Bruker-33331 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 ONLY HERE WILL YOU FIND DIRTY LITTLE SLUTS WHO GET TRICKED INTO SUCKING SOME COCK AND DRINKING LOADS OF CUM JUICE TILL ITS LAST DROP! WE'VE GOT YOU LOTS OF GIRLS THAT ARE 100% EXCLUSIVE TO SWALLOWING ******* WHEN YOU GET FULL ACCESS TO THE MEMBERS AREA THAT UPDATES EVERYDAY! CLICK HERE NOW TO ENTER OUR SITE! Hot HOt HOT! Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 ONLY HERE WILL YOU FIND DIRTY LITTLE SLUTS WHO GET TRICKED INTO SUCKING SOME COCK AND DRINKING LOADS OF CUM JUICE TILL ITS LAST DROP! WE'VE GOT YOU LOTS OF GIRLS THAT ARE 100% EXCLUSIVE TO SWALLOWING ******* WHEN YOU GET FULL ACCESS TO THE MEMBERS AREA THAT UPDATES EVERYDAY! CLICK HERE NOW TO ENTER OUR SITE! Hot HOt HOT! Så.. det er sånne ting du holder på med i disse små timer..? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Neh...hadde planlagt å sitte å spille cs:s i natt, men tror jeg legger meg jeg...heller ta det en annen gang :=) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 ONLY HERE WILL YOU FIND DIRTY LITTLE SLUTS WHO GET TRICKED INTO SUCKING SOME COCK AND DRINKING LOADS OF CUM JUICE TILL ITS LAST DROP! WE'VE GOT YOU LOTS OF GIRLS THAT ARE 100% EXCLUSIVE TO SWALLOWING ******* WHEN YOU GET FULL ACCESS TO THE MEMBERS AREA THAT UPDATES EVERYDAY! CLICK HERE NOW TO ENTER OUR SITE! Hot HOt HOT! Så.. det er sånne ting du holder på med i disse små timer..? Blant annet smårusk. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Er det bare meg, eller ble et par innlegg slettet? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Nu drar jeg. Loungen på Gardermoen er vel levelig den også. Liker å ha god tid. (Men pappa er ikke helt den typen, så vi får se... Ha det fint mens jeg er borte. IKKe noe mobbing av Stine!! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Nu drar jeg. Loungen på Gardermoen er vel levelig den også. Liker å ha god tid. (Men pappa er ikke helt den typen, så vi får se... Ha det fint mens jeg er borte. IKKe noe mobbing av Stine!! Ha en fin trip(høhøh). Ha det hyggelig EDIT: Herre, de nye zippoene var pene!(zippo.com/downloads). Tro om jeg skal kjøpe meg en svart med anarchy på . Gleder meg til jeg skal til tyrkia. En kompis av stefaren min kjenner en importør som jobber med zippo. EDIT2: DEXTER PÅ TV3!! Endret 23. juni 2005 av Bundy Lenke til kommentar
MrMinit Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 JoachimR; SAS-loungen på Gardemoen er vel stengt den, er den ikke? Eller var det bare for innenlandsreiser den ble stengt? Uansett, lounger er alltid kos; spesielt KLM-loungen i Beijing (tror jeg det var). Takk forresten, T-Solberg! *sovne snart* Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Huff, dette kan vel kalles ''de døde timene''. ingen poster, jo! Lenke til kommentar
MrMinit Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg har ikke lagt meg enda! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Ikke jeg heller. Hmfr... Lurer på om jeg skal holde meg våken eller prøve å sove et par timer. Lenke til kommentar
MrMinit Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Ikke jeg heller. Hmfr... Lurer på om jeg skal holde meg våken eller prøve å sove et par timer. Sitter faktisk ovenfor nøyaktig samme dilemma. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Er det onsdag eller torsdag idag? Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Er det onsdag eller torsdag idag? Torsdag, eeehh.. jo, torsdag, siden lost var i går.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Øøøøøhm.... Tenke så det knaker... Jo, det er torsdag. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hallo^^Tilbake fra en måneds ferie! Edit: Brb Noooooo. Trodde vi var kvitt deg for alltid Lolzohr. leetspeak/sms-språk http://forum.hardware.no/index.php?act=boardrules#tid Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Good morning u bastards! fy steike igår kl23 tiden lå eg og koste med vofsen så sovnet eg og våknet ikke før nå. Stakkaren har ikke vært på do siden 18tiden igår. *løpe ut* Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Hadde det vært bikkja mi ville han stått og trampa på hodet mitt til jeg våkna (Han er en liten hund, men han kan søren meg trampe). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg