig med 10. klasse, det vil si at jeg mister kontakten med mange. Kanskje jeg skal prøve å gjøre et move på jenta jeg alltid har likt? Om hun ikke er interessert er det greit, vi begynner på forskjellige skoler. Do it! Hvis du ikke prøver vil du garantert angre Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Du har ikke noe å tape på det i allefall, Bandidos Pelle. Bedre at du har prøvd og det går galt/bra enn at du aldri prøver og aldri får vite hvordan det hadde gått. Get it? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 *Late som det er en deilig dame i senga som motivasjon.* Til hva da? Skal du runke nå? Nei, skal på jobb om 5 timer. Vanskligt det og gå bort til den senga og legge seg *Trykke på av knappen* Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Ferdig med 10. klasse, det vil si at jeg mister kontakten med mange. Kanskje jeg skal prøve å gjøre et move på jenta jeg alltid har likt? Om hun ikke er interessert er det greit, vi begynner på forskjellige skoler. På tide ja Lykke til, hvis du prøver deg... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Skurupu: Av ren nysgjerrighet, hvilket trinn gikk du? VK2! Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 kk. Ikke for å skryte, men jeg fikk 6 på spansktentamen og 6 som standpunkt. Blir spansk MYE verre utover i VK1 og VK2? Vil jeg komme til å få problemer lissom? Hørtes nemlig ut som om det var litt vanskelig. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Tror jeg kjører på. Jeg holder alle underrettet de nærmeste dagene. Motto: What the hell? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Noen her som er på GT-lanet da? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Har du 6 i GK, så kan du legge fra deg bøkene og lukke ørene. Du vil automatisk stå i VK2 kun med kunskapen du allerede har inne. Good luck. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Ferdig med 10. klasse, det vil si at jeg mister kontakten med mange. Kanskje jeg skal prøve å gjøre et move på jenta jeg alltid har likt? Om hun ikke er interessert er det greit, vi begynner på forskjellige skoler. Som en kompis som alltif får seg noe pleier å si..... MAN TAPER IKKE EN DRITT PÅ Å PRØVE! Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Tror jeg kjører på. Jeg holder alle underrettet de nærmeste dagene. Motto: What the hell? Thats the spirit Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Ja, kk, men regner med det blir et helvete. Er ikke noe geni på skolen, er bare at læreren er veldsig god til å lære bort + at jeg liker språket. Håper vi får a til neste år Hm, orker ikke legge meg enda. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hm, orker ikke legge meg enda Det er noe galt med den setningen der. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Å? Vel. Jeg orker ikke å legge meg ned i sengen for å sove enda. Var det bedre Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Vat ikke oppbygningen jeg mente. Det var innholdet. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Derfor jeg tok et aldri så lite på slutten Fattet hva du mente. Damn, skal til hytta i morra, drar tidlig. Burde vel i allefall prøve å få meg litt søvn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg