Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Uansett, selv har jeg aldri "mobbet" noen for at de er rike. Men, slik som joachim med flere oppførere seg begynner man å lurer på om enkelte stereotyper stemmer. Noen har jo en sånn "Går det virkelig ann å leve på kun 2 millioner i året" holdning.

5970346[/snapback]

Vet du hva? Det har jeg aldri sagt.

5970347[/snapback]

Han nevnte ikke deg, men "noen" altså hvem som helst.

Den nye Bærum-trenden (unnskyld navn hvis noen føler seg truffet) med "pappa betaler"-opplegget, er jo akkurat sånn som EvoZ uttrykker seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du hørt om å realisere tap?

 

Har du hørt om at de som har mulighet til å realisere tap, fkatisk har litt betydning for at  andre arbeidere har en jobb å gå til?

5970341[/snapback]

Dette har vi snakket om før. Arbeiderne er avhengig av bedriftstoppene, og bedriftstoppene er avhengig av arbeiderne. Å komme drassende med argumentet om at bedriftstopper skaper arbeidsplasser og dermed ikke trenger å bidra like mye til samfunnet i form av skatter er useriøst.

5970356[/snapback]

Hvor avhengige er man av arbeiderne den dagen man flagger ut?

Lenke til kommentar
Er ingenting galt i og være rik. Hvis du har blitt mobbet tipper jeg nok det ikke handler om økonomien din, men heller om holdningen din overfor de som ikke har like mye penger som deg. (Det er hvertfall det som er tilfellet her med jokke)

Faktisk ikke. Episoden fant sted da vi skulle skrive opp forbruket vårt i løpet av en måned og levere dette anonymt inn til læreren, eller burde jeg si, "læreren". Han brøt dette løftet ved å hinte på en slik måte at alle forstod at det var meg det var snakk om, og nærmest hvor "umoralsk" forbruket mitt var. Og ja, dette skjedde på en privatskole.

 

Det handler således absolutt ikke om min holdning overfor de som har "mindre penger enn meg" -- jeg reagerer bare på det faktum at fordi jeg muligens har god råd så er jeg en umoralsk skattesnylter som leter etter smuthull. Hadde det ikke vært for de såkalte rike hadde vi ikke hatt det så bra i dette landet her.

Lenke til kommentar
Har du hørt om å realisere tap?

 

Har du hørt om at de som har mulighet til å realisere tap, fkatisk har litt betydning for at  andre arbeidere har en jobb å gå til?

5970341[/snapback]

Dette har vi snakket om før. Arbeiderne er avhengig av bedriftstoppene, og bedriftstoppene er avhengig av arbeiderne. Å komme drassende med argumentet om at bedriftstopper skaper arbeidsplasser og dermed ikke trenger å bidra like mye til samfunnet i form av skatter er useriøst.

5970356[/snapback]

*tenke tilbake på en av de beste Yes, Minister-episodene jeg har sett*

Sir Ian Whitchurch: "First of all, you have to sort out the smooth running of the hospital. Having patients around would be no help at all."

Sir Humphrey: "They just be in the way."

Lenke til kommentar
Han er nok det, men det bare hvis han ikke har noe lån som veier opp for verdiene

 

Frokost, hva du gjør oppe så tidlig :p Eller går du rundt?(ikke sove i det hele tatt)

5970163[/snapback]

Ingen lån nei :)

 

Har sovet helt til nå :blush: La meg kl 2 i går, våknet akkurat nå jeg

:blush:

 

Bwahaha! B|Real er full :tease:

 

Faen, kanskje lurt å være snill nå, rusa modertorer = Quick Ban :ohmy:

5970226[/snapback]

Dårlig døgnrytme...Hvorfor legger du deg kl 2 om dagen da?

B|Real har stukket av så det går bra...morsomt når folk er fulle, men kanskje ikke inne på forumet.Har selv prøvd å poste i beruset tilstand før, syns selv det gikk bra. Det gikk bedre enn da jeg skulle snakke med den deilige dama på msn :thumbdown:

5970351[/snapback]

 

Men snakke med deilige fulle damer _det_ er kos det ;) Edit: :innocent:

Endret av Best0
Lenke til kommentar
Altså, en familie bosatt på landsbygden kan kanskje klare seg med 300 000 i året. Men skal man bo i sentrale strøk er jo dette rimelig umulig.

5970361[/snapback]

 

Så du tror alle i oslo tjener mer enn 1 mill i året? (og husk, når du reagerte på dette var det i tillegg snakk om skattefrie kroner.)

Lenke til kommentar
Han er nok det, men det bare hvis han ikke har noe lån som veier opp for verdiene

 

Frokost, hva du gjør oppe så tidlig :p Eller går du rundt?(ikke sove i det hele tatt)

5970163[/snapback]

Ingen lån nei :)

 

Har sovet helt til nå :blush: La meg kl 2 i går, våknet akkurat nå jeg

:blush:

 

Bwahaha! B|Real er full :tease:

 

Faen, kanskje lurt å være snill nå, rusa modertorer = Quick Ban :ohmy:

5970226[/snapback]

Dårlig døgnrytme...Hvorfor legger du deg kl 2 om dagen da?

B|Real har stukket av så det går bra...morsomt når folk er fulle, men kanskje ikke inne på forumet.Har selv prøvd å poste i beruset tilstand før, syns selv det gikk bra. Det gikk bedre enn da jeg skulle snakke med den deilige dama på msn :thumbdown:

5970351[/snapback]

 

Men snakke med deilige fulle damer _det_ er kos det ;) Edit: :innocent:

5970376[/snapback]

Det var jeg som var full da vi snakket sammen da men...snakker foresten med samme dama på msn nå, så det kunne ikke ha gått så galt ;)

Lenke til kommentar
Altså, en familie bosatt på landsbygden kan kanskje klare seg med 300 000 i året. Men skal man bo i sentrale strøk er jo dette rimelig umulig.

5970361[/snapback]

 

Så du tror alle i oslo tjener mer enn 1 mill i året? (og husk, når du reagerte på dette var det i tillegg snakk om skattefrie kroner.)

5970384[/snapback]

Nei, alle i Oslo gjør nok ike det. Og det var ikke snakk om skattefrie kroner, såvidt jeg forstod.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...