Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner det, og jeg er uenig. Det finnes bedre definisjoner, f eks en viss sum i året, eller visse summer på konto. Hva jeg bruker pengene på er min sak, og selv om jeg "bare" tjener 250 000 i året kan jeg fortsatt kjøpe mye unødvendig dill-dall.

5970629[/snapback]

Du spurte jo hva som gjorde en til rik, og det er mitt syn. Når du kan kjøpe deg ekstra stæsj etter å ha betalt alle de nødvendige utgiftene.

Lenke til kommentar
Slik... En kamerat spurte om jeg ville være med til Mexico :fun:

5970660[/snapback]

He he. Ta deg en tur vel, kanskje du finner en ESSO stasjon der nede som selger meksikanske hamburgere. :)

5970668[/snapback]

Hadde vært jævilg fett, han skal besøke søstra si der, så vi kan bare henge der til vi vil dra igjen. Billig da gitt.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner det, og jeg er uenig. Det finnes bedre definisjoner, f eks en viss sum i året, eller visse summer på konto. Hva jeg bruker pengene på er min sak, og selv om jeg "bare" tjener 250 000 i året kan jeg fortsatt kjøpe mye unødvendig dill-dall.

5970629[/snapback]

Du spurte jo hva som gjorde en til rik, og det er mitt syn. Når du kan kjøpe deg ekstra stæsj etter å ha betalt alle de nødvendige utgiftene.

5970658[/snapback]

Det var da fælt. Når strømregningen er betalt skal man sitte igjen med nøyaktig 0,-? Det er vel ytterst få her som ikke sitter igjen med en liten slump etter regningene er betalt og matvarene er kjøpt inn?

Lenke til kommentar
Jeg skjønner det, og jeg er uenig. Det finnes bedre definisjoner, f eks en viss sum i året, eller visse summer på konto. Hva jeg bruker pengene på er min sak, og selv om jeg "bare" tjener 250 000 i året kan jeg fortsatt kjøpe mye unødvendig dill-dall.

5970629[/snapback]

Du spurte jo hva som gjorde en til rik, og det er mitt syn. Når du kan kjøpe deg ekstra stæsj etter å ha betalt alle de nødvendige utgiftene.

5970658[/snapback]

Det var da fælt. Når strømregningen er betalt skal man sitte igjen med nøyaktig 0,-? Det er vel ytterst få her som ikke sitter igjen med en liten slump etter regningene er betalt og matvarene er kjøpt inn?

5970733[/snapback]

Har man et hjemmekino-anlegg og fire andre tv'er, og et par dataer så jeg ser på personen som rik.

Altså, når man har for mange unødvendige ting.

 

EDIT: Men det ble natta. Sove godt, Norge.

Endret av Ronja
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...