Fredrik Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Ferie - og jeg er kvalm. Faens dritt! ¤&¤%&¤ :\ Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Neida, jeg bare kødda. Dust. Personangrep *kremt, kremt* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg glemte å si at jeg byttet til engelsk. Beklager. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Ferie - og jeg er kvalm. Faens dritt! ¤&¤%&¤ :\ Varer heldigvis ikke hele sommeren. Isåfall har du en crappy sommer foran deg. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Hvis det ikke var en Admin så klag Ellers kan sikkert en i forumstyret hjelpe deg. Hvorfor? Warn er status (gjør ingenting om jeg ahr warn anyways) Warn er teit. Ikke egentlig. Men ofte viser warn moderatorenes (noen) maksyke holdninger. I tillegg følger de jo "reglene" rett frem, ingen unntak. Ikke det norske rettsystemet kan måles med forumets engang.. Jaja.. Edit: I grunn er det også rart at man ikke kan bruke ord som faen, helvete, jævlig og satan når de fleste bruker disse ordene relativt ofte. Edit2: Gjelder så klart ikke sammenhenger der man feks diskuterer helvete og satan er med i bildet. Men hvis jeg skriver; Satan i helvete i faen for noe jævla dritt, blir moderatorene sinte. Endret 23. juni 2005 av Ingardj Lenke til kommentar
MagE Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg savner klassekameratene mine, litt sykt at jeg ikke greier en uke uten dem Men i dag er det grilling (?) hoss en god venn (ikke klassen.) MJ - Beat it Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Huff...jeg har blitt CS-geek... Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 jeg er trøtt, *vræl* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Huff...jeg har blitt CS-geek... *Ser stygt på* Er ikke CS er gammelt spill? Hva er så genialt med det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Er ingenting genialt med det, er bare avhengietskapende...skal se om jeg får påbegynt Doom III snart så jeg får rundet det. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 b|real, hvilke severe spiller du på? Prøv deg en tur på goodgame2. deilig server! frister det? Jeg gav opp karieren med doom3. er så kjedelig i lengden, men tøffe geværer Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg har ikke skjønt helt hva support er for noe . Noen som vil forklare? Hver gang noen får warning for support, så fjerner jo en moderator det, så jeg skjønner jo ikke hva support er . Vet at support=støtte Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg har ikke skjønt helt hva support er for noe . Noen som vil forklare? Hver gang noen får warning for support, så fjerner jo en moderator det, så jeg skjønner jo ikke hva support er . Vet at support=støtte "Hvilket ("hvem")skjermkort skal jeg kjøpe av disse tre?" "Noen som vet hvordan man fikser "det og det"?" "*Host hark link til ting host* Tre eksempler på support. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Skal hilse fra Joachim! ---------- hva skal jeg gjøre? jeg kjeder meg ihjel. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Finn noe å spikke på. Eller noen planker evt. så kan du lage noe. Kanskje du kan snekre sammen en lekebil! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 eneste påloggede brukeren her i so4 nå, Viste ikke at du var av spilletypen B|Real *springe ned til St.Hans bålet!* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 St.Hans bålet!* Vakke meg! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Var det spam? Og jo, det haster faktisk. Gratulerer med 10% warning.... Har sett laaaaangt verre tilfeller som ikke har blitt "belønnet" med warn. Eller hva sier dere andre? jeg fikk fortsatt ikke svar fra Ueland....... Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Ferie - og jeg er kvalm. Faens dritt! ¤&¤%&¤ :\ Jeg er også kvalm Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg er også kvalm. Håper det hjelper med litt mat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg