Staalkontroll Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Fjern det bilde da, AnAnAs, gjør meg kvalm. Ok, skal gjøre det for deg, kjære. Du er syk Lenke til kommentar
Eline Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Nå har jeg spilt fotball kamp og jeg er mørbanket! Jeg mener det seriøst... Jeg har fått en smell i leggmuskelen, hoften og jeg har vridd kneet mitt på en rar måte.. Så jeg går veldig, veldig rart. Det gjør vondt uansett hvordan jeg beveger bena.. I tillegg er jeg solbrent. Bare fordi jeg lå for lenge på trampolinen i dag.. Jeg fikk høre noe rart/dumt/teit i dag... Etter at laget mitt spilte kamp på mandag hadde noen fra motstanderlaget ventet på dommeren, kjørt etter han til hans hjem og drevet å tutet og slikt. Jeg blir flau på dems vegne, det er bare teit å gjøre sånn. Det var en voksen mann som hadde kjørt etter han, med to spillere i bilen. Grunnen var at de mente at dommeren hadde dømt en straffe feil, men dette var bare tull. Det var en klar hands innenfor 16 meteren. Laget vi spilte mot (motstanderlaget) er faktisk det gamle laget mitt.. Jeg sluttet der i vinter og begynte på mitt nåværende lag. Og glad er jeg for det. For dårligere lagmoral skal du lete lenge etter.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 *historie* Sånne folk er tragiske, trodde voksne mennesker hadde litt i hjernen...! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Fjern det bilde da, AnAnAs, gjør meg kvalm. Ok, skal gjøre det for deg, kjære. Syke, syke menneske! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Save the drama for your mama Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Fjern det bilde da, AnAnAs, gjør meg kvalm. Ok, skal gjøre det for deg, kjære. Takk Takk, min kjære. Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 hehe, AnAnAs kjeder seg...ser hva hun søker på da ja Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Nå har jeg ryddet rommet og pakket. USA imorgen God sommer, alle sammen Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Haha, Kjørte rett i en gammel laste bil på GTA: SA, bilen min stoppet opp, og jeg begynte å kjøre videre. Plutslig ser jeg en gammel dame med en spade kommer ut av bilen foran og begynner å slå i bilen min Endret 23. juni 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
MagE Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Haha, Kjørte rett i en gammel laste bil på GTA: SA, bilen min stoppet opp, og jeg begynte å kjøre videre. Plutslig ser jeg en gammel dame med en spade kommer ut av bilen foran og begynner å slå i bilen min hehe, husker noe slikt fra den månen SA kom ut på PS2 og det var spilling 24/7 hoss en venn av meg @Bundy, Det med dildoen er old *legge seg og såve* Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Lillebror (10) spilte GTA:SA en gang, han sa til meg at han hadde funnet en "ballong" i spillet som man kunne slå med. Det var ikke en ballong, det var en dildo. :!: Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Lillebror (10) spilte GTA:SA en gang, han sa til meg at han hadde funnet en "ballong" i spillet som man kunne slå med. Det var ikke en ballong, det var en dildo. :!: :!: Hvor finner man det? Sex shoppen? Kommer ikke inn på den jeg Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Han fant den i dusjen på en politistasjon. :!: Endret 23. juni 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Eline Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Ahh, har sett sommerens første episode av Pacific Blue. Det er ikke skikkelig sommer før jeg får sett litt Pacific blue... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Han fant den i dusjen på en politistasjon. :!: Seriøst? hHahhahaha Lenke til kommentar
MagE Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 *Late som det er en deilig dame i senga som motivasjon.* Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Han fant den i dusjen på en politistasjon. :!: Seriøst? hHahhahaha Jepp. :!: Elsker sånne små detaljer. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 *Late som det er en deilig dame i senga som motivasjon.* Til hva da? Skal du runke nå? Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Nå har jeg ryddet rommet og pakket. USA imorgen God sommer, alle sammen Lucky you! Eg og vil Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg som var sjeleglad over å ha reddet vitnemålet mitt med en ståkarakter på spansk muntligeksamen... Så fikk jeg i dag beskjed om at jeg støyk på engelsk skriftligeksamen! Jeg har alltid fått mellom 4 og 5 i engelsk, og nå stryker jeg plutselig! Det er visst flere fra kullet mitt som har strøket i engelsk, lurer på om det har skjedd noe tullball. ARGH! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg