Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja.

5970408[/snapback]

 

hm, trodde man slapp unna sånt med utenlandske bankkontoer eller hvordan det nå enn er dere gjør det.

 

men du svarte ikke på hvordan de fleste i oslo klarer og overleve på under 1 million i året, dette som ifølge deg var tilnærmet umulig. Trolldom og magi kanskje?

 

 

--

 

 

jaja, lei nå. får se litt tv før man køyer.

 

Håper jeg overlever morgendagen, har faktisk bare et par hundre kroner i dagsbudsjett. Hvordan i alle dager skal jeg overleve!! :cry:

Lenke til kommentar
blir bare kvalm, jeg...

5970469[/snapback]

 

Huff, prøv og trekke litt frisk luft, kanskje det hjelper?

5970472[/snapback]

 

Mulig det. mulig jeg trenger ferie fra SO4 hvor JoachimR oppfører seg som en liten bortskjemt drittunge/pappagutt. Jeg blir så kvalm. Det værste er at dere legger jo til rette for han å skryte enda mer...

Lenke til kommentar
Mulig det. mulig jeg trenger ferie fra SO4 hvor JoachimR oppfører seg som en liten bortskjemt drittunge/pappagutt. Jeg blir så kvalm. Det værste er at dere legger jo til rette for han å skryte enda mer...

5970484[/snapback]

 

So4 ferie hadde vært godt..

 

håper bare den blir stengt så jeg kan få den bort fra mine innlegg. :wee:

Lenke til kommentar
hm, trodde man slapp unna sånt med utenlandske bankkontoer eller hvordan det nå enn er dere gjør det.

Der har vi alt oppsumert i ett ord. Du tror du vet hvordan "vi" (liker ikke å si det) gjør det. Og du tror så inderlig at alle rike er skattesnyltere som nekter å gi noe tilbake til felleskapet, at du kommer med slike smarte utsagn som "eller hvordan det nå enn er dere gjør det". Så lenge du har sånne holdninger vil vi aldri kunne ha en OK diskusjon. :)

 

Tror du forresten smutthull i loven er forbeholdt de rike?

Lenke til kommentar
Tror du forresten smutthull i loven er forbeholdt de rike?

5970492[/snapback]

Det har han aldri sagt. Poenget er at bedriftstoppene benytter seg av smutthullene oftere, og med større virkninger. Som sagt er dette generaliserende, men oppførselen til Joachim med flere er et godt tegn på at det ligger noe i disse påstandene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...