Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg spilt fotball kamp og jeg er mørbanket! Jeg mener det seriøst... Jeg har fått en smell i leggmuskelen, hoften og jeg har vridd kneet mitt på en rar måte.. Så jeg går veldig, veldig rart. Det gjør vondt uansett hvordan jeg beveger bena..

I tillegg er jeg solbrent. Bare fordi jeg lå for lenge på trampolinen i dag.. :hrm:

Jeg fikk høre noe rart/dumt/teit i dag... Etter at laget mitt spilte kamp på mandag hadde noen fra motstanderlaget ventet på dommeren, kjørt etter han til hans hjem og drevet å tutet og slikt. Jeg blir flau på dems vegne, det er bare teit å gjøre sånn. Det var en voksen mann som hadde kjørt etter han, med to spillere i bilen.

Grunnen var at de mente at dommeren hadde dømt en straffe feil, men dette var bare tull. Det var en klar hands innenfor 16 meteren. :roll:

Laget vi spilte mot (motstanderlaget) er faktisk det gamle laget mitt.. Jeg sluttet der i vinter og begynte på mitt nåværende lag. Og glad er jeg for det. For dårligere lagmoral skal du lete lenge etter..

Lenke til kommentar

Haha, Kjørte rett i en gammel laste bil på GTA: SA, bilen min stoppet opp, og jeg begynte å kjøre videre. Plutslig ser jeg en gammel dame med en spade kommer ut av bilen foran og begynner å slå i bilen min :lol:

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar
Haha, Kjørte rett i en gammel laste bil på GTA: SA, bilen min stoppet opp, og jeg begynte å kjøre videre. Plutslig ser jeg en gammel dame med en spade kommer ut av bilen foran og begynner å slå i bilen min :lol:

hehe, husker noe slikt fra den månen SA kom ut på PS2 og det var spilling 24/7 hoss en venn av meg :wee:

@Bundy, Det med dildoen er old :tease:

*legge seg og såve*

Lenke til kommentar

Jeg som var sjeleglad over å ha reddet vitnemålet mitt med en ståkarakter på spansk muntligeksamen... Så fikk jeg i dag beskjed om at jeg støyk på engelsk skriftligeksamen! Jeg har alltid fått mellom 4 og 5 i engelsk, og nå stryker jeg plutselig!

Det er visst flere fra kullet mitt som har strøket i engelsk, lurer på om det har skjedd noe tullball.

ARGH!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...